Scris: Lun Ian 02, 2017 7:29 pm
Buna seara
Detin, de ceva vreme, un 3.2 DiD din 2007. Masina a trecut prin cateva modificari in ultimul an (scuturi, suspensie, snorkel, bullbar, resoftare, etc). De prin martie, anul trecut, in momentul in care accelerez, am observat ca undeva dupa 2700-3000 rpm, masina accelereaza greoi, parca se simte o lipsa de putere. In ultimele luni, am verificat turbina, egr-ul, "revinvatare injectoare" si alte verificari, majoritatea la Mitsubishi. Nu exista erori in ECU, nu scoate fun (nici macar in momentul in care apas pedala pana la podea). Concluzia mecanicilor a fost ca masina nu prezinta nici o problema. Lipsa de putere se simte si dupa resoftare (detin varianta de 118 kW, manuala), teoretic motorul ar fi trebuit sa dezvolte aprox 190 CP si vreo 440 Nm dupa modificare. Am observat o mica imbunatatire la demaraj si la consum, dar pana in 2600-2700 rpm si doar in vit a 2-a si a 3-a. Consumul a scazut de la 11.5-12.0% , la viteze de 120 km/h, pe autostrada, la aproximativ 9.5 -9.8% (poate unora li se va parea mare consumul, dar bullbar-ul, anvelopele BFG AT, 265/70R17 si inaltarea din suspensie, se traduc in l/100km ). Mentionez ca problema am observat-o inainte sa ma apuc de modificari.
As vrea sa stiu daca s-a mai lovit cineva, de aceasta problema si daca gasesc in Bucuresti, un posesor de Pajero (118, 125 sau 147 kW) care ma poate ajuta cu un testdrive cu masina sa, macar sa vad daca chiar am eu o problema, sau atat poate motorul/cutia asta. Evident ca voi recompensa testdrive-ul (la Mitsubishi, in Expozitiei, nu am gasit un Pajero cu care pot compara performantele)
Multumesc!
Detin, de ceva vreme, un 3.2 DiD din 2007. Masina a trecut prin cateva modificari in ultimul an (scuturi, suspensie, snorkel, bullbar, resoftare, etc). De prin martie, anul trecut, in momentul in care accelerez, am observat ca undeva dupa 2700-3000 rpm, masina accelereaza greoi, parca se simte o lipsa de putere. In ultimele luni, am verificat turbina, egr-ul, "revinvatare injectoare" si alte verificari, majoritatea la Mitsubishi. Nu exista erori in ECU, nu scoate fun (nici macar in momentul in care apas pedala pana la podea). Concluzia mecanicilor a fost ca masina nu prezinta nici o problema. Lipsa de putere se simte si dupa resoftare (detin varianta de 118 kW, manuala), teoretic motorul ar fi trebuit sa dezvolte aprox 190 CP si vreo 440 Nm dupa modificare. Am observat o mica imbunatatire la demaraj si la consum, dar pana in 2600-2700 rpm si doar in vit a 2-a si a 3-a. Consumul a scazut de la 11.5-12.0% , la viteze de 120 km/h, pe autostrada, la aproximativ 9.5 -9.8% (poate unora li se va parea mare consumul, dar bullbar-ul, anvelopele BFG AT, 265/70R17 si inaltarea din suspensie, se traduc in l/100km ). Mentionez ca problema am observat-o inainte sa ma apuc de modificari.
As vrea sa stiu daca s-a mai lovit cineva, de aceasta problema si daca gasesc in Bucuresti, un posesor de Pajero (118, 125 sau 147 kW) care ma poate ajuta cu un testdrive cu masina sa, macar sa vad daca chiar am eu o problema, sau atat poate motorul/cutia asta. Evident ca voi recompensa testdrive-ul (la Mitsubishi, in Expozitiei, nu am gasit un Pajero cu care pot compara performantele)
Multumesc!