Poate prind si eu oferta cu -10%, pt 1.8T pe Octavia 1 se poate o varianta filtru si pret aferent ? Ma refer la cel replacement, multam.
Daca sunt necesare date suplimentare, le furnizez la cerere.
VAND FILTRE DE AER BMC
- ciprian_dobretrifan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm
QUOTE (ciprian_dobretrifan @ Jul 27 2010, 03:54 PM) Salut. Poti sa-mi dai si mie un pret si caracteristica pentru kiturile noi ?. Am un Lancer Nou 2.0 DI-D.
Mersi anitcipat!
Salut,
Kitul OTASP-05 este numai pentru Lancer Evolution X - motor 2.0 T.
Pentru Lancerul tau, se poate instala un kit universal OTA - pretul fiind cuprins intre 1487 RON ( diametru intrare 70/85 lungime 170) si 1594 RON ( diamentru intrare 70/85 lungime 230). Pentur alegerea kitul te rog sa-mi trimiti o poza cu compartimentul motor fie aici fie pe mail.
Caracteristica OTA o reprezinta un deflector in forma de " gura de trompeta" localizata inauntrul cutiei de carbon care asigura captarea intregului curent de aer chiar si la viteze joase
Mersi anitcipat!
Salut,
Kitul OTASP-05 este numai pentru Lancer Evolution X - motor 2.0 T.
Pentru Lancerul tau, se poate instala un kit universal OTA - pretul fiind cuprins intre 1487 RON ( diametru intrare 70/85 lungime 170) si 1594 RON ( diamentru intrare 70/85 lungime 230). Pentur alegerea kitul te rog sa-mi trimiti o poza cu compartimentul motor fie aici fie pe mail.
Caracteristica OTA o reprezinta un deflector in forma de " gura de trompeta" localizata inauntrul cutiei de carbon care asigura captarea intregului curent de aer chiar si la viteze joase
asta cu kitul X este numai pentru masina Y e doar marketing. "Asta e speciala de EVO, de asta costa asa mult." sau "Asta a fost construita de producator dupa cea facuta pentru EVO, doar adaptata la motorul dvs."
O spun in cunostinta de cauza, dupa aproape 3 sapt de verificat tot felul de admisii, masurat diametre, lungimi, vazut trasee s.a.m.d. Singura diferenta pe care am vazut-o a fost cea legata de dimensiunile sectiunii de con in care sta elementul filtrant si dimensiunile elementului filtrant. Si care daca acestea sunt prea mari sau prea mici, trebuie sa compensezi din diametrul traseului, traseu in sine si lungimea lui.
Am vazut si verificat kituri de la diverse firme, nu stau sa dau nume. Si am avut surpriza sa pun un foehn pe viteza maxima pe mansonul din care e facut traseul (care chipurile este rezistent la caldura din compartimentul motor) si sa descopar ca era cam cald dupa 5 minute inauntru, in punctul respectiv, la un brand foarte bine cotat, la altele dupa vreo 7-8, iar la unul mai ieftin sa stau si zece minute cu foehnul pe un punct si inauntru sa nu fie cald deloc, culmea, materialul parea muult mai subtire decat cele de la brandurile mai scumpe.
E mai putin important volumul de aer pana la urma, diferentele nu sunt extraordinari de mari intre un kit si altul, conteaza insa foarte mult ce temperatura va avea aerul respectiv.
Daca ai cunostinte despre fizica moleculara, termodinamica, poti sa folosesti orice fel de admisie iti trece prin cap sau sa iti construiesti una singur.
O spun in cunostinta de cauza, dupa aproape 3 sapt de verificat tot felul de admisii, masurat diametre, lungimi, vazut trasee s.a.m.d. Singura diferenta pe care am vazut-o a fost cea legata de dimensiunile sectiunii de con in care sta elementul filtrant si dimensiunile elementului filtrant. Si care daca acestea sunt prea mari sau prea mici, trebuie sa compensezi din diametrul traseului, traseu in sine si lungimea lui.
Am vazut si verificat kituri de la diverse firme, nu stau sa dau nume. Si am avut surpriza sa pun un foehn pe viteza maxima pe mansonul din care e facut traseul (care chipurile este rezistent la caldura din compartimentul motor) si sa descopar ca era cam cald dupa 5 minute inauntru, in punctul respectiv, la un brand foarte bine cotat, la altele dupa vreo 7-8, iar la unul mai ieftin sa stau si zece minute cu foehnul pe un punct si inauntru sa nu fie cald deloc, culmea, materialul parea muult mai subtire decat cele de la brandurile mai scumpe.
E mai putin important volumul de aer pana la urma, diferentele nu sunt extraordinari de mari intre un kit si altul, conteaza insa foarte mult ce temperatura va avea aerul respectiv.
Daca ai cunostinte despre fizica moleculara, termodinamica, poti sa folosesti orice fel de admisie iti trece prin cap sau sa iti construiesti una singur.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 42 vizitatori