Lancer Ralliart 2010

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Lancer Ralliart
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Feb 15, 2010 9:09 pm

deci ca sa rezumam:
are motorisca de evo, cu mici modificari (in principiu alta turbina)
are transmisia de evo 9
are cutia SST cu dublu ambreiaj si padele la volan ca si evo
are volanul de evo (care arata intr-un mare fel dupa parerea mea)
are frane de pe outlander (deci proiectate sa opreasca o masina mult mai grea)
jantele sunt cele normale pe 18, dar gri inchis
capota este identica cu cea de evo
bara fata este ca cea de sportback
evacuare dubla
un difuzor (nu ca cel de evo) pe spate
NU are eleron (de fapt spoiler)
are dublu xenon
diferentele intre cele doua versiuni le face: MMCS, Rockford Fosgate si piele (or mai fi si amanunte mici dar nu le-am inregistrat)
nu am apucat sa merg cu ea si nu stiu la rigiditate cum sta fata de lancerul normal

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Lun Feb 15, 2010 9:12 pm

Nu am mai verficat, a ajuns la noi in ograda?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Feb 15, 2010 9:14 pm

sefu'
il am in showroom de doua saptamani.
si e portocaliu

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Feb 15, 2010 11:03 pm

Astept lichidarile de stoc ....

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Mar Feb 16, 2010 8:32 am

@COObra: multumesc foarte mult pt informatiile date, din ce era pe site nu prea puteai sa-ti dai seama. ce ma supara totusi este ca nu are spoiler, insa nu e o problema arzatoare.

problema arzatoare este ca momentan imi depaseste bugetul cu cateva mii si nu prea vreau sa fac leasing.
pe portocaliu arata bestial.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Feb 16, 2010 8:37 am

m-am uitat si eu de curiozitate pe siteul din state, iar acolo si evo vine cu eleron mic.
ce vroiam sa subliniez e ca in diferite piete, masinile ajung cu diferite optiuni.
la noi (si mi se pare ca in aproape, daca nu toata europa), vine fara eleron.
asta sa fie minusul
eu as lua-o si nevopsita, cu geamuri la manivela si fara cd player

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Feb 16, 2010 6:48 pm

Eu as lua doar motorul , la pret promotional plus montaj

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Feb 16, 2010 11:36 pm

Am condus ralliartul destul de timid, mai ales ca e in rodaj, dar mi-a placut cum trage si mai ales cum sta pe viraje.
E ceva gen prost sa fii, noroc sa-l ai, nu ai nici o sansa sa iesi cu el de pe sosea, e ca trenu, iar sistemele de pe el au grija sa corecteze orice stangacie.
Dupa cum l-am simtit eu, ofera suficienta senzatie, sound, putere, manevrabilitate...fie pe automat, fie din padele sau secvential.
Nu pot sa spun prea multe pentru ca l-am condus prea putin si nu mi-am permis prea multe...si asa a fost un favor pe care mi l-a facut Ovidiu caruia ii multumesc pentru increderea acordata ca nu o sa dau cu el in gard (in mod normal nu ai voie sa-l conduci, decat din dreapta), dar dupa parerea mea nu-i lipseste nimic aceste-i masini, indiferent de preferinte si stil de condus, sportiv sau admirand peisajul pe Richard Clayderman.
E perfecta si pentru oras si pentru deplasari pe...400 de metri.
Dotari, look, performante pret nu prea se poate comenta, sunt echitabile, insa fiecare dupa preferinte si pretentii.
Nici cineva de la Bavaria care ma asteapta la un drive test cu un model din seria 3 nu au mai avut nimic de zis dupa ce le-am impartasit niste impresii despre aceasta masina, decat ca "ok, va asteptam la clasa premium" )
O sa revin la un drive-test cu aceasta masina si poate o sa am posibilitatea sa ma joc mai mult...

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Feb 27, 2010 2:32 pm

Test Drive: Mitsubishi Lancer Ralliart

Pentru a multumi clientii care cautau un Lancer ceva mai picant, fara a da insa in dementa constructiva pe care o afiseaza Lancer Evolution, Mitsubishi a nascut Lancer Ralliart, o versiune care completeaza perfect gama compacta a japonezilor, storcand vidul din plaja de putere dintre Lancer si Lancer Evo. Farmecul lui Lancer Ralliart este insa faptul ca, spre deosebire de alte versiuni sportive ale compactelor clasice, acesta se apropie mult mai mult de versiunea superioara decat de cea inferioara, reusind insa in acelasi timp sa-si pastreze latura practica, care il transforma la nevoie intr-o compacta cu portbagaj. Principalele atuuri ale lui Lancer Ralliart: tractiune integrala ? la fel ca in cazul lui EVO, o masa mai redusa, o diferenta de 55 CP in minus si un pret de pornire cu 13.000 de euro mai mic.

Motor / Transmisie - 9/10
Exemplarul testat a fost echipat cu un motor turbo MIVEC Dual VVT de 1.998 centimetri cubi care ofera 240 CP si 343 Nm. Unitatea supraalimentata este aceeasi cu cea folosita de Lancer EVO X, diferenta de putere fiind data de turbina diferita utilizata de versiunea extrema a lui Lancer. Versiunea Ralliart a lui Mitsubishi Lancer beneficiaza de aportul unei transmisii automate TC-SST cu dublu ambreiaj si sase trepte, care directioneaza puterea motorului catre cele patru roti cu ajutorul unui sistem inteligent de tractiune integrala denumit S-AWC (Super All Wheel Control). Sistemul de tractiune integrala al acestui model este identic cu cel care a facut istorie pe Evo IX, utilizand un diferential spate cu alunecare limitata controlat mecanic. Spre deosebire de versiunea de performanta a celei de-a zecea generatii a lui Lancer, versiunea Ralliart are doar doua moduri de functionare ale transmisiei TC-SST, Normal si Sport, lipsind de la apel modul S-Sport, elementul de care ar avea nevoie Ralliart pentru a se apropia decisiv de versiunea de top. Propulsorul si transmisia fac casa buna sub capota lui Lancer Ralliart si ofera un nivel bun de perfomante si reprize deosebite, chiar si in modul normal al transmisiei. Odata ce treceti pe modul sport, fiecare schimbare de treapta se aseamana cu un sut in rinichi, urcarea in trepte fiind indeajuns de brutala incat sa devina foarte placuta si indeajuns de placuta incat sa nu devina foarte brutala. Modul normal al transmisiei ofera schimbari de trepte ceva mai linistite, dar deloc lenese. Un mic minus, pe care il trecem insa la capitolul pierderi colaterale: retrogradarea din treapta a doua in treapta intai la viteze mici este deranjanta atunci cand manevra se repeta obsesiv in trafic aglomerat. Puterea maxima a acestui model este furnizata la 6.000 rpm, iar cuplul motor maxim este oferit pe o plaja destul de larga pentru un motor pe bezina, intre 2.500 si 4.725 rpm. Sunetul motorului este unul foarte placut atunci cand treci de 4.000 rpm. moment in care unitatea semnata Mitsubishi incepe sa isi arate coltii si devine cu adevarat interesanta. Lancer Ralliart are un comportament foarte bun pentru puterea sa, iar singurul lucru care il depuncteaza este existenta unei versiuni si mai puternice a aceluiasi motor.

Consum - 4/10
Consumul de carburant este punctul dureros pentru orice producator atunci cand realizeaza un model de performanta. Este aproape imposibil sa dezvolti un model extrem de performant sau chiar cu un nivel mediu de performante care sa nu aiba un consum ridicat de carburant. Lancer Ralliart nu face exceptie de la aceasta regula ? un traseu extra-urban furand din rezervor 12 litri de benzina pentru fiecare suta de kilometri parcursa. In cazul in care aplicati un stil de condus ceva mai agresiv, consumul de carburant urca pana la 13.5-14 litri in aceleasi conditii. Evident, rularea in conditii urbane cu Lancer Ralliart nu este mai optimista din punctul de vedere al consumului de carburant, modelul "sorbind" 17-18 litri pentru fiecare 100 de kilometri in trafic. In cartea tehnica a modelului, constructorul anunta un consum ceva mai redus (7.8 extraurban si 13.8 urban), cifre mai ridicate decat cele ale principalilor rivali din segment, cu sau fara tractiune integrala.

Performante - 7/10
Exemplarul testat accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7 secunde, iar viteza maxima este de 230 km/h. Diferenta de timp la accelerarea 0-100 km/h dintre Lancer Ralliart si EVO X in versiune automata este de doar 0.7 secunde in favoarea acestuia din urma, o prapastie deloc violenta daca luam in considerare faptul ca aceste 0.7 secunde secunde se traduc in lumea reala prin 13.000 de euro, diferenta de pret dintre cele doua versiuni Lancer. In comparatie cu alte modele din segment, Lancer Ralliart nu mai poate fi privit ca fiind la fel de rapid, deoarece Volkswagen Golf R, Subaru Impreza WRX STI, Mazda3 MPS, Ford Focus ST si altii sunt superiori la accelerarea de la 0 la 100 km/h cu mai mult de o secunda in unele cazuri.

Interior - 9/10
Mitsubishi Lancer are un interior orientat spre sportivitate, dar acest lucru nu i-a impiedicat pe japonezi sa echipeze acest model cu diverse accesorii tehnologice. In timp ce ergonomia comenzilor este agreabila, calitatea materialelor utilizate de inginerii japonezi depaseste fara probleme media clasei compacte. Un minus al exemplarului testat este reprezentat de scaunele imbracate in piele care nu aveau un suport lombar corespunzator. Lancer Ralliart profita la maxim la capitolul interior de faptul ca este cel mai incapator model compact de peste 200 de cai, portbagajul de sedan fiind o curiozitate in aceasta plaja de putere: 430 de litri. Nivelul izolatiei fonice este unul ridicat, singurele note intruzive fiind cele placute pe care le dezvolta motorul.

Calitate / Pret - 7/10
Mitsubishi Lancer Ralliart are un pret de pornire de 31.237 de euro DDP, la care adaugam 1.342 de euro taxa de inmatriculare. Exemplarul testat, Ralliart GS, porneste de la peste 36.000 de euro, iar optiunile cu care era echipat acesta ii aduc pretul foarte aproape de 40.000 de euro, ceea ce inseama ca modelul are concurenti de marca in segmentul de pret in care este situat. Spre exemplu, un Lancer EVO X pleaca de la 44.490 de euro si are o taxa de inmatriculare de 2.018 euro, iar un Subaru Impreza WRX STI pleaca de la 41.531 de euro si are o taxa de inmatriculare de 2.938 de euro. Daca ar fi sa comparam Lancer Ralliart cu modele care au puteri comparabile, VW Golf R este superior, deoarece ofera performante mai bune, un plus de putere si cuplu motor la un pret de 35.109 euro cu taxa de inmatriculare zero gratie motorizarii Euro 5. Trecand la modelele cu tractiune fata, ajungem la o plaja de preturi evident mai scazuta: Ford Focus ST are un pret de 23.823 de euro pentru un model de 225 CP si 320 Nm care il surclaseaza pe Lancer Ralliart la acceleratia 0-100 km/h, iar Focus RS porneste de la 32.052 euro si ofera performante mai bune decat versiunea EVO a lui Lancer.

Siguranta - 10/10

Lancer Ralliart este echipat in standard cu ABS, EBD, MATC (ESP si controlul tractiunii) si asistenta la franarea de urgenta. Pachetul de siguranta include noua generatie a sistemului Mitsubishi Reinforced Impact Safety Evolution si un set de pana la 7 airbag-uri. Lancer a primit 5 stele la testele de siguranta EuroNCAP, cotatie valabila pentru toata gama.

Tinuta de drum - 10/10
Comportamentul lui Lancer Ralliart pe viraje este impresionant, modelul japonez demonstrand ca cele zece generatii si cei 18 ani de particula EVO nu au trecut degeaba peste know-how-ul inginerilor Mitsubishi. Lancer Ralliart preia integral sistemul de tractiune integrala al lui EVO IX, iar acesta are trei moduri de functionare: Asfalt, pietris si zapada. Am avut ocazia de a testa doua dintre cele trei moduri de functionare a lui Lancer Ralliart, fara a forta insa pe o zapada transformata in gheata in zonele muntoase ale culoarului Rucar-Bran. Stabilitatea se afla si ea la cote ridicate, modelul japonez eliminand ruliul si tangajul atat in viraje la viteze mari, cat si la franari violente pe linie dreapta. Din pacate pentru acuratetea testului la acest capitol, testul nostru a avut loc in toiul unei ierni care a transformat soselele in colectii de cratere, iar anvelopele de iarna cu care era echipat acest model ne-au impiedicat sa testam masina la potentialul sau maxim. Franele lui Lancer Ralliart se ridica la nivelul ansamblului motor, iar raspunsul acestora este foarte bun in toate situatiile. Desi suspensia ferma a lui Lancer Ralliart este foarte buna pe viraje si in liniile drepte, intalnirea acesteia cu gropile din Romania este dureroasa pentru sofer si pasageri.

Vizibilitate - 10/10
Lancer Ralliart ofera un nivel foate bun al vizibilitatii, modelul nefiind nevoit sa plateasca nicio datorie designerilor prin redimensionarea oglinzilor sau inclinarea ciudata a montantilor A. Soferul lui Lancer nu ar trebui sa aiba nicio problema in materie de vizibilitate, luneta fiind suficient de mare, iar inclinatia acesteia fiind optima pentru vizibilitate buna in orice conditie.

Tehnologie - 10/10
Exemplarul testat a fost echipat cu o unitate audio cu functie de navigatie MMCS. Acesta are un hard disk cu o capacitate de 40 GB si un touchscreen de 7 inch prin care sunt coordonate navigatia si celelalte functii multimedia. Din cei 40 de gigabytes, 9 GB sunt rezervati pentru stocarea muzicii, iar DVD-urile pot fi vizionate atunci cand masina stationeaza. Langa touchscreen-ul din bord exista un mini-joystick care are scopul de a asista soferul in navigarea pe harti si prin mediul unitatii multimedia. Totodata, exemplarul testat beneficia si de un sistem audio Rockford Fosgate care ofera o fidelitate inalta.

Design - 9/10
Lancer Ralliart are un aspect cu adevarat deosebit, design-ul sau fiind inspirat de avioanele de vanatoare. Pe langa elementele aditionale care atrag atentia trecatorilor "pacaliti" de faptul ca Lancer Ralliart ar fi un Lancer Evo (grila frontala, prizele de aer de pe capota, eleronul posterior), versiunea speciala a compactei Mitsubishi este vopsita intr-o nuanta portocalie interesanta care ii confera masinii un aspect special. Jantele de 18 inch ale lui Lancer Ralliart sunt vopsite intr-o nuanta grafit mata, oferind contrastul perfect cu nuanta aprinsa de pe caroserie. Practic, singurul element deranjant la aspectul versiunii Ralliart a lui Mitsubishi Lancer este faptul ca evacuarea finala se termina prin doua ornamente din inox pentru a da impresia unui diametru mai mare, un artificiu estetic de care nu era neaparata nevoie in registrul stilistic.
Sursa


Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Mar 11, 2010 11:50 am

Un singur comentariu la articol - unii dintre domnii ziaristi au un stil de condus care de cele mai multe lasa de dorit. Asa ca partea cu consumul urban si extraurban e discutabila. mai ales ca nu s-audat amanunte despre conditiile in care s-a facut testul respectiv. Mai citeste cineva articolul si crede ca trebuie sa fii print arab ca sa poti circula cu asa ceva.

Cred ca au obtinut consumurile alea datorita plimbarilor in parcarile mall-urilor si hipermarket-urilor unde s-au invartit in zapezi.
Legat de diametrul evacuarilor, comentariul respectiv nu cred ca isi avea rostul.La fel si cel legat de diametrul evacuarilor.

Pe ansamblu articolul respectiv este bun si obiectiv.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Ralliart”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori