2012 Mitsubishi Outlander 2.2 176cp Stone Grey

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
IulianN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 15, 2012 12:16 am

Mesaj de IulianN » Sâm Feb 23, 2013 11:32 pm

Salut,
Doua noutati de la ultima postare
1. Dupa ce inchid geamurile, vreme de cateva minute se tot aud niste pocnituri in usi, ca si cum motorasele tot incearca sa ridice geamurile. La un moment dat se plictisesc si inceteaza.
2. Intr-o zi in care erau 5 grade peste zero, dupa ce am mers 15 minute, la relanti turatia nu ajunsese inca sa fie la minim cum face cand e motorul incalzit. si masina a inceput sa "danseze" pe loc: turatia oscila in sus si jos cam cu 100rpm in jurul valorii de 800 rpm, cu frecventa de aproximativ o secunda, si asta facea ca toata masina sa se balanseze pe loc inainte si inapoi. in plus, mirosea a cauciuc ars dar poate ca era o coincidenta, eram intr-o zona aglomerata.
leganatul nu a trecut de la sine pana nu am turat-o serios, cat sa incalzesc motorul bine. dupa aceea la relanti a scazut la valori normale.
Aveti vreo banuiala ce s-a intamplat?


Iulian

Avatar utilizator
IulianN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 15, 2012 12:16 am

Mesaj de IulianN » Lun Mar 11, 2013 9:31 pm

Salutare
Din nou am avut parte de un dans la relanti, tot undeva la 800 rpm, si de data asta am observat ca amplitudinea oscilatiei este de aprox 50rpm, suficient cat sa simt in masina, si din nou a mirosit a cauciuc ars, ceea ce inseamna ca poate nu a fost o coincidenta. mi-am propus ca data urmatoare sa filmez.

Am mai observat ceva: spuneam ca uneori turatia sta prea sus, desi motorul e incalzit. Am crezut ca asa e normal. Dar interesant este ca daca apas pe ambreiaj, si apoi ii dau drumul, turatia urca putin, apoi coboara mai jos decat era initial. Si daca repet procedeul de vreo cateva ori, turatia scade la minimul la care sta de obicei.

Din lipsa de raspunsuri deduc ca e un comportament neobisnuit. Asta e, sunt un om norocos in dragoste, dar la masini nu.

Iulian

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mar Mar 12, 2013 12:28 am

QUOTE (IulianN @ Mar 11 2013, 09:31 PM) (...) Asta e, sunt un om norocos in dragoste, dar la masini nu.

Bucura-te ca e asa si nu invers . E mai important.

Referitor la masina: ai fost la service sa le arati ca tzacane geamurile dupa ce se inchid si ca nu e stabil relantiul nici dupa ce se incalzeste motorul?

Avatar utilizator
horrry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 10:04 pm

Mesaj de horrry » Mar Mar 12, 2013 9:37 am

Si la mine face faza cu ambreiajul, adica atunci cand il apas creste un pic relantiul. Nu m-a stresat acest lucru.
In privinta Hill Asistului, asta de pe mitsu de de cacao rau de tot. Iti tine masina 2-3 sec desi tu ai cuplat ambreiajul si vrea sa plece. La fiatul meu de ex , tine frana pana cand simte ca a cumplat ambreiajul si ii da drumul. La mitsu esti obligat sa stai cateva secunde. Pe drumuri de munte aglomerate tot timpul imi iau claxoane.
LE: am vazut ca, colegul l.peti, a povestit ce am zis si eu cu hill asisitul asta, un pic mai sus.

Avatar utilizator
IulianN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 15, 2012 12:16 am

Mesaj de IulianN » Vin Mar 15, 2013 10:07 pm

QUOTE (Extremero @ Mar 12 2013, 12:28 AM) Bucura-te ca e asa si nu invers . E mai important.

Referitor la masina: ai fost la service sa le arati ca tzacane geamurile dupa ce se inchid si ca nu e stabil relantiul nici dupa ce se incalzeste motorul?

Am fost azi la service. Pentru problema de la relanti, evident ca nu s-a reprodus, ar fi fost un noroc chior. Si nu s-a gasit nimic in neregula la diagnoza, ceea ce ma cam asteptam. Asadar am aflat ca nici ei nu au mai auzit de un asemenea comportament al relanti-ului.

Cat despre geamuri, am aflat ca se poate "invata" geamul care este pozitia de oprire, prin pastrarea clapetei ridicata timp de minim 3 secunde. Si la fel si jos. Deci cumva geamul a uitat unde trebuie sa se opreasca si tot incerca sa urce mai sus. Asa o fi, n-am apucat sa incerc ca e prea frig si ninge.

Avatar utilizator
IulianN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 15, 2012 12:16 am

Mesaj de IulianN » Dum Apr 14, 2013 9:15 am

Am filmat cu telefonul balbaiala motorului la relanti, ieri a fost consecvent si am patit-o de vreo trei ori, si a durat minute bune.
Din pacate nu are sunet, ramane pe data viitoare.
Ma tem ca nici asa nu rezolv nimic, pana nu se strica suficient de rau incat sa am noroc sa se reproduca la service.
Zip-ul ar trebui sa fie atasat aici.
Fişiere ataşate
video0000.3gp.zip
(3.38 MiB) Descărcat de 91 ori

Avatar utilizator
horrry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 10:04 pm

Mesaj de horrry » Dum Apr 14, 2013 7:58 pm

Pai dute in service cu filmarea, si explicale treaba.

Avatar utilizator
IulianN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 15, 2012 12:16 am

Mesaj de IulianN » Dum Feb 02, 2014 9:45 am

A trecut un an si pun pic, per total sunt multumit de masina. Problema pe care am descris-o ultima data, cea cu oscilatia turatiei la relanti, a disparut ca prin minune. Totusi, inca se intampla, foarte des, la mers in oras, ca turatia sa stea undeva sus (la relanti) chiar si dupa ce conduc 30 de min si motorul e cald. Atat de des, ca este o mare surpriza sa vad turatia jos la locul ei. Acolo unde este dupa ce conduc afara din oras de exemplu. Dar conduc rar afara din oras, pentru ca de 5 luni am gemeni si inca nu i-am scos la plimbari lungi.
Mersul acesta exclusiv prin oras mi-a facut cadou o surpriza: dupa doar doua luni de la revizie (inclusiv schimb ulei) se pare ca nivelul uleiului a crescut pana la maxim, pentru ca a intrat motorina in el. Cred ca din cauza regenerarilor dese ale fitrului de particule, probabil regenerari nereusite, daca e sa ma iau dupa link-ul asta : http://www.portsidemitsubishi.com.au/faq.html . Nu cred ca am intrunit prea des conditiile de regenerare.
Ar fi fost util pentru mine sa stiu de la inceput toate astea.
Cei de la service, au facut acum ceva sa dispara atentionarea de pe bord, de verificare a nivelului de ulei, si mi-au spus ca "nu a ajuns inca la maximul maxim" si ca data viitoare cand apare atentionarea inseamna ca trebuie sa schim imediat uleiul.
Ma intreb daca sa astept, sau sa-l schimb acum imediat. Ca oricum o s-o fac pe banii mei, ma gandesc.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Dum Feb 02, 2014 11:22 am

Schimbi uleiul cat de repede poti, adica urgent, si mergi la berbeci sa reactiveze acel martor. E clar ca au facut ce face Dorel. Si ii si atentionezi (mai degraba ii ameninti) ca daca ai pb cu motorul le pui in carca toata buba (cu tot cu puroi).

Avatar utilizator
IulianN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 15, 2012 12:16 am

Mesaj de IulianN » Dum Noi 30, 2014 2:04 pm

Salutari,

Au trecut doi ani, si masina merge foarte bine. Am avut grija sa ies cu ea mai des din oras, si de atunci nu mai am probleme cu filtrul de particule. Problema cu turatia oscilanta a disparut si ea, poate aveau legatura.
Acum la capitolul maruntisuri: chederele de la usile din spate, s-au desprins, in zona unde se afla incuietoarea usii. Am observat ca daca nu folosesc masina cateva zile (asta se intampla cand era cald afara), cauciucul din chedere adera bine la caroserie acolo unde fac contact. Atat de bine ca la deschidere opun rezistenta. Cred ca de acolo vine buba, pentru ca s-au rupt in locul unde se prind de clemele din usa. Presupun ca s-a intamplat doar la usile din spate din cauza geometriei diferite a usilor, in spate banuiesc ca era un punc mai slab acolo unde s-au desprins.
E de la sine inteles ca cei de la service au spus ca le-am rupt eu, si nu intra in garantie.
Dar trecand peste asta, aveti un sfat cum sa evit pe viitor problema cu aderenta excesiva cheder-caroserie?

Iulian

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori