Am Nevoie De Informatii Despre Evo X Sst...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Evolution (toate generatiile)
Avatar utilizator
ClaudiuSilviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 27, 2013 8:41 pm

Mesaj de ClaudiuSilviu » Mar Aug 27, 2013 9:06 pm

Salutare tuturor! Sper ca am postat in sectiunea corecta!

Sunt un fan al EVO-urilor, asa ca m-am decis sa achizitionez si eu unul. Cel mai probabil va fi in martie 2014, deoarece 6 luni sunt blocat intr-un training si, na, asta e.
Eu ma gandeam la ceva second-hand, mai precis 2008 EVO X SST. Acum, as vrea daca se poate sa ma ajutati sa-mi fac o idee cat m-ar costa intretinerea masinii.
Adica: cam care este consumul (nu locuiesc in Bucuresti, deci traficul nu e o problema reala, cel putin nu la nivelul capitalei) urban si in afara. Eventual daca se merita sa faci dual-mapping (gen program economic, cu putere mai mica, si unul normal - sport). Daca sunt defectiuni frecvente, upgrade-uri ce sunt recomandate. Am auzit ca un neajuns ar fi sunetele plasticelor "ieftine" folosite. Se poate remedia problema?
Apropo, chiar daca iau masina second (sub 50000KM), reviziile trebuie sa le fac la reprezentanta? Sau pot sa apelez la terte parti?
Mentionez ca masina va fi folosita ca daily driver, in principiu, dar nu este exclus sa o conduca si partenera.
Va multumesc in avans pentru raspunsuri

Avatar utilizator
adrianTNT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 28, 2012 7:25 pm

Mesaj de adrianTNT » Mar Aug 27, 2013 10:22 pm

Pot sa iti spun despre GSR cate ceva;

Consum intre 10 si 16 litri, 16 prin oras, asta fara sa mergi chiar bara-in-bara prin trafic, inafara cu o viteza de aprox 100km/h ia cam 10 litri. Daca mergi 90kmh poti sa scoti cam 9.2 litri dar nu e un mers sanatos pentru masina

Probleme...

- pompa de AYC/ACD, daca sta masina la -10 grade, circula uleiul mai greu in pompa si se arde motorul electric. Pompa e SCUMPA RAU si se vinde doar cu totul ! Am pățit si am văzut cam 20 de cazuri pe forumuri din diferite tari.
- scurgeri de ulei intre cutia de transfer si cutia de viteze, la SST probabil e altfel, daca e cazu, trebuie doar inlocuita o garnitura dar trebuie data jos cutia de transfer.
- la cutiile manuale cedeaza si cilindrul (de plastic) de la pedala de ambreiaj, costa cam 150-200EUR unul mai bun, ajustabil.
- am mai auzit de ceva problema cu niste pini la diferentialul din cutie, se desfac si incep sa sape in cutie, dar nu e asa des intalnita ca cele de mai sus, asta din nou la modelul GSR /manual
- la GSR se schimba mai greu din 2 in 3, majoritatea au scapat de asta cu alte bucse la timonerie sau alt ulei in cutie (coctail de 2 feluri de ulei Redline).
- mai este un releu de la pompa de benzina care a cedat la multi (tot de la frig/condens), eu inca nu am patit, e ieftin dar daca patesti, ramai in drum.

Motorul merge bine, mi se pare foarte fiabil si nu am auzit de vreo problema des intalnita.

Cu plasticurile din interior nu am observat nimic deranjant, decat materialul de pe scaune este foarte subtire si nu sta chiar bine in anumite locuri, MR SST cred ca are piele.

La reprezentanta nu iti recomand sa mergi nici pentru piese nici pentru servicii, decat daca ai neaparat nevoie de diagnoza MUT III, de exemplu pentru aerisire AYC/ACD. Mai nimeresti reprezentante la care habar n-au ce ulei trebuie folosit in cutie, in diferential si care in pompa de AYC/ACD, etc.

Uleiuri si consumabile nu sunt foarte scumpe, cam ca si la celelalte masini. Nu-i chiar o avere de intretinut

Cu SST probabil e OK in trafic, dar cu manuala nu e chiar distractiv, e pedala de ambreiaj foarte tare si mai pleaca cam brusc din loc.

Avatar utilizator
ClaudiuSilviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 27, 2013 8:41 pm

Mesaj de ClaudiuSilviu » Mar Aug 27, 2013 11:22 pm

Merci mult pentru reply si informatii. Am mai vazut pe forumuri ca multe consumabile (gen discuri frana, placute, etc) e mai indicat sa folosesc after-market-uri, si pt calitate, si pt pret. Vom vedea.

Avatar utilizator
adrianTNT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 28, 2012 7:25 pm

Mesaj de adrianTNT » Mie Aug 28, 2013 12:59 pm

Da, la reprezentanta am auzit ceva de genu 800 euro placutele de frana, nu mai stiu daca erau toate 4 rotile sau 2, dar nici nu mai conteaza, mai sunt si alte firme si alti vanzatori

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer EVOlution”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori