Scris: Joi Iul 07, 2011 9:08 am
Va salut pe toti!
Am un outlander din 2010, Euro 4, cutie automata, 2.2l.
Am facut aceste precizari deoarece am vazut ca se discuta de consumul mare si nu a mai replicat nimeni pana acum aici. Deci, am aproape 40.000 km cu masina, iar in ceea ce priveste consumul, rezultatele sunt urmatoarele: la viteza de 90-100 km/h cu pilot automat = consum foarte mic. La 130-140 km/h (autostrada) consumul este in mod constant 10l/100km. Scade la 9l/100km daca bate vantul din spate. In oras, daca nu faci accelerari bruste, si nu depasesti 60km/h si mai ai si drumul mai liber (fara multe semafoare sau treceri de pietoni) consumul se duce pe la 7,5l.
Se facea referire (la cutia manuala) la indicatorul verde de la bord care indica schimbarea treptei de viteza. Acela este doar pentru mersul economic. Daca respecti indicatiile lui, vei reusi sa mai scazi putin consumul. Altfel, poti sa nu tii cont de el si sa mergi asa cum stii tu. Nu vei afecta in niciun fel bunul mers al motorului.
La mine, la cutia automata, daca merg cu masina relaxat, schimba treptele de viteza pe la 1.700 de ture. Daca am nevoie sa merg mai agitat, se duce fara probleme si in 4.000 de ture. Daca o comut in mod sport, o tine mai turata (2.500 - 4.500 turatii).
La 2.600 km in 3 zile facuti intr-un circuit de Romania, prin absolut tote tipurile de relief si toate conditiile meteo (a fost in primavara acestui an), respectand cu strictelevitezele legale, consumul a fost de 7,5l/100km. dar daca merg prin Bucuresti, consumul este de 12,5 in mod constant (ziua).
Daca merg in modul 4x4 auto, consumul creste cu 2l dar, merge senzational. Mai ales pe ploaie, ninsoare, sau macadam.
La mine, lumile de drum se comporta in felul urmator: tin in permanenta farurile aprinse (nu pe auto unde lucreaza senzorul de lumina). Cand scot cheia din contact si deschid usa sofer, in 2 secunde se sting si farurile. Cand pornesc motorul, se aprind si farurile imediat. ACEASTA FUNCTIE MI S-A ACTIVAT INTAMPLATOR !!! Am oprit motorul (aveam farurile aprinse) am coborat din masina, am stat de vorba cu cineva aproximativ 15 minute. Dupa vreo 10 minute am sesizat ca s-au stins farurile. Apoi s-au reaprins cand am pornit. Si de atunci asa functioneaza...
Sa auzim numai de bine!
Am un outlander din 2010, Euro 4, cutie automata, 2.2l.
Am facut aceste precizari deoarece am vazut ca se discuta de consumul mare si nu a mai replicat nimeni pana acum aici. Deci, am aproape 40.000 km cu masina, iar in ceea ce priveste consumul, rezultatele sunt urmatoarele: la viteza de 90-100 km/h cu pilot automat = consum foarte mic. La 130-140 km/h (autostrada) consumul este in mod constant 10l/100km. Scade la 9l/100km daca bate vantul din spate. In oras, daca nu faci accelerari bruste, si nu depasesti 60km/h si mai ai si drumul mai liber (fara multe semafoare sau treceri de pietoni) consumul se duce pe la 7,5l.
Se facea referire (la cutia manuala) la indicatorul verde de la bord care indica schimbarea treptei de viteza. Acela este doar pentru mersul economic. Daca respecti indicatiile lui, vei reusi sa mai scazi putin consumul. Altfel, poti sa nu tii cont de el si sa mergi asa cum stii tu. Nu vei afecta in niciun fel bunul mers al motorului.
La mine, la cutia automata, daca merg cu masina relaxat, schimba treptele de viteza pe la 1.700 de ture. Daca am nevoie sa merg mai agitat, se duce fara probleme si in 4.000 de ture. Daca o comut in mod sport, o tine mai turata (2.500 - 4.500 turatii).
La 2.600 km in 3 zile facuti intr-un circuit de Romania, prin absolut tote tipurile de relief si toate conditiile meteo (a fost in primavara acestui an), respectand cu strictelevitezele legale, consumul a fost de 7,5l/100km. dar daca merg prin Bucuresti, consumul este de 12,5 in mod constant (ziua).
Daca merg in modul 4x4 auto, consumul creste cu 2l dar, merge senzational. Mai ales pe ploaie, ninsoare, sau macadam.
La mine, lumile de drum se comporta in felul urmator: tin in permanenta farurile aprinse (nu pe auto unde lucreaza senzorul de lumina). Cand scot cheia din contact si deschid usa sofer, in 2 secunde se sting si farurile. Cand pornesc motorul, se aprind si farurile imediat. ACEASTA FUNCTIE MI S-A ACTIVAT INTAMPLATOR !!! Am oprit motorul (aveam farurile aprinse) am coborat din masina, am stat de vorba cu cineva aproximativ 15 minute. Dupa vreo 10 minute am sesizat ca s-au stins farurile. Apoi s-au reaprins cand am pornit. Si de atunci asa functioneaza...
Sa auzim numai de bine!