2006 Mitsubishi Outlander Turbo 202 Cp Black
Prezentarea situatiei:
A2 , directia catre CT, bestia cu nervul pe ea, peste 200 km/h ( daca va spun peste 230 cad in deradere) , denivelarile obisnuite, aleg una, ma lansez , aterizez, troooosc in partea dreapta fata.
Inghet instant, reduc viteza.
Simt ca am 4 roti si toate la locul lor, directia pare ok.
Respir adanc si imi fac o cruce discreta in cerul gurii. Ma opresc in primul spatiu dedicat, ridic capota - nimic rupt, ma uit pe langa roata,trag si imping - nimic, trag de caroserie- nimic.
Restul denivelarilor suportate pe drum nu au condus la nici un alt zgomot suspect.
Ma gandesc la flansa de amortizor sau bucsa de la bara stabilizatoare.
(@Andrei RC - eu ma gandeam la marirea camerei de ardere cu 2 sau 3 garnituri de chiulasa)
A2 , directia catre CT, bestia cu nervul pe ea, peste 200 km/h ( daca va spun peste 230 cad in deradere) , denivelarile obisnuite, aleg una, ma lansez , aterizez, troooosc in partea dreapta fata.
Inghet instant, reduc viteza.
Simt ca am 4 roti si toate la locul lor, directia pare ok.
Respir adanc si imi fac o cruce discreta in cerul gurii. Ma opresc in primul spatiu dedicat, ridic capota - nimic rupt, ma uit pe langa roata,trag si imping - nimic, trag de caroserie- nimic.
Restul denivelarilor suportate pe drum nu au condus la nici un alt zgomot suspect.
Ma gandesc la flansa de amortizor sau bucsa de la bara stabilizatoare.
(@Andrei RC - eu ma gandeam la marirea camerei de ardere cu 2 sau 3 garnituri de chiulasa)
S-a dat verdictul. Masina nu are nimic defect - nici flanse, nici amortizoare, nici bucsi, nici planetare.
S-a recomandat o presiune mai scazuta in anvelope 2.2 - avea 2.5 (cu toate ca la carte scrie 2.7 daca se ruleaza la viteze mai mari de 160 km/h) precum si un control preventiv in habitaclu partea stanga fata.
S-a recomandat o presiune mai scazuta in anvelope 2.2 - avea 2.5 (cu toate ca la carte scrie 2.7 daca se ruleaza la viteze mai mari de 160 km/h) precum si un control preventiv in habitaclu partea stanga fata.
QUOTE (Volcov @ Jun 28 2011, 10:43 AM) Distanta: Bucuresti- Cernavoda - aprox 165 km
Full tank in B : 60 litri
Full in Cernavoda cu 56 litri.
Matematica indica un consum de 33.93 litri la suta.
Esti sigur ca n-ai vreo gaura in rezervor? Chiar Turbo, chiar la 150/h tot drumul, n-avea cum sa consume atat! Mazda CX7 2,3 L, 260 CP ia 18% la o viteza medie de 150-160 autostrada nemteasca! Ceva nu e-n regula cu masina aia... sau aratarile alea sunt vampiri petrolieri?
Full tank in B : 60 litri
Full in Cernavoda cu 56 litri.
Matematica indica un consum de 33.93 litri la suta.
Esti sigur ca n-ai vreo gaura in rezervor? Chiar Turbo, chiar la 150/h tot drumul, n-avea cum sa consume atat! Mazda CX7 2,3 L, 260 CP ia 18% la o viteza medie de 150-160 autostrada nemteasca! Ceva nu e-n regula cu masina aia... sau aratarile alea sunt vampiri petrolieri?
Cine spunea ca s-a mers cu 150 kmh ? Peste o anumita viteza , o masina turbo si cu o aerodinamica mai de caramida , tinuta in ture mari .... este un vampir petrolier rau de tot . Si eu am avut un consum mare ( ce-i drept , nu asa ) , de acasa pana la Casino Cta si inapoi pana la benzinaria de la iesirea din Cta spre Bucuresti am alimentat 56 litri ( parca asa tin minte )
Wally , nu sunt povesti sau probleme la masini , sunt cazuri reale cu piese defecte intre volan si scaun - fara suparare Volcov , nu esti singurul in categorie
Wally , nu sunt povesti sau probleme la masini , sunt cazuri reale cu piese defecte intre volan si scaun - fara suparare Volcov , nu esti singurul in categorie
Motivul replicii este acesta: Am in fata casei un astfel de exemplar, care nu asteapta decat sa-i fac actele.... sunt indragostit rau de tot...dar daca ma insor cu Amy Winehouse (fie-i cenusa usoara), ma tem ca mor de ciroza la portofel.... asa ca mi-as dori sa stiu cam cat bea frumoasa asta condusa de un tip mai calm...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori