Reconditionare Pajero Mk1

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
vas_adam2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 15, 2012 3:25 pm

Mesaj de vas_adam2000 » Vin Feb 28, 2014 7:43 pm

Nu ai dat cu bata Tubul copex isi asteapta randul. Deocamdata sunt mai usor de mutat in stanga-dreapta firele fara tub cand le misc sa astern si presez izolatia. Peste aceasta izolatie (de doar 2mm) mai vine una groasa din spuma (STP AK10 respectiv silent coat) in care vor fi facute fagase pentru tubulatura.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Vin Feb 28, 2014 9:26 pm

Iartă-mi sexprimarea, da' văd ca "ejti" ceva mai "ceva" dec?t mine... Ţine-o aşa ?n continuare că nu faci rău. Io mă limitam la 4mm fono si peste ea 4 mm striat cu fibră.

2mm e cam subtire la primul strat, ruperea termică pt frig e fix la limită, ai grijă la condens.

Avatar utilizator
vas_adam2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 15, 2012 3:25 pm

Mesaj de vas_adam2000 » Sâm Mar 01, 2014 6:23 pm

Daca tot e primavara la Cluj am continuat cu un strat de Silent Coat mai subtire peste care am pus un strat de STP AK10. Am mai repus cateva maruntisuri (tevile de ventilatie pentru spate, cadrul pentru consola centrala).

Izolatie_


Avatar utilizator
vas_adam2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 15, 2012 3:25 pm

Mesaj de vas_adam2000 » Sâm Mar 08, 2014 4:50 pm

Am terminat si portbagajul. Si cu asta izolarea interioara a ajuns la final. Concluzia trasa: am aflat ca si buretele te poate taia pe maini ) Am zgarieturi-taieturi pe ambele maini. Si este util sa pui suruburile inapoi inainte sa lipesti primul strat de izolatie. Ulterior e al naibii de greu sa gasesti gaurile.

Izolare_


Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Sâm Mar 08, 2014 6:42 pm

QUOTE (vas_adam2000 @ Mar 8 2014, 04:50 PM) ....

Si este util sa pui suruburile inapoi inainte sa lipesti primul strat de izolatie. Ulterior e al naibii de greu sa gasesti gaurile.

I

Să ştii de la Stan Păţitul că scobitorile nu-s doar pt dinţi...

Frumos. Cred ca abia aştepţi sa ieşi la test-drive.

Avatar utilizator
vas_adam2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 15, 2012 3:25 pm

Mesaj de vas_adam2000 » Sâm Mar 08, 2014 9:17 pm

Mda. La scobitori nu m-am gandit. In schimb am folosit o surubelnita de precizie (de ceasornicar).

Da, astept sa ma dau cu ea. Sunt curios cat au ajutat la diminuarea zgomotului cele trei straturi de izolatie. Fara ele e catastrofal de zgomotoasa masina.


Avatar utilizator
vas_adam2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 15, 2012 3:25 pm

Mesaj de vas_adam2000 » Lun Mar 17, 2014 7:25 pm

Inca un pas spre finalizare:

Asamblare_Pajero


Avatar utilizator
vas_adam2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 15, 2012 3:25 pm

Mesaj de vas_adam2000 » Vin Mar 21, 2014 2:37 pm

Mi-au ramas cateva coli de STP Silverline. Cum ele se preteaza si pentru portiere le-am lipit acolo. Iata un filmulet facut inainte si dupa aplicare:

https://www.youtube.com/watch?v=N6z6E9G ... e=youtu.be

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Vin Mar 21, 2014 4:06 pm

Cred ca partea cu izolarea merita un topic separat la tutoriale. La cate poze ai facut ar iesi ceva super.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Mar 21, 2014 7:02 pm

Superb proiectul!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori