Pagina 1 din 1
Scris: Mar Dec 17, 2013 11:23 pm
de SamyCluj
Va salut
Am un Pajero MK2, din 1992, 2.5 diesel.
Am cumparat masina proaspat adusa din Germania insa turbo nu e functional. Am constatat ca ''ciuperca'' e actionata prin furtunul de vacum insa acesta nu face acel vacum specific pt actionarea turboului. Atasez poze sa vedeti.
Ideea e ca acel furtun de vacum vine direct de la turbo.....hmmm, ce sa fac?
Merci anticipat
Scris: Mie Dec 18, 2013 2:43 pm
de SamyCluj
Revin
Cica pe acel furtun ar trebui sa se faca presiune si sa impinga tija catre turbo. Bun, poate e infundat furtunasul.
Scris: Mie Dec 18, 2013 4:52 pm
de cristi4x4
Turbo mort,decedat,scapa gazele in admisie.Nu are legatura cu acel vacum.
Scris: Mie Dec 18, 2013 6:58 pm
de SamyCluj
Cum imi dau seama de asta? Conform acestei ipoteze ar trebui sa scoata fum?
Scris: Vin Dec 20, 2013 1:51 pm
de cristi4x4
Nu,nu scoate fum daca valva EGR e in mintile ei.Si este atita timp cit nu ai ulei in admisie.Turbina ta pierde presiunea de pe evacuare in admisie.Cele doua camere din turbo comunica intre ele,deci axul turbinei si inelul ceramic al axului sunt duse.Acel vacum de care vorbesti are cu totul un alt rol si nu acela de a cupla sau decupla turbo.
Scris: Vin Dec 20, 2013 2:34 pm
de SamyCluj
Am atasat cele 2 poze din care una e exeplificativa de pe motor identic dar cu EGR si cealalta fara EGR care este a mea.
Asadar, eu nu am EGR si nici nu am avut pt ca nu se vede pe admisie sa fi avut vreodata.
Dupa vacum, catre habitaclu, este o supapa de suprapresiune....posibil sa scape pe acolo? E cam ulei in zona si de aia ma gandesc