Help Photoshop
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Pun maine spre seara vreo 2 poze "explicative". Pai merge incet... dar bine
Am terminat de sudat cam tot ce era ruginit pe la "podeaua" masinii, am finisat, apoi am dat cu terosol, zilele astea voi mai da inca 2 straturi de vopsea neagra. La exterior, am reparat extremitatile aripilor (ceea ce era sub everfendere), acum mai ramane doar de finisat, probabil maine. Apoi mai trag un ochi peste toata masina, si indrept/chituiesc/finisez cam tot ce e prea stramb. Oricum, nu vreau sa iasa opera de arta dar nici in valuri. Ideea era ca vreau sa trag tare ca pe Vineri sa o matuiesc, iar Sambata sa o vopsesc . De abia astept sa vad ce iese, mai ales ca am gasit doar 2 nuante de albastru. Adica va fi o vopsea custom... Din cele 2 albastre, voi adauga negru si va iesi... ceva, vreo 4-5 nuante de albastru. Apoi, dupa mixare va trebui sa matuiesc vopseaua, apoi s-o filtrez si abia dupa aia, o voi aplica pe masina... Asta bine-inteles, daca "combin" vreun compresor si un pistol
Nici eu nu stiu exact ce va iesi, dar va iesi ceva oricum. Prefer primul camuflaj, cel simplu cu pete mari, gazat. Asta ultimul pe langa ca e foarte greu de facut, sunt si "serpisorii" care dau impresia de grafitty .
Tu ce zici ? Ceva sfaturi mai ai sa-mi dai (pe ultima suta de metri) ?
PS: Sa-mi dai un PM cu adresa ta sa-ti trimit berea
Am terminat de sudat cam tot ce era ruginit pe la "podeaua" masinii, am finisat, apoi am dat cu terosol, zilele astea voi mai da inca 2 straturi de vopsea neagra. La exterior, am reparat extremitatile aripilor (ceea ce era sub everfendere), acum mai ramane doar de finisat, probabil maine. Apoi mai trag un ochi peste toata masina, si indrept/chituiesc/finisez cam tot ce e prea stramb. Oricum, nu vreau sa iasa opera de arta dar nici in valuri. Ideea era ca vreau sa trag tare ca pe Vineri sa o matuiesc, iar Sambata sa o vopsesc . De abia astept sa vad ce iese, mai ales ca am gasit doar 2 nuante de albastru. Adica va fi o vopsea custom... Din cele 2 albastre, voi adauga negru si va iesi... ceva, vreo 4-5 nuante de albastru. Apoi, dupa mixare va trebui sa matuiesc vopseaua, apoi s-o filtrez si abia dupa aia, o voi aplica pe masina... Asta bine-inteles, daca "combin" vreun compresor si un pistol
Nici eu nu stiu exact ce va iesi, dar va iesi ceva oricum. Prefer primul camuflaj, cel simplu cu pete mari, gazat. Asta ultimul pe langa ca e foarte greu de facut, sunt si "serpisorii" care dau impresia de grafitty .
Tu ce zici ? Ceva sfaturi mai ai sa-mi dai (pe ultima suta de metri) ?
PS: Sa-mi dai un PM cu adresa ta sa-ti trimit berea
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Cel mai prietenos sfat :
http://www.youtube.com/watch?v=Q8MbfowKsEw
este foarte indicat in astfel de lucrari!
Cat despre bere....mai bine o-mpartim pe la vreo intalnire!
http://www.youtube.com/watch?v=Q8MbfowKsEw
este foarte indicat in astfel de lucrari!
Cat despre bere....mai bine o-mpartim pe la vreo intalnire!
Da. Deci... A iesit cumva. Nu e opera de arta, dar nici tigaie ruginita si zgariata
Dupa ce am "terosolat" interiorul (podeaua), am aplicat 2 straturi de grund la pistol pe interior, pana sub nivelul geamurilor. Apoi am mai dat 2 straturi de vopsea neagra. A iesit super ok, mai ales ca am bagat vopsea si in interiorul portierelor, loc unde se face condens si din cauza asta ruginesc portierele din interior catre exterior, iar cand imi dadeam seama ca e "nitel" ruginita si slefuiam, gaseam gaura cat palma. Acum e protejata peste tot.
Am trecut la "underbody". Aici am slefuit cu flexul + peria de sarma rotativa + peria de sarma de mana (pt locurile ingurste), si am dat o slefuire aproape generala, terosolul de fabrica care se tinea bine, l-am lasat. Apoi am aplicat 2 straturi de grund la pistol peste tot, bine-inteles, in afara de motor, CV, cardane si punti . Am lasat o zi la uscat, apoi am bagat inca 2 straturi de vopsea neagra semi-lucioasa, tot la pistol. A iesit de nota 10.5 cu plus Daca si asa eram cu masina pe-o parte, am rezolvat tampoanele esapamentului, ca-mi zdranganea de caroserie, apoi am pus un rezervor de pajero, dar intreg, nu indoit ca al meu. Si nu l-am pus oricum, ci l-am mutat aproape lipit de caroserie, adica l-am ridic cam 14-15 cm in sus, astfel incat sa nu mai agate si sa se strambe. Partea de sub am terminat-o. Cel putin tabla, mecanica e pe vine in curand la capitolul 2.
A urmat exteriorul. Aici a fost cred ca cel mai mare chin. Dupa ce am indreptat oarecum tabla, am chituit ici-colo cate putin, slefuit bine, apoi matuit toata caroseria, la smirghel de 400. Apoi am petrecut o jumate de zi prin oras sa caut vopsea . Am ajuns acasa, am degresat bine toata caroseria cu carpe cu spirt medicinal, si am trecut la matuirea vopselei (Emaur de la Policolor). Asta a constat in aplicarea in fiecare bidon de 1 litru, a 75 de grame de pudra de bebe, amestecarea bine de tot + adaugarea de diluant si strecurarea vopselei prin filtre conice de 125 respectiv 190 microni. Normal, ca sa iasa mat-mat-mat, trebuia adaugat cam 250-300 grame de pudra, insa nu am gasit atata de unde am luat eu, si nici chef nu mai aveam sa mai bat un drum pana in alta parte. Dar e ok cum a iesit. M-am pus pe vopsit, dupa ce am reglat debitul de vopsea, presiunea si "floarea" vopselei (am vopsit circular). Treaba a mers bine pana cand... mai dadea cate un rateu mic, dar nesimnificativ. Apoi a inceput sa curga cate o picatura de vopsea de la imbinarea vasului cu pistolul. Am rezolvat prin o metoda romaneasca, si anume o banda "power tape" si putina sarma sa o tina presata . Am continuat linistit de la albastru inchis la albastru mediu, dar s-a intunecat imediat si a trebuit sa opresc activitatea ca nu mai vedeam mai nimic la neon + becuri. A doua zi, am sters cu o carpa uscata si curata zonele nevopsite si am suflat cu aer sub presiune toata masina, de eventualele particule de praf asezate din cursul noptii. Am inceput sa vopsesc cu bleu deschis si din nou surpriza... era umezeala mare (9 dimineata) si compresorul nu avea filtru de apa, drept urmare in timp ce vopseam, mai scupa cate o picatura de apa... Sa innebunesc . Ma rog, am terminat de vopsit, mie personal imi place foarte tare, exceptie facand doar bleu-ul care e prea deschis si eventual imbinarile dintre bleu si restul, deoarece sunt prea mari, dar presupun ca la cateva spalari, se vor duce acele neplacuta "gazari".
Acum sunt la capitolul montare tot inapoi, si cred ca o sa dureze vreo 2 zile, plus ca trebuie sa duc jantele la indreptat, apoi trebuie sa le vopsesc si mai apoi sa le incalt cu AT-uri pe 31" cum sunt pe fata si o echilibrare cat de cat. Oricum, pana Sambata trebuie sa fie gata, deoarece atunci am am o nunta, Duminica e duminica, iar luni seara sau marti dimineata urmeaza sa plec prin tara cu masina... sa fac impresii .
Poze voi pune mai pe la finalul lucrarilor, dupa ce o sa fie montat cam tot.
@Laudia: Multam mult de tot
@All: Daca vreti sa faceti ce am facut eu, faceti-va rost de scule bune, mai ales compresor calumea, ca altfel mai mult va enervati
Dupa ce am "terosolat" interiorul (podeaua), am aplicat 2 straturi de grund la pistol pe interior, pana sub nivelul geamurilor. Apoi am mai dat 2 straturi de vopsea neagra. A iesit super ok, mai ales ca am bagat vopsea si in interiorul portierelor, loc unde se face condens si din cauza asta ruginesc portierele din interior catre exterior, iar cand imi dadeam seama ca e "nitel" ruginita si slefuiam, gaseam gaura cat palma. Acum e protejata peste tot.
Am trecut la "underbody". Aici am slefuit cu flexul + peria de sarma rotativa + peria de sarma de mana (pt locurile ingurste), si am dat o slefuire aproape generala, terosolul de fabrica care se tinea bine, l-am lasat. Apoi am aplicat 2 straturi de grund la pistol peste tot, bine-inteles, in afara de motor, CV, cardane si punti . Am lasat o zi la uscat, apoi am bagat inca 2 straturi de vopsea neagra semi-lucioasa, tot la pistol. A iesit de nota 10.5 cu plus Daca si asa eram cu masina pe-o parte, am rezolvat tampoanele esapamentului, ca-mi zdranganea de caroserie, apoi am pus un rezervor de pajero, dar intreg, nu indoit ca al meu. Si nu l-am pus oricum, ci l-am mutat aproape lipit de caroserie, adica l-am ridic cam 14-15 cm in sus, astfel incat sa nu mai agate si sa se strambe. Partea de sub am terminat-o. Cel putin tabla, mecanica e pe vine in curand la capitolul 2.
A urmat exteriorul. Aici a fost cred ca cel mai mare chin. Dupa ce am indreptat oarecum tabla, am chituit ici-colo cate putin, slefuit bine, apoi matuit toata caroseria, la smirghel de 400. Apoi am petrecut o jumate de zi prin oras sa caut vopsea . Am ajuns acasa, am degresat bine toata caroseria cu carpe cu spirt medicinal, si am trecut la matuirea vopselei (Emaur de la Policolor). Asta a constat in aplicarea in fiecare bidon de 1 litru, a 75 de grame de pudra de bebe, amestecarea bine de tot + adaugarea de diluant si strecurarea vopselei prin filtre conice de 125 respectiv 190 microni. Normal, ca sa iasa mat-mat-mat, trebuia adaugat cam 250-300 grame de pudra, insa nu am gasit atata de unde am luat eu, si nici chef nu mai aveam sa mai bat un drum pana in alta parte. Dar e ok cum a iesit. M-am pus pe vopsit, dupa ce am reglat debitul de vopsea, presiunea si "floarea" vopselei (am vopsit circular). Treaba a mers bine pana cand... mai dadea cate un rateu mic, dar nesimnificativ. Apoi a inceput sa curga cate o picatura de vopsea de la imbinarea vasului cu pistolul. Am rezolvat prin o metoda romaneasca, si anume o banda "power tape" si putina sarma sa o tina presata . Am continuat linistit de la albastru inchis la albastru mediu, dar s-a intunecat imediat si a trebuit sa opresc activitatea ca nu mai vedeam mai nimic la neon + becuri. A doua zi, am sters cu o carpa uscata si curata zonele nevopsite si am suflat cu aer sub presiune toata masina, de eventualele particule de praf asezate din cursul noptii. Am inceput sa vopsesc cu bleu deschis si din nou surpriza... era umezeala mare (9 dimineata) si compresorul nu avea filtru de apa, drept urmare in timp ce vopseam, mai scupa cate o picatura de apa... Sa innebunesc . Ma rog, am terminat de vopsit, mie personal imi place foarte tare, exceptie facand doar bleu-ul care e prea deschis si eventual imbinarile dintre bleu si restul, deoarece sunt prea mari, dar presupun ca la cateva spalari, se vor duce acele neplacuta "gazari".
Acum sunt la capitolul montare tot inapoi, si cred ca o sa dureze vreo 2 zile, plus ca trebuie sa duc jantele la indreptat, apoi trebuie sa le vopsesc si mai apoi sa le incalt cu AT-uri pe 31" cum sunt pe fata si o echilibrare cat de cat. Oricum, pana Sambata trebuie sa fie gata, deoarece atunci am am o nunta, Duminica e duminica, iar luni seara sau marti dimineata urmeaza sa plec prin tara cu masina... sa fac impresii .
Poze voi pune mai pe la finalul lucrarilor, dupa ce o sa fie montat cam tot.
@Laudia: Multam mult de tot
@All: Daca vreti sa faceti ce am facut eu, faceti-va rost de scule bune, mai ales compresor calumea, ca altfel mai mult va enervati
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Las-o cat mai mult in soare acum ca nu mai e foarte puternic puternic! Ultravioletele vor desavarsi fuziunile!
Buna treaba! Felicitari! Abia astept s-o vad gata cu toate decorurile pe ea! poate casitga si la coperta un loc bine meritat!
Putea fi prima coperta ... dar n-ai vrut si basta! Oricum nu-i timpul pierdut! Poate se baga si un expert in photoshoping sa o cupleze cu un Voronet sau ceva cu tema...pe albastru!
Buna treaba! Felicitari! Abia astept s-o vad gata cu toate decorurile pe ea! poate casitga si la coperta un loc bine meritat!
Putea fi prima coperta ... dar n-ai vrut si basta! Oricum nu-i timpul pierdut! Poate se baga si un expert in photoshoping sa o cupleze cu un Voronet sau ceva cu tema...pe albastru!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori