Probleme Pajero Roata Stanga Fata

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Noi 06, 2010 12:46 am

Fa-l tot din 3 bucati, insa sa fie toate prinse bine. Scutul din fata de la motor poti sa-l faci la fel ca originalul. Cel de sub motor / dif fata, sa aibe gaura de scurgere pt ulei. Nu cred ca e necesar sa acoperi si baia de ulei, eu personal nu am auzit pe nimeni sa sparga pana acum baia in teren, chiar si in concurs. Cel de la dif central, ar trebui sa-l faci laa fel ca originalul (putin oval), insa sa-l intaresti pe laterale, spre in sus cu o bara de cornier sau profil "T", sa nu se indoaie cand este "atins".

Eu in motor merg numai pe Valvoline 10/40 luat de mama lui din Viena. La cutie pun numai MANNOL Getriebeoel 75/90(cred) GL4 Semi-sintetic. Ai grija sa nu pui GL5. La fel si la reductor (sunt corp comun, insa sunt separate). In grupuri f/s am pus tot MANNOL doar ca e 80/90 GL5 Sintetic (eu n-am LSD pe spate). In total, in afara de motor intra cam 9 litri de ulei.

In rest... Daca si asa faci schimburile de ulei, fa si o gresare generala (cruci cardanice, capete de bara, pivoti, semi-caseta)

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Mie Noi 17, 2010 3:21 pm

Din pacate la V60 nu prea ai ce gresa pe sub ea... decat o cruce cardanica are, la cardanul fata, cu gresor, restul sunt cuplaje omocinetice (daca nu gresesc denumirea) capsate. Si se pare ca dau randament foarte bun. Alte gresoare nu mai sunt.
E ciudat ca ai probleme cu planetarele la masina asta, probabil au fost utilizate necorespunzator... masinile astea merg in rally raid cu motoare de peste 300CP cu planetarele originale! Si asta ti-o spun de la mecanicul meu care a preparat asa masini pentru rally-raid si nu numai.
Astea sunt uleiurile ce mi le-a pus el in transmisie de curand:
Diferential fata si reductor: CASTROL EPX 90
Diferential spate: CASTROL HYPOY LS
La cutie nu-ti zic pentru ca a mea e manuala.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Noi 18, 2010 12:24 am

Ca si completare la uleiuri...
In grupuri API GL 5, iar in reductor API GL 4. Sa nu pui in reductor GL 5 ca face buba

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori