Pagina 1 din 4
Scris: Vin Sep 12, 2008 8:54 pm
de danc
Salutare
As dori sa dechid acest forum cu o intrebare : ce alternativa ar exista la un Evo X GSR - pret de baza fara tva 36.000 de euro, undeva pe la 43.000 euro in baza "car descriptionului" existent
Scris: Vin Sep 12, 2008 10:20 pm
de COObra
...........
Scris: Vin Sep 19, 2008 9:11 am
de Vertex
la audi a4 exista 3.2 v6 fsi sau 1.8 tfsi
sursa :
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4
do oricum mi se pare putin la 1.8 tfsi 163 hp, poate de aceea nu au mai pus la 3.2 si turbo ca le era rusine
Scris: Vin Sep 19, 2008 10:09 am
de COObra
..............
Scris: Vin Sep 19, 2008 10:49 am
de fastcarjunkie
Da, 3,2-ul de la VAG e aspirat este si pe G5 R32. 1,8t-ul a fost si pe Passat cu vreo 150 CP, S3-ul vechi 210 CP, S3-ul nou 265 CP. Este si pe Leonuri dar nu stiu la ce puteri.
Frate, ce teapa mi-am luat cu masina asta cand puteam sa-mi iau un FauVe Passat CC d-ala cu 4motion Tedei, ca am auzit ca mananca asfaltu'. Cat e ala?
Scris: Vin Sep 19, 2008 1:47 pm
de COObra
..............
Scris: Lun Sep 29, 2008 2:09 pm
de Doc
De ce sa aleg Mitsubishi Evolution GSR/MR MT si nu un Subaru WRX STI cand pretul acestuia porneste de la 31,990 euro?? Este o intrebare pe care mi-am pus-o si eu zilele astea cand am incercat ambele modele. Nu pot sa spun ca m-a dat vreunul din modele pe spate, ambele au plusuri si minusuri. De exemplu, mistu are un pret foarte mare in comparatie cu ceea ce ofera. La modelul vechi, EVO 9, nu prea aveai ce sa ii reprosezi la interior. Era spartan si simplu, pe cand la cel nou au incercat sa il infloreasca prea mult si nu prea au reusit (arata foarte ieftin). La aproape 50.000 euro se cerea totusi o atentie mai mare la finisaje si materialele din interior.
Subaru in acest moment vine cu un pret mult mai omenesc (dupa o reducere de 2500-3000 euro) decat EVO, chiar daca si el are destule minusuri. Din pacate in Romania nu avem parte de circuite si drumuri perfecte de aceea diferentele de performanta dintre cele doua chiar nu mai conteaza. In acest moment eu imi doresc o masina cu motor Otto ce nu depaseste 2.5l, AWD si cu care sa merg zi de zi. Am in vedere chiar o parte din masinile enumerate mai sus: Audi S3, BMW 335i, Acura RDX 2.3 TURBO SH-AWD si EVO 9.
Ce argumente se pot gasi in favoarea lui EVO X?
Scris: Mar Sep 30, 2008 10:05 am
de fastcarjunkie
Coobra: da, fix la valoarea de revanzare m-am uitat cand am luat-o. Evident ca era o gluma aia cu Passat CC.
Daca ai luat datele de pe saitul romanesc al Audi atunci e clar.
Doc chiar asa nu ti-a placut nici una in mod deosebit? Eu zic ca sunt destul de bune pt. drumurile noastre, roti mari, garda acceptabila, plus ca sunt o groaza de trasee pe-aici prin imprejurimi pe unde le poti chinui cu simtul raspunderii. Daca pret de cateva zeci de mii de km nu pica nimic la trenul de rulare ma voi declara multumit.
STI:
- E al naibilor de urat!!!
- Setare throttle response aproape inutila
+ Motor boxer cu sound specific
+ Interior mai bun
Evo X:
+ E frumoasa
+ E mai hardcore
+ Ceva jucarele de confort fata de IX: xenon, audio (bunicel), 3 plastice lucioase cat sa nu-ti vina din prima sa te pui cu surubelnita pe ea
+ Caroserie mai rigida
+ Directie extraordinar de directa
+ Volan mic
+ Scaune excelente, desi n-ai reglaj adancime la volan si reglaj inaltime la scaun pozitia la volan e foarte buna, comparabila cu cea din CTR as spune
Evo X, fiind un Evo, e totusi o evolutie a lui Evo IX (mama de cate ori am zis Evo). CV noua, motor nou, S-AWC proaspat. Interiorul nu e atat de inflorit precum ai zis, nici macar n-are atatea botoane. E cheap doar la atingere (si la denivelari ) nu si la look. Oricum majoritatea micilor inconveniente legate de confort se rezolva printr-un DIY quick job, doar e open-source masina asta nu? Era bun si un kit complet de scule, macar optional dar ne descurcam.
Evo IX:
+ Agresivitate discreta, nu asa europeana la design ca X
Din pacate n-am avut ocazia sa conduc IX.
S3, 335i:
Are sens sa discutam despre astea? Singura asemanare intre astea si Evo/STI e pretul. Sigur, is frumoase fiarele lustruite si pieile de la interior dar asta e cu totul altceva. In fine, cred ca nu sunt in target ce sa facem dar nu cred ca la un driver's car tre' sa ai cine stie ce senzatii orgasmice la atingerea variilor parti din interior.
Acura RDX:
E SUV dammit! Un SUV frumos dar tot SUV e, chiar si cu SH-AWD.
Scris: Mar Sep 30, 2008 1:06 pm
de Doc
Pai am si eu o lista de plusuri si minusuri la fiecare model in parte:
STI:
+ pret
+ sunet motor
+ SI-DRIVE
+ DCCD
+ suspensie mai comfortabila
+/- design exterior discutabil (personal nu mi se pare urat)
- interiorul pare mai bun decat la EVO dar nu este peste CTR
- turatie max sub 7000RPM
- directia nu ofera feedback
- cursa schimbatorului prea lunga si putin imprecisa
- consum mai mare
- scaunele par ieftine si nu foarte comfortabile
EVO X:
+ cutie SST si padele (intr-un Bucuresti aglomerat n-as avea de ce sa-mi doresc asta)
+ aspect agresiv
+ directie mai buna decat la STI
+ schimbator mai precis ca la STI (manuala)
+ sound motor
- pedala ambreiaj se apasa greu
- pret foarte mare
- finisaje interior proaste si materiale ieftine
- suspensie dura, zgomotoasa
- zgomot interior la viteza mare
Pai nu am zis ca trebuie sa compar S3 sau 335i cu EVO ca performante (chiar am sugerat ca nu avem circuite pe care sa ne dam) insa sunt doua modele de masini care ar trebui luate in seama.
Scris: Mar Sep 30, 2008 1:54 pm
de fastcarjunkie
S3 nu stiu ce sa zic dar 335-ul este probabil masina perfecta pt. cruising si drumuri lungi.