2013 Outlander 2.4

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mar Dec 04, 2012 1:28 pm

salutare

felicitari in primul rand pentru achizitie,sa o stapanesti sanatos si fara incidente
masina arata intr-un mare fel

e ciudat,mai citeam pe forum problema antifonarii la mitsubishi.Eu am o carisma din 1995,si am facut comparatie cu wv,audi si mercedes,si sincer e mult mai silentioasa carisma in interior decat anumite modele de la celelalte marci..eu unul sunt chiar multumit de acest aspect,probabil modelele mai vechi sa fie mai calitativ fabricate...

inca o data felicitari pentru achjizitie si speram sa nu te dezamageasca o data cu trecerea timpului




cu respect
calv ree

Avatar utilizator
rgogonea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2012 2:05 pm

Mesaj de rgogonea » Mar Dec 04, 2012 5:08 pm

@Calvaree' Multumesc pentru urari..... si eu raman la aceeasi parere , ca masinile vechi erau facute cu simt de raspundere. Acum......Dumnezeu cu mila...

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mar Dec 04, 2012 5:17 pm

Sa o stapanesti sanatos.
Ai dat o groaza de bani pe ea, insa sper sa-si merite banii intr-un fel sau altul. stai in Rusia unde ai ierni lungi si grele asa ca ai nevoie de o masina pe care te poti baza.
am vazut ca ai si un Pajero sport. cum ti se pare asta noua prin comparatie? mie Pajero sport mi s-a parut o masina f reusita.

PS: am vazut ca ai 3 masini. vinde-le pe toate si ia-ti un Land Cruiser! .

Avatar utilizator
rgogonea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2012 2:05 pm

Mesaj de rgogonea » Mie Dec 05, 2012 12:16 pm

@Mircanu
Despre Pajero Sport iti pot spune ca-mi place mai mult decat Outlanderul cel nou. Te simti ca un rege cand o conduci, si nu este asa zgomotoasa.
Cat despre vanzare , vreau sa le vand pe cele din Romania, acolo mai am un audi a6 si un ford focus.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Mie Dec 05, 2012 3:32 pm

cum ti se pare cutia CVT ? ce ne poti spune despre consum ?
pretul mi se pare .... dar ce conteaza ? tu sa fii sanatos, sa te bucuri de ea si s ao schimbi cand o sa ai tu chef

eu am un outlander modelul anterior 2.4 CVT 170 CP, cumparat in 2010 din Germania, reexportat din Ucraina. sunt multumit de masina

astept parerea ta despre dinamica si pe urma ti-o spun si pe a mea

Avatar utilizator
rgogonea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2012 2:05 pm

Mesaj de rgogonea » Mie Dec 05, 2012 5:33 pm

Salut!!! Godaro!!!
Iti pot spune ca masina este dinamica,urca bine in depasiri, sta bine pe sosea (chiar daca am cauciucuri de iarna 215/70/16), ca si consum am scos 11,3 mixt (am facut calculul plin la plin), in primii 400 km.
Acum masina are 500 km si imi indica mediu 9.8.
La sfarsitul saptamanii merg pana la Kiev in Ukraina, atunci voi avea ceva mai mult de mers , si pot spune mai multe despre masinuta..
Cat despre cutie nu pot reprosa nimic , schimba bine si destul de repede. Are o frana de motor buna (doar din padelele de la volan poti skimba, din cutie nu ai regim manual). Se simte frana de motor chiar si atunci cand franezi lent ,doar din pedala.
Aceasta masina este una scumpa, si nu te simti ca intr-o masina scumpa. Dar la pretul asta de aici din Russia, nu ai ce cumpara (suv de acest nivel).

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Dec 05, 2012 9:43 pm

Te-ai uitat cumva prin prospectele masinii ce demultiplicare are modul ''LOW'?
Merci.

Avatar utilizator
rgogonea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2012 2:05 pm

Mesaj de rgogonea » Joi Dec 06, 2012 8:48 am

Nu nu am citit insructiunile. Cei de la service au spus ca in modul low raportul este de 50-50. Si nu poti merge cu mai mult de 40 km/ h..

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Dec 06, 2012 10:51 am

E "Low" sau "Lock"?

Nu stiu cum e la Outlanderul nou, dar cel din 2007=> are 3 moduri de tractiune selectabile electronic.
2WD - tractiune fata
4WD AUTO - tractiune integrala gestionata electronic, by default trage fata dar in functie de aderenta calculatorul muta tractiunea si pe spate pana la un raport de 60-40 (F-S).
4WD LOCK - blocheaza electronic diferentialul central pe un raport 50-50 (se decupleaza automat daca depasesti 80-90km/h parca)

Denumirea de "LOW" la masinile cu tractiune integrala se refera la demultiplicarea cutiei.
Daca sa zicem ca pe modul normal (numit HIGH) rulezi intr-o anumita treapta la 2000rpm cu 40km/h iar raportul de demultiplicare pe LOW e de 1:2, atunci daca cuplezi pe LOW, tot la 2000rpm in aceeasi treapta vei rula cu 20km/h.

Daca te uiti la celelalte masini 4x4 pe care le ai, au maneta pe care scrie 4H - 4L - etc...

Avatar utilizator
rgogonea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2012 2:05 pm

Mesaj de rgogonea » Joi Dec 06, 2012 8:38 pm

Sunt de acord cu tine , 2H / 4H SI 4L. Asa am si la Pajero Sport .Dar pentru Outlander cei de la service au spus ca modul Low il folosesti doar cand esti in cacao. Am si langa frana de mana acel buton pentru a activa 4WD eco / 4WD auto si 4WD lock.

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori