Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Scris: Mar Apr 30, 2019 1:46 pm
La recomandarea colegului Ermeneutic, am decis sa deschid acest subiect.
Povestea e foarte lunga, versiunea scurta fiind:
- utilizator Honda de peste 10 ani (CR-V si Civic)
- schimbat CR-V pe CR-V diesel
- descoperit inventie numita filtru de particule
- descoperit ca masinile diesel trebuie sa iasa afara din oras, ai, n-ai treaba, precum cateii
- certat cu Honda, cautat o varianta care sa justifice schimbarea unei masini noi dupa 12 luni (cu pierderea de rigoare)
- oprit total intamplator la Mitsubishi (pe al caror site masinile au pretul maximal ca ... nu stiu) si descoperit una bucata PHEV (norocul prostului).
- depus dosar mediu luna decembrie, aprobat.
- luna aprilie luat masina (deci rabdare... multa rabdare).
Suntem asadar la zi.
Dupa cum i-am explicat si colegului Ermeneutic, nu ma pricep la masini si noua achizitie nu va iesi din oras prea mult (pentru exterior am un Renault Grand Espace, masina pe care sotia abia o poate umple).
Asta nu inseamna ca nu pot raspunde la intrebari sau descrie impresiile mele dupa putina mea experienta in domeniu.
Asadar, dupa 5 zile, masina are benzina de la dealer neschimbata, recordul este de 48 de km pe electric.
Am remarcat (desi eram prevenit) ca masina e cam toanta. Daca te apropii cu cheia in buzunar si apesi pe buton se deschide. Daca te departezi cu cheia in buzunar, te .. departezi si punct. De ce Espaceul stie de acum 8 ani sa se inchida si mitsu nu... mister.
Alt aspect: daca iti scoti centura inainte sa opresti motorul, frana de mana se activeaza automat. Deci are niste mici eastereggs.
Nu reusesc sa pun o camera de bord sa inregistreze bizonii din trafic. Camera considera ca se conecteaza la un computer si ma intreaba mass sau computer pc. si pace.
Nu am inca a doua cheie si deci nici codul de WI-FI deci pe partea de Android Auto inca nu am intrat in ea prea tare.
Povestea e foarte lunga, versiunea scurta fiind:
- utilizator Honda de peste 10 ani (CR-V si Civic)
- schimbat CR-V pe CR-V diesel
- descoperit inventie numita filtru de particule
- descoperit ca masinile diesel trebuie sa iasa afara din oras, ai, n-ai treaba, precum cateii
- certat cu Honda, cautat o varianta care sa justifice schimbarea unei masini noi dupa 12 luni (cu pierderea de rigoare)
- oprit total intamplator la Mitsubishi (pe al caror site masinile au pretul maximal ca ... nu stiu) si descoperit una bucata PHEV (norocul prostului).
- depus dosar mediu luna decembrie, aprobat.
- luna aprilie luat masina (deci rabdare... multa rabdare).
Suntem asadar la zi.
Dupa cum i-am explicat si colegului Ermeneutic, nu ma pricep la masini si noua achizitie nu va iesi din oras prea mult (pentru exterior am un Renault Grand Espace, masina pe care sotia abia o poate umple).
Asta nu inseamna ca nu pot raspunde la intrebari sau descrie impresiile mele dupa putina mea experienta in domeniu.
Asadar, dupa 5 zile, masina are benzina de la dealer neschimbata, recordul este de 48 de km pe electric.
Am remarcat (desi eram prevenit) ca masina e cam toanta. Daca te apropii cu cheia in buzunar si apesi pe buton se deschide. Daca te departezi cu cheia in buzunar, te .. departezi si punct. De ce Espaceul stie de acum 8 ani sa se inchida si mitsu nu... mister.
Alt aspect: daca iti scoti centura inainte sa opresti motorul, frana de mana se activeaza automat. Deci are niste mici eastereggs.
Nu reusesc sa pun o camera de bord sa inregistreze bizonii din trafic. Camera considera ca se conecteaza la un computer si ma intreaba mass sau computer pc. si pace.
Nu am inca a doua cheie si deci nici codul de WI-FI deci pe partea de Android Auto inca nu am intrat in ea prea tare.