2008, Mitsubishi Outlander, 2.0 DI-D, Rally Art, Instyle
Ca sa zic asa: "rahat"!
Am ajuns la service si cica senzorul era aprins din cauza filtrului de aer. cica mufa de la senzorul de dupa filtru a fost scoasa si de aia s-a aprins senzorul. Uimitor as zice avand in vedere ca atunci cand s-a aprins senzorul am verificat cu mana mea si mulfa era la locul ei.
Cert este ca au sters eraorea din calculator si martorul s-a stins.
Toate distractia a costat 100 Lei.
Am ajuns la service si cica senzorul era aprins din cauza filtrului de aer. cica mufa de la senzorul de dupa filtru a fost scoasa si de aia s-a aprins senzorul. Uimitor as zice avand in vedere ca atunci cand s-a aprins senzorul am verificat cu mana mea si mulfa era la locul ei.
Cert este ca au sters eraorea din calculator si martorul s-a stins.
Toate distractia a costat 100 Lei.
QUOTE (MIB @ Nov 16 2009, 01:56 PM) Pe scurt: toate sunt bune si frumoase!
..............
- desfacut usile fata pentru "corectarea" unui zgomot infernal pe care il faceau geamurile la deschidere
.......................
Tot ma gandesc cum sa fac rost de bani pentru arcurile alea Cross Country; mai nou ma gandeam sa schimb si galeriile si toba... bine ca nu am bani sa dau pe asa ceva!
Salutare!
O idee pt cei cu probleme la geamuri: putin ulei siliconic pulverizat in ghidajul geamurilor (in garnitura de cauciuc) face minuni.
Am pus si eu arcuri suplimentare pe spate, nu din cele Cross Country, si sunt incantat de modul cum se comporta masina. O singura problema: se inalta spatele cativa cm si trebuie obligatoriu reglate farurile pt faza de intalnire. Incarcata fiind nu mai face balans pe drum, iar cand e goala se aud altfel denivelarile pe rotile din spate.
Scuturi metalice: ma tenteaza cele care protejeaza radiatorul de carburant, rezervorul si diferentialul. Aveti careva experienta scuturilor astora? Vreau si eu informatii.
Tremuraturi la franare: uneori cand franez se simte o trepidatie in ritmul motorului, iar motorul functioneaza neregulat si cu zgomot. Tot circul asta dureaza cat tin frana apasata. Daca eliberez frana si apas din nou, tremuratura dispare. Mai are cineva fenomenul asta?
Outlander, 2.0 DI-D, Invite, 30k Km.
..............
- desfacut usile fata pentru "corectarea" unui zgomot infernal pe care il faceau geamurile la deschidere
.......................
Tot ma gandesc cum sa fac rost de bani pentru arcurile alea Cross Country; mai nou ma gandeam sa schimb si galeriile si toba... bine ca nu am bani sa dau pe asa ceva!
Salutare!
O idee pt cei cu probleme la geamuri: putin ulei siliconic pulverizat in ghidajul geamurilor (in garnitura de cauciuc) face minuni.
Am pus si eu arcuri suplimentare pe spate, nu din cele Cross Country, si sunt incantat de modul cum se comporta masina. O singura problema: se inalta spatele cativa cm si trebuie obligatoriu reglate farurile pt faza de intalnire. Incarcata fiind nu mai face balans pe drum, iar cand e goala se aud altfel denivelarile pe rotile din spate.
Scuturi metalice: ma tenteaza cele care protejeaza radiatorul de carburant, rezervorul si diferentialul. Aveti careva experienta scuturilor astora? Vreau si eu informatii.
Tremuraturi la franare: uneori cand franez se simte o trepidatie in ritmul motorului, iar motorul functioneaza neregulat si cu zgomot. Tot circul asta dureaza cat tin frana apasata. Daca eliberez frana si apas din nou, tremuratura dispare. Mai are cineva fenomenul asta?
Outlander, 2.0 DI-D, Invite, 30k Km.
Salut,
Scuze pentru raspunsul atat de tarziu, dar nu am mai intrat pe forum decat foarte rar si putin timp.
Legat de problema de la geamuri: nu se rezolva asa usor daca este ce am patit eu. Ce am patit eu se datoreaza unor brate care ridica-coboara geamul si care se stramba. Adica este foarte important sa mergi la service pentru reparatie.
Legat de scuturi: daca faci off-road mai intens cu ea (masina) fa bina si baga bani in scuturi. Merita!
Legat de tremuratul la franare: intuiesc ca poate fi de la discuri de frana ovalizate, dar avand in vedere ca dispare la a doua apasare de pedala... un pic straniu. Pentru evitarea orcarei confuzii incearca sa franezi un pic de tot - cat sa inceapa trepidatul acela - si apoi ia piciorul de pe frana si apasa iar. Ideea este ca sa nu franezi prea mult pentru ca daca ajungi la viteza foarte mica este posibil ca ovalizarea discului sa nu se mai simta cand apesi frana. Sper ca am reusit sa ma fac inteles.
Revenind la masina mea: de ceva vreme sta pe bara pentru ca nu am avut bani sa ii fac revizia si sa ii schimb franele. La ultimul drum facut (Bucuresti-Sofia si retur) am ajuns acasa franand cu frana de mana mai mult decat cu pedala de frana. Sper sa nu fi afectat prea tare discurile de frana sa trebuiasca si ele schimbate.
In rest, asteptam sa gasim bani sa facem revizia si sa facem franele ... ne uram succes!
Ma intrebam daca nu cumva un drum pana la un service de prin afara Bucurestiului m-ar duce la o revizie mult mai ieftina. Aveti idee cam care ar fi preturile pe la service-urile din afara Bucurestiului (Targoviste,Ploiesti, Brasov, Urziceni...etc). ? Intreb asta pentru ca la un Seat Ibiza, ii fac revizia in Brasov. Cu banii pe care i-as da pentru aceeasi revizie in Bucuresti pun beninza sa merg pana la Brasov si sa ma intorc, mananc o piza sau chiar doua, beau un suc si fac si revizia la Bv.
Scuze pentru raspunsul atat de tarziu, dar nu am mai intrat pe forum decat foarte rar si putin timp.
Legat de problema de la geamuri: nu se rezolva asa usor daca este ce am patit eu. Ce am patit eu se datoreaza unor brate care ridica-coboara geamul si care se stramba. Adica este foarte important sa mergi la service pentru reparatie.
Legat de scuturi: daca faci off-road mai intens cu ea (masina) fa bina si baga bani in scuturi. Merita!
Legat de tremuratul la franare: intuiesc ca poate fi de la discuri de frana ovalizate, dar avand in vedere ca dispare la a doua apasare de pedala... un pic straniu. Pentru evitarea orcarei confuzii incearca sa franezi un pic de tot - cat sa inceapa trepidatul acela - si apoi ia piciorul de pe frana si apasa iar. Ideea este ca sa nu franezi prea mult pentru ca daca ajungi la viteza foarte mica este posibil ca ovalizarea discului sa nu se mai simta cand apesi frana. Sper ca am reusit sa ma fac inteles.
Revenind la masina mea: de ceva vreme sta pe bara pentru ca nu am avut bani sa ii fac revizia si sa ii schimb franele. La ultimul drum facut (Bucuresti-Sofia si retur) am ajuns acasa franand cu frana de mana mai mult decat cu pedala de frana. Sper sa nu fi afectat prea tare discurile de frana sa trebuiasca si ele schimbate.
In rest, asteptam sa gasim bani sa facem revizia si sa facem franele ... ne uram succes!
Ma intrebam daca nu cumva un drum pana la un service de prin afara Bucurestiului m-ar duce la o revizie mult mai ieftina. Aveti idee cam care ar fi preturile pe la service-urile din afara Bucurestiului (Targoviste,Ploiesti, Brasov, Urziceni...etc). ? Intreb asta pentru ca la un Seat Ibiza, ii fac revizia in Brasov. Cu banii pe care i-as da pentru aceeasi revizie in Bucuresti pun beninza sa merg pana la Brasov si sa ma intorc, mananc o piza sau chiar doua, beau un suc si fac si revizia la Bv.
Revizia facuta! Scor: 2300Lei. In banii astia am facut revizia (de 3 ani) si am mai schimbat discurile de frana fata (tot Textar) + placute de frana (Ferodo) aferente; completat freon si verificat instalatia de aer conditionat; ...si cred ca atat.
Facut un drum in spre Obarsia Lotrului.
Fara prea multe comentarii... cateva instantanee de pe acolo (drumul cunoscut si sub numele de Transalpina, acum si in varianta asfaltata):
Si o mica secventa de offroad... cat poti filma cu o mana si conduce cu cealalta:
Facut un drum in spre Obarsia Lotrului.
Fara prea multe comentarii... cateva instantanee de pe acolo (drumul cunoscut si sub numele de Transalpina, acum si in varianta asfaltata):
Si o mica secventa de offroad... cat poti filma cu o mana si conduce cu cealalta:
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
Oarecum fortat de imprejurari am facut astazi un drum nu foarte lung dar plin de peripetii.
Am plecat de dimineata (10) si am ajuns la destinatie pe la ora 11:30 (undeva dupa Urziceni). Acolo am facut o iesire offroad foarte placuta cu ceva "strangeri din fund" cauzate de noroiul excesiv de pe drum.
La intoarcere toate bune si frumoase. Facem o oprire la Sinesti si mancam 3 mici... plecam si constat ca masina trage usor dreapta si parca mergea foste lenes. Accelerez un pic si un zgomot foarte urat ma face sa opresc.
Rezultatul, fara nici un cuvant:
Ca urmare, maine ma apuc sa intreb de anvelope de schimb.
Inca oscilez intre Yokohama Geolandar A/T-S (G012) - 730Lei/buc, CONTINENTAL CrossContact UHP FR - V 98 - 787.3 Lei/buc, PIRELLI Scorpion STR - V 98 - 800Lei/buc si Goodyear Eagle LS2 - 725Lei/buc .
O sa "rumeg" un pic, dar inclin foarte tare spre prima optiune si sa schimb toate cele 4, dar pentru moment sa pun doar doua pe fata, mutand cele doua actuale de pe fata pe spate.
Are cineva opinii legate de aceasta schimbare?
Am plecat de dimineata (10) si am ajuns la destinatie pe la ora 11:30 (undeva dupa Urziceni). Acolo am facut o iesire offroad foarte placuta cu ceva "strangeri din fund" cauzate de noroiul excesiv de pe drum.
La intoarcere toate bune si frumoase. Facem o oprire la Sinesti si mancam 3 mici... plecam si constat ca masina trage usor dreapta si parca mergea foste lenes. Accelerez un pic si un zgomot foarte urat ma face sa opresc.
Rezultatul, fara nici un cuvant:
Ca urmare, maine ma apuc sa intreb de anvelope de schimb.
Inca oscilez intre Yokohama Geolandar A/T-S (G012) - 730Lei/buc, CONTINENTAL CrossContact UHP FR - V 98 - 787.3 Lei/buc, PIRELLI Scorpion STR - V 98 - 800Lei/buc si Goodyear Eagle LS2 - 725Lei/buc .
O sa "rumeg" un pic, dar inclin foarte tare spre prima optiune si sa schimb toate cele 4, dar pentru moment sa pun doar doua pe fata, mutand cele doua actuale de pe fata pe spate.
Are cineva opinii legate de aceasta schimbare?
Schimband doar 2 buc s-ar putea sa ai ceva ''dume'' cu tractiunea 4x4 . Este indicat ca la masinile cu tractiune 4x4 sa se schimbe toate gumele cand se face un schimb sau sa se puna ceva cu profil si uzura asemenatoare cu cele existente pe masina .
Ca si model de anvelopa , si eu as opta tot pt prima varianta
Ca si model de anvelopa , si eu as opta tot pt prima varianta
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori