Sfaturi Achizitie Asx 2011-2012
Fiabilitate? Preturi consumabile ......?? Asa la general vorbind. Stiind ca orice masina are bubele proprii. Ex; ( la colt trebuie schimbate ff des bucsile bara stabilizatoare).... Greierasii sunt si la colt din plin.... Per total cred ca ar merita asx.ul. eu as opta pt 1.8 d datorita consumulyi si andurantei. La colt sunt extrem de multumit de benzinar.( logic nu se poate face comparatie) ...insa am vrut o imagine generala..de la mai multi posesori
Eu am 1.6 din 2011. Pretul unei revizii la service-ul din cartier este de 350 lei (ulei Texaco Havoline cu nu stiu ce particule 5w/30 , filtre ulei, aer şi polen si o verificare). Fac naveta zilnică la locul de muncă 80 km, fara ce mai rulez prin oraş(Buzău), iar consumul este undeva la 6,5%, dar binenteles ca nu-i dau talpa, merg linistit, 80-90 km/h. Am in prezent 105.000 km şi i-am schimbat bucsa bara stabilizatoare spate 25 lei şi amortizoarele faţă (marca frantuzescă dar nu mai reţin care) 800 lei. Amortizoarele ce-i drept le-am stricat pe niste drumuri grele de munte, cu noroi mare şi şanţuri, după topirea zapezii, unde oricum nu intrai cu sedanul, am fortat, plus ca naveta este pe DN 2C Buzău - Slobozia, votat de transportatori ca fiind al doilea cel mai prost drum national din Romania.
Și eu am un 1.6 benzină din 2010. Concluzii :
-mașină fiabilă (am 66 de mii de km ăn 5 ani și nu i-am schimbat nimic , nici măcar ștergătoarele.
-motor cu vână pentru această cilindree , cu un consum de 6,5 la o viteză nedie de 70 de kilometri/h , în regim cobinat (Buc. Tim.)
/revizii acceptabile , cu prețuri ce au variat între 600 și 1000 de lei .
-suspensie echilibrată (îi place pe denivelări de asfalt), cu excepția drumurilor cu gropi mai pronunțate.
Sunt și ceva mici probleme :
-la pasajul unei roți spate a apărut o mică pată de rugină din cauza unei pietricele din asfalt.
-cam zgomotoasă la accelerație
Pe scurt , merită ! :
-mașină fiabilă (am 66 de mii de km ăn 5 ani și nu i-am schimbat nimic , nici măcar ștergătoarele.
-motor cu vână pentru această cilindree , cu un consum de 6,5 la o viteză nedie de 70 de kilometri/h , în regim cobinat (Buc. Tim.)
/revizii acceptabile , cu prețuri ce au variat între 600 și 1000 de lei .
-suspensie echilibrată (îi place pe denivelări de asfalt), cu excepția drumurilor cu gropi mai pronunțate.
Sunt și ceva mici probleme :
-la pasajul unei roți spate a apărut o mică pată de rugină din cauza unei pietricele din asfalt.
-cam zgomotoasă la accelerație
Pe scurt , merită ! :
cryacc : plaja ta de viteze mari este foarte mare .....la fel si diferenta de consum !
la 80 km/h masina va consuma 4L la mers normal , la 100 km/h va consuma 5L si de la 120 km/h va consuma incepand cu 6L
litrii sunt aproximativi , depinde foarte mult de stilul de a conduce !
totusi la 140-170 km/h consumul nu va fii mai mare de 7L
la 80 km/h masina va consuma 4L la mers normal , la 100 km/h va consuma 5L si de la 120 km/h va consuma incepand cu 6L
litrii sunt aproximativi , depinde foarte mult de stilul de a conduce !
totusi la 140-170 km/h consumul nu va fii mai mare de 7L
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori