Problema Stropitoare Parbriz
Salut, am un Mitsubishi Lancer Sportback din 2011 si de ceva timp nu prea mai stopesc diuzele de la parbriz, cu timpul jetul fiind tot mai slab, iar acum abia mai pompeaza lichid de parbriz. Stropitoarele de faruri merg foarte bine, la fel si cea de la luneta, ceea ce ma face sa cred ca nu e motorasul de vina, ci diuzele. Ati mai intampinat problema asta? Aveti idee cum as putea sa le scot si sa le desfund? Merci mult.
- alecs.utzul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 30, 2015 7:33 pm
QUOTE (mikael @ Jul 13 2016, 05:58 AM) Salut,
Sau deschizi capota, desfaci placa/ material/ pasla de pe ea si acolo ai sa gasesti stropitoarele care au doua cleme, apesi pe ele si impingi sau tragi.
Am incercat sa scot placa aia, dar nu am reusit, chestiile alea de plastic in care e prinsa par ca se rup cand incerc sa le scot, vreo idee cum sa o scot fara sa stric ceva?
Sau deschizi capota, desfaci placa/ material/ pasla de pe ea si acolo ai sa gasesti stropitoarele care au doua cleme, apesi pe ele si impingi sau tragi.
Am incercat sa scot placa aia, dar nu am reusit, chestiile alea de plastic in care e prinsa par ca se rup cand incerc sa le scot, vreo idee cum sa o scot fara sa stric ceva?
QUOTE (mikael @ Jul 14 2016, 06:40 AM) Si la mine cand le-am scos in partea stanga s-a rupt materialul si daca tot s-a rupt am bagat mana printre el si tabla si le-am scos, altfel poti sa le tai ( capacele care tin acel material )si sa le cumperi din targ / reprezentanta.
Merci frumos, am sa incerc totusi sa le desfac, cu toate ca am bagat un ac acolo si nu parea sa fie nicio impuritate.
Merci frumos, am sa incerc totusi sa le desfac, cu toate ca am bagat un ac acolo si nu parea sa fie nicio impuritate.
Traseul motoras>diuza l-ai verificat?
Daca nu, e destul de simplu: scoti furtunasul din locasul din/de sub borcan si il sufli cu aer.
Am avut la o alta masina un por pe traseu, pe care nu l-am putut descoperi altfel, iar problema descrisa de tine pare a se potrivi la simptome.
Nu imi aduc aminte acum, dar, daca bradutii de prindere sunt ca un banut intr-un soclu/cerc atunci tot ce trebuie sa faci e sa ridici banutul cu o surubelnita subtire.
Daca nu, e destul de simplu: scoti furtunasul din locasul din/de sub borcan si il sufli cu aer.
Am avut la o alta masina un por pe traseu, pe care nu l-am putut descoperi altfel, iar problema descrisa de tine pare a se potrivi la simptome.
Nu imi aduc aminte acum, dar, daca bradutii de prindere sunt ca un banut intr-un soclu/cerc atunci tot ce trebuie sa faci e sa ridici banutul cu o surubelnita subtire.
QUOTE (spinner @ Sep 6 2016, 06:35 PM) Traseul motoras>diuza l-ai verificat?
Daca nu, e destul de simplu: scoti furtunasul din locasul din/de sub borcan si il sufli cu aer.
Am avut la o alta masina un por pe traseu, pe care nu l-am putut descoperi altfel, iar problema descrisa de tine pare a se potrivi la simptome.
Nu imi aduc aminte acum, dar, daca bradutii de prindere sunt ca un banut intr-un soclu/cerc atunci tot ce trebuie sa faci e sa ridici banutul cu o surubelnita subtire.
Se pare ca furtunasul avea niste impuritati pe traseu, merci frumos de sfat.
Daca nu, e destul de simplu: scoti furtunasul din locasul din/de sub borcan si il sufli cu aer.
Am avut la o alta masina un por pe traseu, pe care nu l-am putut descoperi altfel, iar problema descrisa de tine pare a se potrivi la simptome.
Nu imi aduc aminte acum, dar, daca bradutii de prindere sunt ca un banut intr-un soclu/cerc atunci tot ce trebuie sa faci e sa ridici banutul cu o surubelnita subtire.
Se pare ca furtunasul avea niste impuritati pe traseu, merci frumos de sfat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 43 vizitatori