Pagina 1 din 1

Scris: Mar Iul 12, 2016 2:02 pm
de same
Salut, am un Mitsubishi Lancer Sportback din 2011 si de ceva timp nu prea mai stopesc diuzele de la parbriz, cu timpul jetul fiind tot mai slab, iar acum abia mai pompeaza lichid de parbriz. Stropitoarele de faruri merg foarte bine, la fel si cea de la luneta, ceea ce ma face sa cred ca nu e motorasul de vina, ci diuzele. Ati mai intampinat problema asta? Aveti idee cum as putea sa le scot si sa le desfund? Merci mult.

Scris: Mar Iul 12, 2016 7:17 pm
de alecs.utzul
Incearca pentru inceput cu un ac...

Scris: Mie Iul 13, 2016 5:58 am
de mikael
Salut,

Sau deschizi capota, desfaci placa/ material/ pasla de pe ea si acolo ai sa gasesti stropitoarele care au doua cleme, apesi pe ele si impingi sau tragi.

Scris: Mie Iul 13, 2016 5:22 pm
de same
QUOTE (mikael @ Jul 13 2016, 05:58 AM) Salut,

Sau deschizi capota, desfaci placa/ material/ pasla de pe ea si acolo ai sa gasesti stropitoarele care au doua cleme, apesi pe ele si impingi sau tragi.


Am incercat sa scot placa aia, dar nu am reusit, chestiile alea de plastic in care e prinsa par ca se rup cand incerc sa le scot, vreo idee cum sa o scot fara sa stric ceva?

Scris: Joi Iul 14, 2016 6:40 am
de mikael
Si la mine cand le-am scos in partea stanga s-a rupt materialul si daca tot s-a rupt am bagat mana printre el si tabla si le-am scos, altfel poti sa le tai ( capacele care tin acel material )si sa le cumperi din targ / reprezentanta.

Scris: Mie Iul 20, 2016 2:50 pm
de same
QUOTE (mikael @ Jul 14 2016, 06:40 AM) Si la mine cand le-am scos in partea stanga s-a rupt materialul si daca tot s-a rupt am bagat mana printre el si tabla si le-am scos, altfel poti sa le tai ( capacele care tin acel material )si sa le cumperi din targ / reprezentanta.


Merci frumos, am sa incerc totusi sa le desfac, cu toate ca am bagat un ac acolo si nu parea sa fie nicio impuritate.

Scris: Mie Aug 31, 2016 1:55 pm
de same
Am aflat intre timp ca nu sunt infundate diuzele(dupa ce le-am scos si am bagat aer cu presiune prine ele), in schimb lichidul nu iese cu destula presiune prin furtun. Aveti idee ce trebuie schimbat/unde se poate face asta in Bucuresti si un eventual cost? Multumesc mult.

Scris: Mar Sep 06, 2016 6:35 pm
de spinner
Traseul motoras>diuza l-ai verificat?
Daca nu, e destul de simplu: scoti furtunasul din locasul din/de sub borcan si il sufli cu aer.

Am avut la o alta masina un por pe traseu, pe care nu l-am putut descoperi altfel, iar problema descrisa de tine pare a se potrivi la simptome.

Nu imi aduc aminte acum, dar, daca bradutii de prindere sunt ca un banut intr-un soclu/cerc atunci tot ce trebuie sa faci e sa ridici banutul cu o surubelnita subtire.

Scris: Lun Mai 15, 2017 12:51 pm
de same
QUOTE (spinner @ Sep 6 2016, 06:35 PM) Traseul motoras>diuza l-ai verificat?
Daca nu, e destul de simplu: scoti furtunasul din locasul din/de sub borcan si il sufli cu aer.

Am avut la o alta masina un por pe traseu, pe care nu l-am putut descoperi altfel, iar problema descrisa de tine pare a se potrivi la simptome.

Nu imi aduc aminte acum, dar, daca bradutii de prindere sunt ca un banut intr-un soclu/cerc atunci tot ce trebuie sa faci e sa ridici banutul cu o surubelnita subtire.


Se pare ca furtunasul avea niste impuritati pe traseu, merci frumos de sfat.

Scris: Lun Mai 15, 2017 4:46 pm
de Flipper
Ori traseul e infundat ori furtunul e spart pe undeva.