Pagina 1 din 1

Scris: Sâm Iul 04, 2009 6:59 pm
de Tanaka
Japonezii de la Mitsubishi au aplicat o serie de modificări modelului Pajero,
cea mai notabilă const?nd ?ntr-o creştere de putere cu 40 CP.
Mitsubishi Pajero, cunoscut ?n alte ţări şi sub numele de Shogun sau Montero, a primit un mic facelift,
ce vine şi cu un motor nou de 3,2 litri diesel.
Dacă p?nă acum dezvolta 160 CP şi 381 Nm, pe varianta facelift puterea maximă ajunge la 200 CP
iar cuplu atinge chiar şi 441 Nm.
Şi toate acestea ?n condiţiile ?n care consumul chiar a scăzut, graţie şi noii transmisii automate cu 5 trepte.

Mai exact, pentru varianta ?n 3 uşi şi cutie manuală cu trepte consumul mediu a scăzut de la 9,2 la 8,5 litri la fiecare sută de km, pentru ca ?n varianta cu 5 uşi şi noua transmisie automată, Mitsubishi Pajero să aibă un consum cu un litru mai mic, de 9,6 l/100 km. Printre alte ?mbunătăţiri se regăsesc şi următoarele: parbriz mai subţire, izolaţie fonică mai bună, noi jante de 17 şi 18 inch şi un upgrade al sistemului multimedia cu un hard disk de 40 GB.

Scris: Lun Iul 06, 2009 2:58 pm
de balishag
e superb "noul" pajero dar parca arata mai nervos si mai suparat precedentul.

Scris: Lun Iul 06, 2009 9:16 pm
de Klez
Cand ai 200 cp si 440 Nm de la un disel de 3.2... uiti de face-lift

Super fain arata....si motorizarea e pe masura.

Scris: Mar Iul 07, 2009 9:56 am
de balishag
am un pajero 3.2 l, 165 de cai, ma gandesc ca daca o chipez, ajung tot p-acolo :-)

Scris: Mar Iul 07, 2009 8:22 pm
de Klez
Hehe... daca ajungi la un 180 cp sa fii fericit. Cu siguranta nu au facut numai un cip la motorul din 2010.

Scris: Lun Oct 31, 2011 7:31 pm
de Tanaka
2012_Mitsubishi_Shogun/Montero/Pajero


Scris: Lun Noi 07, 2011 6:15 pm
de Roland
Salut,

La ultima motorizare 3,2 did , producatorul a modificat turbosuflanta ca sa mareasca efectul de supra alimentare pe toata plaja de turatii.
Daca verifcati cele doua motorizari diesel de la Iveco Massif, pe acelasi motor de 3 litri, in varianta cu turbina geom.fixa au scos 140 CP iar in varianta cu geom variabila au ajuns la 170 CP.
Comercializeaza in paralel ambele motoare.

La cipare nu se poate obtine decat o marire a dozarii de combustibil pana la limita "saracirii" amestecului de carburant.
In acest caz combustia e deficitara si apare riscul supraincalzirilor locale in motor , mai ales in zona chiulasei, drept pentru care multe instalatii de tuning au un senzor de temp in chiulasa care decupleaza treapta suplimentara de putere peste o anumita limita de temp sesizata.

Roland