Zgomote Motor Ralliart 2010

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Lancer Ralliart
Avatar utilizator
AlexL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 21, 2010 10:08 pm

Mesaj de AlexL » Mie Feb 16, 2011 7:43 pm

Salutare tuturor,

Sub rezerva faptului ca aceasta problema ar putea fi dezbatuta intr-un alt topic - cer scuze administratorilor, intampin urmatorul comportament:

Ralliart 2010 are doar 5000 km neabuzat, fara gropi, santuri sau alte borduri semnificative, pupat si bibilit...

Incerc sa descriu problema cat de fidel se poate: zgomot la motor, ca un trancanit (joaca o bila intr-o cutie) in relanti, pare insa ca sa aude si la acceleratie, de undeva din spatele motorului (cum privim frontal masina).

am fost azi la service...nu au stiut oamenii de unde provine...solutia: o las in service si trebuie desfacuta....pana atunci insa...poate un second opinion...stiu e ca si cum vin la doctor si spun ca ma doare capul - ce-o fi...

recunosc am o problema cu perspectiva desfacutului in general la doar 5000 km...si un pic paranoic la orice zgomot - trebuie sa intelegeti, vin de pe Alfa 159...si orice zgomot ce darama asteptarile mele in materie de fiabilitate japoneza ma streseaza

Astept opinii si va multumesc mult,

Alex

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Feb 16, 2011 7:48 pm

posibil sa fie de la lantul de destributie sau vreun surub slabit la vreo componenta care intra in rezonanta.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mie Feb 16, 2011 9:50 pm

@flipper Care lant?Masinile astea nu au lant documentativa inainte de a face afirmati si a va da cu parerea.Poate ai vrut sa spui ca s-a desprins protectia termica de la turbo.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mie Feb 16, 2011 10:41 pm

Sigur nu are lant?

http://www.4b11t.org/tag/block/page/2/
http://evoxclub.com/archive/index.php/t-5.html
http://www.youtube.com/watch?v=Bb4zdcD0G-Y

Eu as cam intelege ca are un lant la distributie si nu curea. Silentios chiar. Sincer habar nu am de mecanica motorului, dar totusi as zice ca are.
De zgomot, imi pare rau, nu pot zice nimic. Ai putea incerca eventual sa te loghezi pe forumul din state si sa ii intrebi pe baietii de acolo. Exista mult mai multe masini in US decat la noi si poate reusesti sa aflii ceva mai mult informatii.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Feb 17, 2011 9:09 am

EU cred ca are distributia pe lant si nu pe curea dar nu sunt 100% sigur. 1.6 al meu sigur are distributia pe lant.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Feb 17, 2011 10:58 am

4B11(t) are distributie pe lant, documenteaza-te.
QUOTE (speed29 @ Feb 16 2011, 09:50 PM) @flipper Care lant?Masinile astea nu au lant documentativa inainte de a face afirmati si a va da cu parerea.Poate ai vrut sa spui ca s-a desprins protectia termica de la turbo.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Feb 17, 2011 2:21 pm

M-am documentat si asa este scuze @flipper este un lucru foarte bun eu stiam de la VI,VII,VIII,IX ca sunt pe curea.Oricum nu cred ca are cum sa bata distributia la 5000 km nu este dacia 1300

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Feb 17, 2011 5:03 pm

Sincer chiar ar trebui sa imi fie rusine ca documentatia o aveam pe birou.
Fişiere ataşate
2011_02_17_17.00.35.jpg
2011_02_17_17.00.35.jpg (1.41 MiB) Vizualizat de 6301 ori

Avatar utilizator
AlexL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 21, 2010 10:08 pm

Mesaj de AlexL » Dum Feb 27, 2011 3:15 pm

Salutare,

news flash.

Am lasat Ralliart-ul in service. Baietii au luat-o din aproape in aproape, dupa cum urmeaza:

- schimbat ulei + filtru (destul de negru si lipsit de vascozitate); un mic sfat pentru ulei, in special celor cu Ralliart achizitionate din ultimul stoc cu Euro 4: atata timp cat nu se stie cat au stat masinile pe stoc cu lichidele prin motor, uleiul ar trebui schimbat pana in 7500 km. A mea are 5000 km si service-ul a recunoscut ca uleiul meu nu arata absolut deloc bine.

Zgomotul nu a disparut...

- deschis capac motor vertificat tacheti, culbutori, etc....toate la locul lor, zgomot persista.

- verificat distributie, dat jos baia de ulei, din nou fara probleme;

- dupa atente si amanuntite verificari, s-a stabilit ca zgomotul origina din cutia de viteze.

Concluzie: se schimba cutia de viteze in garantie.

Cum vin de pe Alfa 159 si aratand un nivel maxim de paranoia si stres, service-ul s-a comportat ireprosabil: suntat, vorbit suflat in fund, tot dichisul, mai mult au reusit sa rezolve problema, rapid si fara sa faca lego masina.

Va tin la curent cu ce se mai intampla.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Lun Feb 28, 2011 6:36 pm

Zi-ne si noua despre ce service e vorba aici. Multumesc

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Ralliart”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator