Scris: Joi Noi 15, 2012 2:24 pm
de o saptamina sunt si eu proprietar de L200 ... ma rog, inca nu sunt propietar ca nu-s trecut pe carte ...
sincer, eu cautam un Hilux, din motive de bena mai mare si reputatie de "indestructibila" ...
ba chiar spuneam ca nu-mi place noul model cu rotunjimi nedemne de un tractor ...
si uite-ma cu ce pasamite nu-mi placea ...
masina e din 2008, are 90 si un pic de mii la bord (nu ma intrebati cit de reali sunt ca nu stiu) e gri metalizat (eu i-as zice albastru gri) si arata rezonabil pentru o masina care a fost "de firma" ... cind m-oi invrednici sa-i fac niste poze o sa le incarc aici ...
de mers merge OK (la cit ma pricep eu), nu troncane, nu are zgomote ciudate, cel putin la prima vedere ...
intra frumos in viteza, cupleaza 4x4 (nu m-am aventurat in noroaie inca)
i-am schimbat stopul spate stinga care avea o ciupitura (cel dreapta era schimbat si acum arata amindoua la fel) ... aici o sa spun ca cine a avut-o a facut o ghidusie la stopul spate (a se citi o improvizatie) si nu se aprinde stopul pe pozitie (la frina se aprinde) ... am vazut ca mufa respectiva
(cea de pe masina, mama) are unul dintre locasele in care intra pinii de pe mufa de la stop care pare ars ... o schimb la prima ocazie ...
a trebuit sa-i schimb holder-ele de la centurile de siguranta ca nu se mai inchideau si nu-mi placea situatia ...
daca tot am ajuns la dezmembrari am schimat si nucile de la manete asa ca acum am superselect in loc de easy select ...
ar mai fi de schimbat becurile de iluminare a bordului (zona butoanelor de la aeroterma, etc), de curatat bordul (fantele de aerisire arata jalnic, prafuite ca naiba), de pus filtru de polen (traiasca mitsu.ro care da sfaturi) ...
si probabil scuturi de metal pe dedesubt ca masina o sa iasa pe cimp si sleauri si nu se stie ...
acu sa vedem cum ma descurc cu ea ...
numai bine,
dan
sincer, eu cautam un Hilux, din motive de bena mai mare si reputatie de "indestructibila" ...
ba chiar spuneam ca nu-mi place noul model cu rotunjimi nedemne de un tractor ...
si uite-ma cu ce pasamite nu-mi placea ...
masina e din 2008, are 90 si un pic de mii la bord (nu ma intrebati cit de reali sunt ca nu stiu) e gri metalizat (eu i-as zice albastru gri) si arata rezonabil pentru o masina care a fost "de firma" ... cind m-oi invrednici sa-i fac niste poze o sa le incarc aici ...
de mers merge OK (la cit ma pricep eu), nu troncane, nu are zgomote ciudate, cel putin la prima vedere ...
intra frumos in viteza, cupleaza 4x4 (nu m-am aventurat in noroaie inca)
i-am schimbat stopul spate stinga care avea o ciupitura (cel dreapta era schimbat si acum arata amindoua la fel) ... aici o sa spun ca cine a avut-o a facut o ghidusie la stopul spate (a se citi o improvizatie) si nu se aprinde stopul pe pozitie (la frina se aprinde) ... am vazut ca mufa respectiva
(cea de pe masina, mama) are unul dintre locasele in care intra pinii de pe mufa de la stop care pare ars ... o schimb la prima ocazie ...
a trebuit sa-i schimb holder-ele de la centurile de siguranta ca nu se mai inchideau si nu-mi placea situatia ...
daca tot am ajuns la dezmembrari am schimat si nucile de la manete asa ca acum am superselect in loc de easy select ...
ar mai fi de schimbat becurile de iluminare a bordului (zona butoanelor de la aeroterma, etc), de curatat bordul (fantele de aerisire arata jalnic, prafuite ca naiba), de pus filtru de polen (traiasca mitsu.ro care da sfaturi) ...
si probabil scuturi de metal pe dedesubt ca masina o sa iasa pe cimp si sleauri si nu se stie ...
acu sa vedem cum ma descurc cu ea ...
numai bine,
dan