Outlander 2013 - 2.2 Diesel
Salut,
tocmai ce l-am luat joia trecuta de la Sibiu - pentru Lancer-ul 2.0DID nu am deschis un jurnal, asa ca incerc sa ma revansez la Outlander (recunosc, jurnalele colegilor m-au ajutat mult la Lancer).
De vreo 6 luni caut o masina mai incapatoare, care sa aibe 7 locuri, initial am vrut sa iau modelul vechi versiunea Intense +, insa pana la urma am luat modelul nou.
Ce imi place:
-spatios, interior configurabil, pentru copii sau adulti nu prea mari - scaunele din spate sunt ok - o adevatata masina de familie
-camera de mers cu spatele - vizibilitate foarte buna, ajuta mult la parcari
-consum ok, desi e cam devreme - nu m-am obisnuit cu el +ca e nou. In oras ia intre 8.5 - 10l/100; Desigur a trebuit sa imi adaptez putin stilul de condus la gabaritul masinii - deci merg MUUULT mai usor decat cu Lancerul ( care lua cam tot atat, dar mergeam ceva mai tare cu el; la Lancer pana pe la 20,000km rar vedeam sub 10l/100 in oras)
Ce nu imi place:
-dimensiunile - trebuie sa ma mai obisnuiesc cu el - la viraje pe care cu Lancer-ul le luam din prima, acum am nevoie de doua miscari (deh, nu poti sa le ai pe toate)
-meniul de la MMCS - nu mi se pare suficient de intuitiv; probabil ca si aici, e nevoie de un timp de adaptare - am ceva probleme cu peering-ul telefonului cu Android (uneori nu pot sa raspund de la butonul de pe volan).
tocmai ce l-am luat joia trecuta de la Sibiu - pentru Lancer-ul 2.0DID nu am deschis un jurnal, asa ca incerc sa ma revansez la Outlander (recunosc, jurnalele colegilor m-au ajutat mult la Lancer).
De vreo 6 luni caut o masina mai incapatoare, care sa aibe 7 locuri, initial am vrut sa iau modelul vechi versiunea Intense +, insa pana la urma am luat modelul nou.
Ce imi place:
-spatios, interior configurabil, pentru copii sau adulti nu prea mari - scaunele din spate sunt ok - o adevatata masina de familie
-camera de mers cu spatele - vizibilitate foarte buna, ajuta mult la parcari
-consum ok, desi e cam devreme - nu m-am obisnuit cu el +ca e nou. In oras ia intre 8.5 - 10l/100; Desigur a trebuit sa imi adaptez putin stilul de condus la gabaritul masinii - deci merg MUUULT mai usor decat cu Lancerul ( care lua cam tot atat, dar mergeam ceva mai tare cu el; la Lancer pana pe la 20,000km rar vedeam sub 10l/100 in oras)
Ce nu imi place:
-dimensiunile - trebuie sa ma mai obisnuiesc cu el - la viraje pe care cu Lancer-ul le luam din prima, acum am nevoie de doua miscari (deh, nu poti sa le ai pe toate)
-meniul de la MMCS - nu mi se pare suficient de intuitiv; probabil ca si aici, e nevoie de un timp de adaptare - am ceva probleme cu peering-ul telefonului cu Android (uneori nu pot sa raspund de la butonul de pe volan).
Am poze dar cam urate din pacate (facute cu telefonul pentru asigurare). Revin dupa ce o spal...
- Fişiere ataşate
-
- yimg_1082979648_101_1324869231.jpg (721.8 KiB) Vizualizat de 3655 ori
-
- yimg_1082979648_101__2144292821.jpg (780.17 KiB) Vizualizat de 3647 ori
-
- yimg_1082979648_101__761435755.jpg (894.96 KiB) Vizualizat de 3631 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Multumesc pentru urari.
Ma uit deja la cateva lucruri de pus pe ea:
- bare transversale - am gasit Thule undeva la aproximativ 830RON
- pentru protectia vopselei - colantare partiala/totala cu folie transparenta; astept opinii pro/contra - pretul difera f mult in functie de materialul folosit (in jur de 1000RON cu Oracal 651, 3000 cu Oraguard); am inteles ca pot aparea amprente, la dezlipire tb curatat adezivul, se pierde din luciul vopselei; in general nu vopseaua ar tb sa fie esentiala la o masina - sunt alte lucruri care conteaza mult mai mult; mai ma gandesc la asta;
-Jante pe 16' pentru iarna - am gasit noi la 320RON + cauciucuri pe la 500-600RON bucata;
-scut/uri de tabla; ocazional voi ajunge si pe drumuri de tara, unde in general merg usor; sunt curios ce elemente trebuie protejate si unde se pot confectiona astfel de scuturi.
Cam asta e, daca aveti sugestii, va rog sa imi spuneti.
Ma uit deja la cateva lucruri de pus pe ea:
- bare transversale - am gasit Thule undeva la aproximativ 830RON
- pentru protectia vopselei - colantare partiala/totala cu folie transparenta; astept opinii pro/contra - pretul difera f mult in functie de materialul folosit (in jur de 1000RON cu Oracal 651, 3000 cu Oraguard); am inteles ca pot aparea amprente, la dezlipire tb curatat adezivul, se pierde din luciul vopselei; in general nu vopseaua ar tb sa fie esentiala la o masina - sunt alte lucruri care conteaza mult mai mult; mai ma gandesc la asta;
-Jante pe 16' pentru iarna - am gasit noi la 320RON + cauciucuri pe la 500-600RON bucata;
-scut/uri de tabla; ocazional voi ajunge si pe drumuri de tara, unde in general merg usor; sunt curios ce elemente trebuie protejate si unde se pot confectiona astfel de scuturi.
Cam asta e, daca aveti sugestii, va rog sa imi spuneti.
Avem deja 3 saptamani - masina merge perfect. Am facut cateva drumuri mai lungi asa ca iata ultimele impresii:
-motorul- silentios, suficient de puternic, plaja de turatie in cuplu incepe de pe la 1300-1400rpm, neasteptat de economic
-suspensia - ferma insa destul de conforabila - am mers fara probleme cam cu 100km/h pe portiunea denivelata intre Braila si Rm.Sarat (pe care o cam evitam cu Lancer-ul)
-spatiu - a incaput tot familionu' cu tot cu bagaje - am mers 3 adulti si 2 copii
-vizibilitate noaptea - xenon-ul isi face bine treaba
-camera pentru mers inapoi - foarte utila la parcari
-consum - desi e f f subiectiv (picior, viteza, incarcare, vant, presiune pneuri etc) iata observatiile mele, cu consumurile de pe calculator (nu ma bag la masuratori la pompa, prefer sa visez frumos):
1.A2, 130km/h pilot automat - 7.5%
2.Drajna - Braila, in localilati 60-70km-h, afara 100km/h - 5.9%
3.Focsani - Bucuresti, in localilati 60-70km-h, afara 110km/h - 5.3%
4.Bucuresti, Titan - Victoriei, la o viteza medie de 20km/h - 8.5 - 10%; la o viteza medie de 15km/h - 10 - 11%
Comparand cu Lancer-ul DID pe care l-am avut, consumul este tot pe acolo - insa cu un stil adaptat gabaritului masinii - adica mult mai relaxat, fara accelerari/franari bruste (a nu se citi 'merg ca o baba').
Numai bine!
-motorul- silentios, suficient de puternic, plaja de turatie in cuplu incepe de pe la 1300-1400rpm, neasteptat de economic
-suspensia - ferma insa destul de conforabila - am mers fara probleme cam cu 100km/h pe portiunea denivelata intre Braila si Rm.Sarat (pe care o cam evitam cu Lancer-ul)
-spatiu - a incaput tot familionu' cu tot cu bagaje - am mers 3 adulti si 2 copii
-vizibilitate noaptea - xenon-ul isi face bine treaba
-camera pentru mers inapoi - foarte utila la parcari
-consum - desi e f f subiectiv (picior, viteza, incarcare, vant, presiune pneuri etc) iata observatiile mele, cu consumurile de pe calculator (nu ma bag la masuratori la pompa, prefer sa visez frumos):
1.A2, 130km/h pilot automat - 7.5%
2.Drajna - Braila, in localilati 60-70km-h, afara 100km/h - 5.9%
3.Focsani - Bucuresti, in localilati 60-70km-h, afara 110km/h - 5.3%
4.Bucuresti, Titan - Victoriei, la o viteza medie de 20km/h - 8.5 - 10%; la o viteza medie de 15km/h - 10 - 11%
Comparand cu Lancer-ul DID pe care l-am avut, consumul este tot pe acolo - insa cu un stil adaptat gabaritului masinii - adica mult mai relaxat, fara accelerari/franari bruste (a nu se citi 'merg ca o baba').
Numai bine!
S-o stapanesti cu drag!
nu stiu daca stii treaba cu acea cutie neagra - aditiv combustibil sub masina - dreapta (parca) spate; la outlanderul 2.2 Di model 2008 este asa pozitionata si multi au crezut ca pot face offroad cu ea....si cutia aia nu costa decat vreo 6000-7000 de lei....so take care!
aa...si inca ceva...mare grija cu reviziile in garantie, daca tot mergi in fiecare an si mecanicii o verifica, pune=i sa-ti dea pe semnatura ce au verificat si constatat. atunci cand masina e in garantie nimeni nu gaseste o hiba..o ceva..ce tre ajustat, remediat...ceva, dar dupa garantie sa vezi ce meticulosi sunt bajetii...
si profita si cand mergi la ITP s-o mai verifice si cineva obiectiv.
astea ti le spun din proprie experienta, mai putin cea cu acea cutie neagra...ca neagra e frate...de scumpa..
Bafta!
nu stiu daca stii treaba cu acea cutie neagra - aditiv combustibil sub masina - dreapta (parca) spate; la outlanderul 2.2 Di model 2008 este asa pozitionata si multi au crezut ca pot face offroad cu ea....si cutia aia nu costa decat vreo 6000-7000 de lei....so take care!
aa...si inca ceva...mare grija cu reviziile in garantie, daca tot mergi in fiecare an si mecanicii o verifica, pune=i sa-ti dea pe semnatura ce au verificat si constatat. atunci cand masina e in garantie nimeni nu gaseste o hiba..o ceva..ce tre ajustat, remediat...ceva, dar dupa garantie sa vezi ce meticulosi sunt bajetii...
si profita si cand mergi la ITP s-o mai verifice si cineva obiectiv.
astea ti le spun din proprie experienta, mai putin cea cu acea cutie neagra...ca neagra e frate...de scumpa..
Bafta!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori