Salutare,
Momentan am un golf variant si nu pot sa intru chiar pe oriunde mi-as dori.
Am in plan sa iau in viitorul apropiat un 4x4 si momentan m-am oprit la Pajero. Bugetul maxim ar fi 10.000E (nu-i musai sa iau de toti banii ).
Cel mai probabil va fi folosita mai mult pe asfalt si mai putin offroad (de ex. cabana Ciucas, unde golful nu ajunge - am reusit sa sparg baia acu cativa ani pe drumul spre lacul Bolboci de ex)
De preferat:
- cutie automata
- xenon
- diferential blocabil spate
- usor de facut mentenanta
Acuma cateva intrebari:
1. Exista modele / ani care ar trebui evitate/i (am inteles ca unele aveau o problema cu pompa de injectie) ?
2. Mk3 sau Mk4 ? E mai sigur mk4?
3. Motorina sau benzina? Vreun avantaj al uneia fata de alta?
4. Din tara / afara?
5. Cat de accesibil sunt tool-urile de diagnoza gen VCDS?
6. Cam ajunge intretinerea pe an?
Sfat Achizitie : Mk3 Versus Mk4
Am o dilema:
Dintre toate anunturile pe care le-am gasit pe la noi (sa fie deja autoutilitara) si care sa imi placa, am gasit asa:
- un mk3 din 2006 e ~7500E, cutie automata, ~180k km
- un mk4 din 2009 ~12500E, cutie automata, ~120k,
- un mk4 din 2010, ~14000E, cutie manuala, ~75k (din poze arata misto)
Toate au aproximativ aceleasi dotari.
Dilema mea e daca mk4 merita diferenta (aproape dublu). In ideea ca daca plec de la o masina decenta din 2006 la 7000 sa zicem ca risc 1-2000E pentru rezolvarea pompei de injectie... Dar parca n-as da 3-5000E pentru senzori de ploaie, comenzi pe volan si camera de marsarier...
Mi-ar placea mai mult un mk4, dar nu gasesc o justificare pentru diferenta /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />. De diferenta mi-ar ramane bani de cauciucuri, troliu, etc
Imi scapa ceva?
Mersi.
Dintre toate anunturile pe care le-am gasit pe la noi (sa fie deja autoutilitara) si care sa imi placa, am gasit asa:
- un mk3 din 2006 e ~7500E, cutie automata, ~180k km
- un mk4 din 2009 ~12500E, cutie automata, ~120k,
- un mk4 din 2010, ~14000E, cutie manuala, ~75k (din poze arata misto)
Toate au aproximativ aceleasi dotari.
Dilema mea e daca mk4 merita diferenta (aproape dublu). In ideea ca daca plec de la o masina decenta din 2006 la 7000 sa zicem ca risc 1-2000E pentru rezolvarea pompei de injectie... Dar parca n-as da 3-5000E pentru senzori de ploaie, comenzi pe volan si camera de marsarier...
Mi-ar placea mai mult un mk4, dar nu gasesc o justificare pentru diferenta /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />. De diferenta mi-ar ramane bani de cauciucuri, troliu, etc
Imi scapa ceva?
Mersi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori