2012 Mitsubishi Outlander 2.2 176cp Stone Grey

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
IulianN
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Sâm Dec 15, 2012 12:16 am

Mesaj de IulianN » Sâm Dec 15, 2012 1:12 am

Salutare,

Am de curand un model Invite din generatia "veche", cu cateva adaugiri decorative puse ca sa fie mai atractiva, acum ca a aparut modelul nou.
Deoarece masina mea anterioara a fost un Golf 5, pentru mine interiorul Outlander-ului este un mare pas inapoi, dar nu ma preocupa asta prea mult.
Imi place la masina motorul, transmisia, spatiul interior, garda la sol. Si nici nu arata rau la infatisare.
Avand experiente negative la masinile anterioare cu asteptari care mi-au fost inselate, mi-am propus ca la aceasta masina sa nu ma mai astept la calitate. Atata vreme cat ma duce in siguranta unde vreau sa merg, e perfect.
Si acum, la capitolul probleme minore :
- la anumite turatii baraie ceva in stanga undeva in zona capului
- uneori pocneste ceva in bord, destul de tare, la mers zgaltait pe denivelari, cu viteza mica. ca si cum niste plastice nu sunt imbinate bine. o fi asa oare numai cand e frig? nu ca m-ar incalzi asta cu ceva.
- in treapta 1 si in marsarier intra cam greu cateodata
- inca vreo doi greierasi pe undeva, nu mi-am batut capul unde exact
- nu functioneaza Hill Assist-ul, n-am reusit sa-mi dau seama ce trebuie sa fac. am facut ce scria in manual dar degeaba.

Inca n-am iesit din oras, revin dupa ce adun niste kilometri.

Sarbatori fericite,
Iulian

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 3696
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Dec 15, 2012 4:05 pm

Salut si bun venit pe mitsu.ro Iulian!

Nu stiu cum e cu Hill Assist, mie in schimb mi s-a intamplat caAS&G-ul unui ASX sa functioneze destul de aleator, am observat ca nu oprea motorul de fiecare data cand opream la stop. Reusea in schimb sa il opreasca atunci cand stationam doar 1-2 secunde si n-a vrut categoric sa functioneze atunci cand incercam sa ii arat sistemul unei alte persoane. smile.gif

As spune sa mai perseverezi putin si poate merge, eventual in locuri diferite, probabil functionarea sa depinde si de inclinatia rampei.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO IV
Mesaje: 235
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Sâm Dec 15, 2012 10:33 pm

Salut Iulian,
Vad ca mai mult ai probleme legate de plastice (aia e, bord de logan avem, trebuia sa aiba si masina asta un minus major, nu?).
Eu am intense (inainte de face-lift) si nu am Hill Assist. Nici nu am vazut prin carte sau pe site. A ta sigur are, mai ales ca e un Invite?
Multi km fara probleme!

Avatar utilizator
IulianN
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Sâm Dec 15, 2012 12:16 am

Mesaj de IulianN » Dum Dec 16, 2012 2:38 pm

Multumesc.
Mai nou ar trebui sa fie inclus, se pare. In lista de dotari pe care am semnat-o, apare si "Hill Start Assist System" mellow.gif
O sa trec pe la dealer bineinteles, ma gandeam ca e vreo smecherie cu folosirea functiei.

Numai bine,
Iulian

Avatar utilizator
iceblitz80
EVO II
Mesaje: 90
Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm

Mesaj de iceblitz80 » Dum Dec 16, 2012 4:57 pm

Eu am observat ca intra in functiune in panta de la academie, masina fiind pe liber, am calcat frana un pic mai tare si in acelasi timp am calcat si ambreiajul pentru a baga schimbatorul in treapta 1. Am repetat figura insa de aceasta data am apasat pedala de frana foarte fin (atat cat sa nu o ia la vale) si nu a mai intrat hill assist-ul.

De aici banuiesc ca nu inclinatia pantei face activarea acestei functii ci forta cu care se apasa pe pedala de frana.

Avatar utilizator
godaro
EVO III
Mesaje: 146
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Dec 17, 2012 1:51 pm

dar Manualul de Utilizare ... ce zice !?

Avatar utilizator
l.peti
EVO III
Mesaje: 148
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Lun Ian 21, 2013 9:18 pm

despre ce vorbit? despre chestia aceea inervanta cand ramane masina franata si nu mai poti pleca de pe loc si din spate te clacsoneaza si cand ai putea porni,deja iara trebuie sa franezi ca a mai aparut o masina... dar totus dupa parerea mea,cea mai mare bataie de joc este parbrizul si stergatoarele de parbriz (si apa ce se ejaculeaza pe far,cica spala....farul...)

Avatar utilizator
IulianN
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Sâm Dec 15, 2012 12:16 am

Mesaj de IulianN » Sâm Feb 09, 2013 9:04 pm

Salutare
Am iesit din oras cu masina, pentru o tura de iarna cu cortul in muntii Tarcu smile.gif
Nu am mers offroad, masina am lasat-o la drum langa barajul lacului Poiana Marului. Desi are suspensie rigida si se scutura tare pe asfalt stricat, imi da o oarecare senzatie de soliditate, poate e placebo. Dar nu am termen de comparatie decat Golf-ul. Poate doar pentru ca Outlander-ul are roti mai mari. Iar pe denivelari de drum de tara, cu colturi mai rotunjite, e mult mai bine.
In rest, greierii din interior sunt tot acolo dar ii ignor cu succes.
Uneori, minim o data la o iesire in oras, motorul de tureaza la relanti peste 1000rpm, si sta acolo pana fac ceva manevre. Odata am stat pe loc, vrut sa vad daca isi revine singur si n-am avut rabdare sa astept mai mult de cateva minute, nu a coborat. Apoi dupa ce am mers putin cateva sute de metri, a coborat. Asa se intampla la toate Outlander-ele de aceeasi generatie?
Frana de mana nu prinde asa bine ca la Golf. Trebuie tras mai zdravan de ea ca sa stea masina pe loc.
Despre HillAssist, am intrebat la dealer, si mi s-a spus ca functioneaza doar pe pante cu inclinare mare, dar n-am testat. In Manual nu scrie ceva clar.
Partea cea mai admirabila este ca consumul este muuuult mai mic decat avea Golf-ul cel benzinar. In conditiile in care conduc foarte linistit in 98% din cazuri, si rar se aude turbina. Totusi incerc sa schimb viteza cand ajung la 2000rmp, nu imediat ce-mi spune computerul de bord. Nu-mi place senzatia de motor subturat. Mai e ceva ce nu-mi iese prea bine, cand franez la viteze mici, de exemplu intr-a doua, nu opresc si apoi vreau sa accelerez din nou, si daca as intra in treapta 1 motorul s-ar tura cam tare, iar in a doua e subturata. O sa gasesc pana la urma punctul de echilibru.

Pana acum, sunt multumit.
Iulian

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 3696
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Feb 10, 2013 11:30 pm

QUOTE (IulianN @ Feb 9 2013, 09:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Frana de mana nu prinde asa bine ca la Golf. Trebuie tras mai zdravan de ea ca sa stea masina pe loc.


Se mai poate strange daca e deranjant. E o operatiune care nu ar trebui sa consume nici f mult timp, nici bani.

QUOTE (IulianN @ Feb 9 2013, 09:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Totusi incerc sa schimb viteza cand ajung la 2000rmp, nu imediat ce-mi spune computerul de bord. Nu-mi place senzatia de motor subturat.


Si eu am senzatia ca indicatorul de schimbare a vitezelor indeamna spre un stil de condus subturat. E ok sa il duci chiar ceva mai sus de 2000 rpm din cand in cand, mai bine un consum de 0.5l in plus, decat alte surprize, pe viitor.

Avatar utilizator
mircanu
EVO III
Mesaje: 143
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Lun Feb 11, 2013 11:33 am

QUOTE (IulianN @ Dec 16 2012, 02:38 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Multumesc.
Mai nou ar trebui sa fie inclus, se pare. In lista de dotari pe care am semnat-o, apare si "Hill Start Assist System" mellow.gif
O sa trec pe la dealer bineinteles, ma gandeam ca e vreo smecherie cu folosirea functiei.

Numai bine,
Iulian


Hill start assist intra doar pe pantele inclinate. Iei picioru de pe frana si masina in loc sa se duca in spate sta 2-3 secunde asa, timp in care soferul are timp sa apese acceleratia.

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori