Pajero Iv 2008 - Eroare P0106

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
santuradu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 06, 2015 9:51 am

Mesaj de santuradu » Sâm Iun 02, 2018 7:34 am

neata buna , incerc sa scriu aici poate ma ajuta cineva ...
sunt un fan Pajero, insa sunt f nemultumit de reprezentantele din Ro.

am un pajero scurt 3,2 DI-D din 2008 415000km , anul trecut cred am avut rechemare in service pentru inlocuirea patinei la distributie . la desfacut s-a constatat ca e recomandat inlocuirea distributiei -GRATUIT . refacuta distributia in reprezentanta la cca 330.000km .
de aici incep problemele....
dupa 7luni respectiv 75000KM motorul a inceput sa aiba sunet metalic , ciudat. mers la service la rmb - cluj , vericare, contatare : s-a rupt ghidajul de sus de la lant.
MI SE SPUNE DE TOTI CEI DIN SERVICE PE RAND CA DACA NU AM ACHITAT BANI PE DISTRIBUTIE - NU ARE GARANTIE !!!!
Am inlocuit distributia pe banii mei IAR , motorul nu mai merge rotund , normal. initial mergea trepidat, incalecat in sarcina...
m-am reintors la ei , au zis ca e fulia din fata (de la vibrochen) - am schimbat-o
...motorul merge identic trepidat , au pus testerul , a zis ca totul e ok , ca e volanta pentru ca e masa dubla.... am schimbat-o ( semering palier, volanta , kit ambreiaj)
... motorul merge la fel , adica nu merge!
simptome:
eroare P0106, nu e permanenta - se sterge
uneori se aprinde si check de motor insa la fel se sterge ca si eroare
nu trage in sarcina
a crescut consumul cu circa 2l/100km
apare pe toba o depunere de fum
motorul merge intrerupt sau mai bine zis incalecat

Va intreb poate ati mai avut astfel de problema , sa stiu ce sa mai incerc...




Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Sâm Iun 02, 2018 1:44 pm

Distributie montata gresit,pinionul de pe una din axele cu came nu este in semn-banuiesc cel de pe admisie care determina si cresterea consumului.
P0106 este eroare de senzoz MAP.Daca ar fi de vina acel senzor s-ar aprinde becul de check engine,limp mode si max 1500 de rotatii, ceea ce la tine nu este cazul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori