Pagina 5 din 8

Scris: Lun Iul 28, 2008 12:52 am
de Jeff
Eu sunt de parere ca nouale este ultimul racer adevarat. Vorba cuiva: daca vreau confort, imi iau Lexus...

Scris: Lun Iul 28, 2008 1:40 am
de Cristi
QUOTE (Jeff)Eu sunt de parere ca nouale este ultimul racer adevarat.

Si eu am acelasi feeling.
Masina asta era simpla, nimic kitschos in ea, nici lux, nici ieftineala, nu o confundai cu nimic, avea ceva "inspaimantator" in ea. Cat de necunoscator ai fi fost...cand o vedeai, iti dadeai seama ca e ceva in "neregula" cu ea. )
Acum e altceva si nu ma refer la performante ca nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea.
Cu toate ca designul e mai "cul", au transformat-o intr-o varianta comerciala 100% tipic europeana dar e de inteles de ce.
Oricum la cat mai multe pe strazi...sa mai vedem si noi altceva decat skode, bmw, merc si Q7.

Scris: Dum Aug 03, 2008 9:40 pm
de n3utryn0
a ajuns Evo X si in showroom....uite dovada ..2.0 ....295 CP....ce vrei mai mult ....designe comercial sau nu tot este ceva in neregula cu ea..

Scris: Dum Aug 03, 2008 9:41 pm
de n3utryn0
a ajuns Evo X si in showroom....uite dovada ..2.0 ....295 CP....ce vrei mai mult ....designe comercial sau nu tot este ceva in neregula cu ea..

Scris: Dum Aug 03, 2008 9:42 pm
de n3utryn0
poza 2

Scris: Dum Aug 03, 2008 9:43 pm
de n3utryn0
poza 3

Scris: Dum Aug 03, 2008 9:45 pm
de n3utryn0
poza 4

Scris: Dum Aug 03, 2008 9:46 pm
de n3utryn0
poza 4 ...e km blurry..eram emotionat de ..

Scris: Mar Aug 26, 2008 12:42 pm
de body
De circa 2 sapt a aparut una albastra si in Ploiesti - am vazut-o parcata langa Mc Donalds , in centru .E beton !

Scris: Vin Sep 26, 2008 2:18 pm
de DeBogdan
Am avut ieri ocazia sa ma dau alaturi de piloti cu Lancer Evolution, atat in achipare cu transmisie manuala cu 5 trepte cat si SST-TC pe circuit. Evident ca dupa aia m-am jucat si eu un pic cu ele. Tot ce pot spune este SENZATIONAL...

Despre o manuala cam toata lumea stie ce si cum, asa ca va zic de SST-TC (care poate fi prvita ca un ansamblu de doua cutii mecanice separate bagate intr-o singura cutie): are trei moduri de setare - normal - e ca si cum ai conduce o transmisie automata, super comod, confortabil si elegant la utilizarea in oras; Sport - la o simpla apasare de buton masina se transforma - devine mai nervoasa, motorul trage un pic altfel, sta mai turat, cutia schimba mai repede cu mici socuri, si la sfarsit, bomboana de pe tort S-SPORT (supersport) - motorul devine turbat, nu mai coboara sub 4500 rpm, cutia schimba foarte scurt, cu socuri, sta in treptele inferioare - cu un singur scop - acceleratie cat mai mareeeeee. :-D

:-D :-D :-D

Trebuie sa traiti, nu sa cititi despre asta...

Weekend placut!!!