Mitsubishi Lancer EVO X
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
O, de acord cu ideile,
da'...masina merge de rupe, pe circuitul de viteza... .
Da natiune, am avut ocazia sa ma plimb cu Evolution pe circuit de rally, cu instructor de pilotaj in drepta.
Si, ca sa citam un maniac al vitezei - daca ai un FQ 360 (fucking quick) - poti sa razi si de un Lamborghini
Super de salon domnii, veseli si profi... :-D
A fost o zi MEMORABILA!!!!!!!!!!!!!!!
da'...masina merge de rupe, pe circuitul de viteza... .
Da natiune, am avut ocazia sa ma plimb cu Evolution pe circuit de rally, cu instructor de pilotaj in drepta.
Si, ca sa citam un maniac al vitezei - daca ai un FQ 360 (fucking quick) - poti sa razi si de un Lamborghini
Super de salon domnii, veseli si profi... :-D
A fost o zi MEMORABILA!!!!!!!!!!!!!!!
E normal sa mearga de rupe...pentru asta a fost conceput.
Acum ramane de vazut cat si cum rupe, dar asta vom afla de la profesionistii din domeniu, ma refer la piloti sau chiar cei cu experienta in conducerea modelelor sport...din competitii eventual...asta daca nu a fost conceput doar pentru a rupe gura targului.
E interesant cam pe unde s-ar situa fata de evo 9 si celelalte masini din clasa sa... ca in rest pentru noi soferii de colt, solenze, lancere de curte...evo, oricare ar fi el e :shock: :shock:
Sa inteleg ca in afara de calitatile puternic comerciale de "salon", acest model va relansa Mitsubishi in WRC si eventual va si castiga sau va concura cu bmw, samd pentru cea mai poternica, manevrabila masina de fitze, liniute si aspirat pitipoance ?
Acum ramane de vazut cat si cum rupe, dar asta vom afla de la profesionistii din domeniu, ma refer la piloti sau chiar cei cu experienta in conducerea modelelor sport...din competitii eventual...asta daca nu a fost conceput doar pentru a rupe gura targului.
E interesant cam pe unde s-ar situa fata de evo 9 si celelalte masini din clasa sa... ca in rest pentru noi soferii de colt, solenze, lancere de curte...evo, oricare ar fi el e :shock: :shock:
Sa inteleg ca in afara de calitatile puternic comerciale de "salon", acest model va relansa Mitsubishi in WRC si eventual va si castiga sau va concura cu bmw, samd pentru cea mai poternica, manevrabila masina de fitze, liniute si aspirat pitipoance ?
Ca sa te citez Cristi: - am intrebat un profesionist in domeniu pilotul de incercari de la Mitsubishi - a confirmat ca merge de rupe...ba mai mult mi-a aratat. .
In plus - un Lancer Evolution Fucking Quick 360 - chiar este la egal cu un Lamborghini in privinta demarajului si cu mult in privinta manevrabilitatii.
Acum cateva fapte pe pista de incercari a unei scoli de pilotaj profi:
- pista - un cerc cu diametru de 20 m, acoperit cu o supstanta epoxidica cu coeficientul de frecare al ghetii;
- masina - Evolution ;
- scop - testare sistem SAWC
pasul 1) - sistem cuplat - viteza maxima cu care am reusit sa rulez in acel cerc a depasit usor 35 km/h.
pasul 2) - sistemul SAWC decuplat in stadiul 1 - viteza de rulare a scazut sub 30 km (sa zicem 27-28 km/h);
pasul 3) - sistemul SAWC decuplat in stadiul 2 (complet) - la o viteza de sub 20 km/h masina era aruncata de forta centripeta in exteriorul pistei .
In rest un evolution cuaspiratie schimbata - de metal sa nu se mai unfle datorita presiunii - chiar este o diferenta si este un concurent serios pentru masini serioase - stiu sigur pentru ca eu am fost mentorul modificarilor, ca si la tine dealtfel - la o parte din ele ce-i drept.
Cam asta e pentru acum, ca am de alergat cateva sute de km.
Poze mai tarziu.
Salutatri la toata lumea.. :-D
In plus - un Lancer Evolution Fucking Quick 360 - chiar este la egal cu un Lamborghini in privinta demarajului si cu mult in privinta manevrabilitatii.
Acum cateva fapte pe pista de incercari a unei scoli de pilotaj profi:
- pista - un cerc cu diametru de 20 m, acoperit cu o supstanta epoxidica cu coeficientul de frecare al ghetii;
- masina - Evolution ;
- scop - testare sistem SAWC
pasul 1) - sistem cuplat - viteza maxima cu care am reusit sa rulez in acel cerc a depasit usor 35 km/h.
pasul 2) - sistemul SAWC decuplat in stadiul 1 - viteza de rulare a scazut sub 30 km (sa zicem 27-28 km/h);
pasul 3) - sistemul SAWC decuplat in stadiul 2 (complet) - la o viteza de sub 20 km/h masina era aruncata de forta centripeta in exteriorul pistei .
In rest un evolution cuaspiratie schimbata - de metal sa nu se mai unfle datorita presiunii - chiar este o diferenta si este un concurent serios pentru masini serioase - stiu sigur pentru ca eu am fost mentorul modificarilor, ca si la tine dealtfel - la o parte din ele ce-i drept.
Cam asta e pentru acum, ca am de alergat cateva sute de km.
Poze mai tarziu.
Salutatri la toata lumea.. :-D
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori