2011 Outlander 2.2 DI-D Mivec Invite

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Mie Oct 05, 2011 4:05 pm

am eu asa ceva pe un pug 307. am dat pe ele la reprezentanta ~150 RON / 2 buc si nu inteleg de ce la Mitsu costa dublu. de fapt totul la Outie ma costa dublu ca la pug, dar asta e alta discutie

parasolarele astea sunt croite pe conturul geamului si il acopera perfect. sistemul de prindere se face cu niste cleme care se prind de cheder. este un sistem simplu si eficient. montarea si demontarea se face in cateva secunde. despre eficienta nu stiu ce sa zic: nu am avut folie pe geamuri asa ca nu am cu ce sa compar. pot spune ca (,) cantitatea de lumina este mult diminuata (probabil cu efect pozitiv de limitare a radiatiei de caldura ce intra in masina). de asemenea impiedica privirile indiscrete din exterior pe bancheta din spate. Partea negativa este ca impieteaza asupra manevrelor cu spatele pe intuneric.

Avatar utilizator
irinelolariu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm

Mesaj de irinelolariu » Mie Oct 05, 2011 5:15 pm

Practic ,din ce spui tu Godaro , parasolarele nu sint culisabile pe verticala , nu-i asa?Am vazut parasolare (pe la VW,mi se pare) care se pot trage pe verticala ca si jaluzelele la geam-eu unul la asa ceva ma asteptam...

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Joi Oct 06, 2011 9:58 am

ale mele (cele de pejo) nu sunt culisabile, sunt fixe. nu cred ca unele culisabile acopera tot geamul intrucat ar rebui sa fie de forma regulata, ori geamul are o forma neregulata. deci s-ar crea lufturi pe unde ar intra lumina si sa vezi atunci scandal la copiii mofturosi

sincer sa fiu, nu am simtit nevoia de parasolar retractabil. se monteaza / demonteaza / pliaza atat de usor incat ne e cazul de alte complicatii. insa pretul de ~100 USD e cam mare

Avatar utilizator
irinelolariu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm

Mesaj de irinelolariu » Joi Oct 06, 2011 10:11 am

Multumesc Godaro pentru clarificari; intr-adevar,geamul neavind forma regulata,nici parasolarul nu poate fi retractabil.
Cred ca tinind cont de zilele insorite mai putine ce va sa vina , o sa mai astept cu parasolarele.
O zi buna.

Avatar utilizator
horrry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 10:04 pm

Mesaj de horrry » Sâm Noi 12, 2011 5:26 pm

Salut. Si eu sunt posesor de acelasi tip de mitsu de care ai , diferenta fiind la culoare. Subscriu la toate lucrurile bune si rele pe care le-ai constatat tu, cu mentiunea ca atunci cand am luat masina auzeam niste ticaituri ca de releu, cum spunea colegu in comentariul cu filtrul de particule. Eu am crezut ca se cupleaza compresorul de ac. Eu vin cu o problema care nu stiu daca cineva o mai are, anume ca de cand a venit timpul rece cand plec de pe loc masina zdragane, cand mergi cu ea, de la turatii mici pana la mari, de parca ar atinge ceva, sau ceva nu ar fi bine prins. Dca ai mers un pic cu ea nu se mai aude. A mai patit cineva asa ceva? PS: inca nu am aflat cum se poate pune la radio optiunea af (alternative frequency) ca sa sara automat la frecventa postului pe care il asculti la un drum lung. Eu pt a mea am luat niste nokian-uri de iarna desi vine incaltata cu cauciucuri all season m+s. Km fara pb.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Sâm Noi 12, 2011 6:43 pm

@horry, uite niste "print screen" din manual, cu setarea AF la radio, eu am MMCS si acolo e mai simplu si intuitiv. In alta ordine de idei, sunetul pe care-l auzi nu este cel al turbinei?, spun asta ca pe timp mai rece un timp, aud si eu turbo mai tare, dar sunetul este chiar placut si incitant pt a scapa piciorul mai tare-n acceleratie! Cum stai cu consumul?. Eu pot spune ca nu-s chiar multumit, la viteze mari, papa, chiar daca la 90 se invarte pe langa 6%! De asemenea am urmarit constant pornirea DPF si pot spune ca porneste la sub 1000 km parcursi, ieri mi-a pornit cu motorul rece, adica dupa cam 5 km parcursi si dupa o stationare de 4 ore, dar eu nu aud nici un releu! (e drept ca stau prost cu auzul la o ureche, mai exact pe anumite frecvente, deh.. am fost 20 ani tunar!) Saptamana asta am alimentat in Ungaria la un Shell si sigur am avut un consum mai mic cu 0,5 l% fata de consumul cu motorina din RO, motorul suna chiar mai bine! In rest ma apropii de 26000 si nu am nici o problema, as vrea sa-i pun "webasto" pt iarna, mai ales ca circul zilnic cu ea si pana se incalzeste.., noroc cu incalzirea in scaune! La a mea nu reusesc sa-i ridic geamurile din telecomanda, se pare ca nu are funcia pe MMCS, decat de pliere oglinzi, poate mi-o pune la service cu ocazia 30000!. Drumuri bune!!
Fişiere ataşate
Capture2.jpg
Capture2.jpg (103.14 KiB) Vizualizat de 3254 ori
Capture.jpg
Capture.jpg (104.4 KiB) Vizualizat de 3242 ori

Avatar utilizator
horrry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 10:04 pm

Mesaj de horrry » Dum Noi 13, 2011 9:41 am

Salut. Consumul ma cam omoara, in oras se duce in 8-8,5 in conditii de mers "normal". La drum lung se duce cam la 7-7,5 daca ma grabesc. Cei drept am mers odata la consum, fara acceleratii bruste, fara viteze mari, incercand sa fac un average de 60km/h si mi-a consumat 5l/100km, desi eram 5 in masina. Dupa mine daca schimbi viteza cand iti spune calc sa o schimbi faci consum mic. Masina este echiparea invite, dar se pare ca am mai putine optiuni decat ai tu - pliere electrica oglinzi n-am. Eu nu am reusit sa fac sa se inchida usile din telecomanda astfel incat sa nu poate fi deschise din interior. Zgomotul nu este zgomot de turbine, este zgomot de diesel vechi care "baraie" ma gandesc sa nu fie vre-un colier pe la esapament, care face joc datorita contractarii esapamentului de la frig. Am aproape 11000 de km , si am zis ca ma duc sa reclam in service la revizia de 15000. Acum mi se pare ca face si in mers la turatii de peste 2300. Zgomotul de releu pe care-l aud este doar in stationare. Am observat ca acum iarna relantiul sta mai mult pe la 900-1000 rpm decat vara cand statea la 600 rpm.

Avatar utilizator
irinelolariu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm

Mesaj de irinelolariu » Lun Noi 14, 2011 11:25 pm

Salut!
Eu am 9900 km cu Outlander-ul meu si nu prea am mers prin oras (Bucuresti),dar atunci cind am facut-o , am inregistrat un consum mediu (conform calculatorului de bord) intre 9 si 10 l/100 km;cit priveste consumul extraurban , am inregistrat 7-8 L/100 km doar atunci cind am avut parcursuri extrem de "linistite" (asa cum ar fi de exemplu drumul de la Bucuresti pina la Breaza,prin toate localitatile alea cu viteze maxime de 70 km/h ).Nu stiu exact de pe la ce kilometraj incepe sa se "aseze" motorul nou DI-D MIVEC, dar in cazul meu,cred ca inca nu mi s-a stabilizat consumul - voua cind ati observat ca vi s-a stabilizat?
Acum despre zgomote,eu unul nu am auzit zgomote neobisnuite ,altele decit suieratul turbinei atunci cind accelerezi mai brutal,asa ca nu ma pot pronunta...,dar cred ca ar trebui intr-adevar sa o semnalezi (problema) la service-masina fiind in garantie.
Turatia de mers in gol (relanti-ul) este influentata de temperatura exterioara,in sensul ca in timpul perioadelor cu temperaturi scazute ,turatia la mersul in gol este mai ridicata cu motorul "rece" si pe masura ce se incalzeste motorul pina la temperatura de functionare normala,relanti-ul scade si se stabilizeaza la valoarea de 600-700 rpm.
Asa ca iarna o sa tot vezi la pornire turatia de relanti mai ridicata la pornire si apoi treptat coborind spre valoarea normala.

Avatar utilizator
manolidaniel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2013 12:59 pm

Mesaj de manolidaniel » Joi Mar 07, 2013 3:35 pm

Am achiziționat in luna decembrie un Outlander cu motor dieseal de 2,2. Am avut ceva probleme cu ambreajul la o urcare in panta, a ?nceput sa miroase a ?ncins. A mai pătit cineva așa ceva?

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori