Scris: Sâm Iul 04, 2009 6:59 pm
Japonezii de la Mitsubishi au aplicat o serie de modificări modelului Pajero,
cea mai notabilă const?nd ?ntr-o creştere de putere cu 40 CP.
Mitsubishi Pajero, cunoscut ?n alte ţări şi sub numele de Shogun sau Montero, a primit un mic facelift,
ce vine şi cu un motor nou de 3,2 litri diesel.
Dacă p?nă acum dezvolta 160 CP şi 381 Nm, pe varianta facelift puterea maximă ajunge la 200 CP
iar cuplu atinge chiar şi 441 Nm.
Şi toate acestea ?n condiţiile ?n care consumul chiar a scăzut, graţie şi noii transmisii automate cu 5 trepte.
Mai exact, pentru varianta ?n 3 uşi şi cutie manuală cu trepte consumul mediu a scăzut de la 9,2 la 8,5 litri la fiecare sută de km, pentru ca ?n varianta cu 5 uşi şi noua transmisie automată, Mitsubishi Pajero să aibă un consum cu un litru mai mic, de 9,6 l/100 km. Printre alte ?mbunătăţiri se regăsesc şi următoarele: parbriz mai subţire, izolaţie fonică mai bună, noi jante de 17 şi 18 inch şi un upgrade al sistemului multimedia cu un hard disk de 40 GB.
cea mai notabilă const?nd ?ntr-o creştere de putere cu 40 CP.
Mitsubishi Pajero, cunoscut ?n alte ţări şi sub numele de Shogun sau Montero, a primit un mic facelift,
ce vine şi cu un motor nou de 3,2 litri diesel.
Dacă p?nă acum dezvolta 160 CP şi 381 Nm, pe varianta facelift puterea maximă ajunge la 200 CP
iar cuplu atinge chiar şi 441 Nm.
Şi toate acestea ?n condiţiile ?n care consumul chiar a scăzut, graţie şi noii transmisii automate cu 5 trepte.
Mai exact, pentru varianta ?n 3 uşi şi cutie manuală cu trepte consumul mediu a scăzut de la 9,2 la 8,5 litri la fiecare sută de km, pentru ca ?n varianta cu 5 uşi şi noua transmisie automată, Mitsubishi Pajero să aibă un consum cu un litru mai mic, de 9,6 l/100 km. Printre alte ?mbunătăţiri se regăsesc şi următoarele: parbriz mai subţire, izolaţie fonică mai bună, noi jante de 17 şi 18 inch şi un upgrade al sistemului multimedia cu un hard disk de 40 GB.