Mitsubishi Lancer Evolution
EVO IX
Fiecare producator de automobile atribuie unuia dintre modelele sale caracteristica de varf de lance al gamei, insa putine dintre acestea reusesc sa devina legende, asa cum este cazul modelelor Mitsubishi Lancer Evolution, cunoscute si apreciate in toata lumea.
Mostenind o experienta de peste 40 de ani in motorsport la cel mai inalt nivel, incluzand 5 titluri in Campionatul Mondial de Raliuri (4 pentru piloti si 1 pentru producator) si numeroase victorii in unele dintre cele mai dure raliuri din lume, noul Lancer Evolution IX este cea mai recenta realizare a unei linii de productie infiintata in Japonia in Octombrie 1992.
Din punct de vedere al designului exterior grila frontala a fost marita pentru a creste eficienta racirii motorului in timp ce toate spatiile din bara fata au fost astupate pentru a reduce rezistenta la inaintare. Aerodinamica partii inferioare a fost revazuta pentru a se asigura o mai buna curgere a aerului pe sub masina.
sursa: http://www.mitsubishiromania.ro/Introducere_69.html
Caracteristicile tehnice ale celei de-a noua evolutie a modelului Lancer s-au imbunatatit:
• 280 cp si transmisie manuala in 6 trepte
• folosirea sistemului MIVEC de control al distributiei care scurteaza timpul de raspuns al turbinei si creste valoarea momentului motor iar pentru a se diminua masa totala plafonul a fost realizat din aluminiu.
Fata de modelul anterior Lancer Evo VIII care ajungea la 100km/h in 6.1 secunde ultima generatie a modelelor Lancer Evo atinge aceasta viteza in 5.7 secunde.
Accesorii Lancer Evolution IX
Toba finala sport embosata "Mitsubishi Motors"
Set ornamente praguri interioare inscriptionate "Lancer Evolution"
Set ornamente oglinzi exterioare din crom mat
Cap schimbator de viteze din aluminiu
Levier frana de mana din carbon cu accente din aluminiu
Vortex generator (pentru imbunatatirea aerodinamicii masinii)
Set ornamente cu aspect de carbon pentru portierele fata si spate, incriptionate "Lancer Evolution"
Bara rigidizare amortizoare spate
PE langa febletea mea ( Honda Civic) urmeaza aceasta masinuta... :evil:
cu o mica precizare..nu neaparat toate evo 9 vin cu 280 cp,la mitsu exista posibilitatea de achizitionare a masinii in varianta pt curse,(dif:scaune normale,de lancer obisnuit,caroseria nu este terosonata si nu are 1000 de solutii pe ea,are decat un strat de ceara; diferente fiind si la clapeta de acceleratie nefiind euro 3 ci...non euro) de aici si diferenta de putere...in autorizatia de circulatie (pt numere de leasing) al unui evo 9 la capitolul putere sunt trecuti 195 kw...in varianta de strada...
era o greseala a celor de la politie, trebuie sa-i intelegi: pentru ei nu este nici o diferenta intre evo 8 (195 KW -265 CP) si evo 9 (206 KW -280 CP). Probabil ca de la o anumita putere a motorului in sus nu mai conteaza...
Intradevar sa nu uitam ca sistemele de depoluare au condus la diminuarea puterii motorului - evo 6 avea deasemenea 280 CP, dupa care la evo 7 si evo 8 s-a diminuat la 265 CP.
MIVEC-ul la evo 9 mareste plaja de turatii la care este disponibil cuplu maxim - intre 3500 si 5000 rpm, dar valoarea lui a ramas la 355 Nm.
Intradevar sa nu uitam ca sistemele de depoluare au condus la diminuarea puterii motorului - evo 6 avea deasemenea 280 CP, dupa care la evo 7 si evo 8 s-a diminuat la 265 CP.
MIVEC-ul la evo 9 mareste plaja de turatii la care este disponibil cuplu maxim - intre 3500 si 5000 rpm, dar valoarea lui a ramas la 355 Nm.
QUOTE (DeBogdan)era o greseala a celor de la politie, trebuie sa-i intelegi: pentru ei nu este nici o diferenta intre evo 8 (195 KW -265 CP) si evo 9 (206 KW -280 CP). Probabil ca de la o anumita putere a motorului in sus nu mai conteaza...
Intradevar sa nu uitam ca sistemele de depoluare au condus la diminuarea puterii motorului - evo 6 avea deasemenea 280 CP, dupa care la evo 7 si evo 8 s-a diminuat la 265 CP.
MIVEC-ul la evo 9 mareste plaja de turatii la care este disponibil cuplu maxim - intre 3500 si 5000 rpm, dar valoarea lui a ramas la 355 Nm.
Doar 8-ul a avut 265, EVO 7-le are tot 280 !
Intradevar sa nu uitam ca sistemele de depoluare au condus la diminuarea puterii motorului - evo 6 avea deasemenea 280 CP, dupa care la evo 7 si evo 8 s-a diminuat la 265 CP.
MIVEC-ul la evo 9 mareste plaja de turatii la care este disponibil cuplu maxim - intre 3500 si 5000 rpm, dar valoarea lui a ramas la 355 Nm.
Doar 8-ul a avut 265, EVO 7-le are tot 280 !
QUOTE (andrei)Andrei, din cate stiu eu (mai arunc si eu cate un ochi pe mobile din cand in cand), "petrol" face referire la "benzina"...
De acord cu tine. dar daca te uiti atent la poze o sa vezi ceva pe aripa dreapta spate.
Petrol inseamna benzina. dar plg e gaz petrolier lichefiat.
ZV, SV, ABS, 2*Airbag, 4*eFh, Alu und Klima!!!, Flipflop Lackierung!!!, *****EURO3*****, Motorschaden!Autogas anlage(LPG)
De acord cu tine. dar daca te uiti atent la poze o sa vezi ceva pe aripa dreapta spate.
Petrol inseamna benzina. dar plg e gaz petrolier lichefiat.
ZV, SV, ABS, 2*Airbag, 4*eFh, Alu und Klima!!!, Flipflop Lackierung!!!, *****EURO3*****, Motorschaden!Autogas anlage(LPG)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori