2006 Mitsubishi Outlander Turbo 202 Cp Black

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Mai 10, 2010 8:21 pm

Iti urez si eu bine ai venit printre noi (si pe aceasta cale) si ma bucur ca ne-am cunoscut vinerea trecuta.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Mai 12, 2010 11:38 pm

Cu poze cand ne incanti ?

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Joi Iul 29, 2010 4:25 pm

Poze
Fişiere ataşate
DSCN0578.JPG
DSCN0578.JPG (2.43 MiB) Vizualizat de 2412 ori
DSCN0576.JPG
DSCN0576.JPG (2.38 MiB) Vizualizat de 2423 ori
DSCN0575.JPG
DSCN0575.JPG (2.4 MiB) Vizualizat de 2434 ori

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Iul 29, 2010 10:57 pm

Frumos, dar se poate mai mult!

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Lun Aug 09, 2010 10:29 am

La pas.
Fişiere ataşate
DSCN0764.JPG
DSCN0764.JPG (2.18 MiB) Vizualizat de 2443 ori

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Mar Aug 10, 2010 8:42 am

mitsu.ro
Fişiere ataşate
DSCN0783.JPG
DSCN0783.JPG (2.46 MiB) Vizualizat de 2409 ori

Avatar utilizator
Tero
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 14, 2010 11:40 pm

Mesaj de Tero » Dum Aug 15, 2010 12:49 am

e dementiala masina, si nu numai pentru clasa ei, mi-au trecut prin mana foarte multe masini si pana in momentul de fata Landeru nu m-a dezamagit cu toate ca vroiam sa trec la 400+ criza m-a luminat si am decis sa pastrez aceasta masina de nota 10.

As vrea sa adaug ceva la descrierea facuta, tractiunea nu este 50/50 permanenta, este variabila dar japonezu` s-a gandit ca nu e nevoie sa ii omori tu diferentialul cand rapoartele pot fi modificate de un computer care stie ce si cand ii trebuie masinii am fost cu a mea si la mitsu si la alte garaje pentru a lamuri problema variatiei tractiunii, dar intr-un final am inteles ca este bine asa, la viteze mari mi-au spus mecanicii de la mitsu ca are raportul undeva la 30-70, ceea ce explica si de ce ajunge relativ repede la 220 pentru o vacuta de 1.6t

s-ai bani de benzina si lipsa de incidente !

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Lun Ian 03, 2011 5:32 pm

Simptom de turbina pe cale de colaps?
Se intampla in perioada de iarna si cand motorul e rece.
Mai precis peste 3000 de ture, in sarcina, nu mai are fluieratul ala de 4 kHz, parca se aud paletele la turbina ( de iti vine sa iei la numarat rotatiile ) cum se lovesc de ceva.
Cand se incalzeste motorul e ok - fluiera.
Sa ma pregatesc de turbina noua?

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Vin Ian 14, 2011 1:49 pm

salutare

de unde ai cumparat masinuta?..ca pe ofertele de la mitsu-motors Romania ,nu apare..

Avatar utilizator
sebasita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 17, 2009 10:54 am

Mesaj de sebasita » Vin Ian 14, 2011 2:08 pm

consumul acela de 10% era instantu (nu prea cred) sau mediu?

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori