Probleme Pajero Roata Stanga Fata

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
Arrivederci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 19, 2010 6:57 pm

Mesaj de Arrivederci » Mar Noi 02, 2010 9:38 pm

Buna seara dragi colegi de mitsu, am o problema de o saptamana ce ma deranjeaza dar nici prea bine nu stiu ce este. Daca binevoiti sa ma ajutati.
Cand merg cu o viteza de peste 20 km/h si virez dreapta ,mai mult de jumatate din cursa, doar dreapta, se aude o bataie sub picioare, bataie ce se invarte odata cu roata. Cand fac stanga nu se aude. Pe noroi am cuplat si am fortat stanga dreapta, nu face, dar in mers se aude binisor in viraj. Un mecanic de la mitsu mi-a zis ca e pompa de la directie, transmite zgomotul. Rulmentul este noi de cateva luni, exclus varianta asta.
Daca stiti ceva, va rog ajutati-ma.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Noi 03, 2010 1:32 am

Ciudat...
Ce Pajero ai ? Rulmentii de la planetare i-ai schimbat, sau doar cei din fuzeta ?
Pompa e servo nu are ce sa transmita, poate doar caseta de directie, sau semi-caseta, dar nici asa nu m-i se pare normal.
Universal: Cauciucurile lovesc in ceva, capat de bara, etc. Prezoane ne-stranse bine. Cap de planetara varza. Rulmenti fuzeta stransi prea tare.
Pajero mk 1: MRL ramas cuplat, semi-caseta cu un capat de bara varza = cu simtomele tale.
Pajero mk2: Capac MRL ne-infilatat bine, vacuumul puntii fata defect.

In 4x4 face la fel ?

Avatar utilizator
Arrivederci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 19, 2010 6:57 pm

Mesaj de Arrivederci » Mie Noi 03, 2010 6:33 am

La service prima data mi-a zis ca e supapa de la pompa, transmite vibratia, intr-adevar se auzea atunci stand pe loc dar am schimbat uleiul si nu se mai aude nimic cand tii virat stanga dreapta decat acel zumzait obisnuit.
Este un pajero an fabricatie 2003, in 4x4 face la fel,cand virez dreapta aproape de maxim si merg cu peste 30km/h in viraj la fel se aude odata cu roata. Ea cupleaza decupleaza in mod normal, deci merge vacuumul. Eu cuplez doar de pe loc data pe N, si nu in mers ca are ceva km si o mai protejez.
Am schimbat rulmentii doar din fuzeta. azi voi merge la un service sa vedem exact ce are, daca isi vor da seama. Daca poti te rog frumos sa-mi lasi un nr de tel, sa te intreb mai amanuntit. Daca ar fi cap de planetara de la ce firma ma sfatuiesti sa-l iau ???
Ce inseamna mk1 si mk2 ??

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Noi 03, 2010 11:32 am

Modelul 1 si 2
Adica 1: `82-91 si 2: 90-97
In cazul tau e 3

Tu chiar daca mergi cu tractiunea spate, planetarele fata se invart oricum. De asta ziceam sa nu fie vreun cap de planetara "gripat" sau murdar in interior, care sa nu-l lase sa aibe jocul normal in viraje. Sau poate ti-a sarit o bila din planetara. Burdufele is ok ? Nu-s taiate/fisurate ?

Avatar utilizator
Arrivederci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 19, 2010 6:57 pm

Mesaj de Arrivederci » Mie Noi 03, 2010 9:52 pm

Burdufele sunt ok, cand invart pe elevator amandoua nu au zgomot. Am fost azi la mecanic, a facut unu o tura nu i s-a parut a facut altul si mi-a zis ca nu e nici o planetara. pur si simplu in viraje mai mari catre dreapta motorul se inclina si esapamentul probabil atinge in sasiu sau il altceva, am schimbat toba intermediara si atunci mi-au modificat si circuitul esapamentului cu cativa cm, ca atingea deasupra puntii spate la pornire si cand o tineam in D batea de sasiu.
Sa speram ca e doar atat, au tras de planetara, am verificat, am urcat-o pe elevator am mers in gol si cu 4x4 si nimic viraj maxim. apoi cand am iesit la testul de drum mi-au dat verdictul. De unde sa pot cumpara un scut motor si diferential fata, de pe ce site, un scut as dori de otel de 3mm si nici sa fie prea scump, stii cumva ?!!
Tu de ce parere esti din ce am scris si mi-au zis astia......

Merci frumos pentru timpul acordat,
Cu respect

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Noi 03, 2010 11:01 pm

Pai ce parere sa am eu... Cu siguranta ei au vazut cu mult mai bine situatia, intrucat au avut masina in fata ochilor, eu nu pot decat sa-mi dau cu presupusul de dupa taste. Cu toate ca, daca zici ca e posibil sa loveasca esapamentul in sasiu, atunci ar trebui sa fie urme de lovire/atingere pe cel putin una din piese.
Eu totusi am un feeling ca e din planetarele fata. Nu au joc radial nitel cam mare inspre fuzeta ? Adica undeva pe la 2-3 mm ? Se poate verifica cu mana, pe dupa roata virata drept, incercat sa misti planetara in sus/jos, stanga/dreapta. Deci nu joc in adancime/lungime, adica cel axial, ci eu vorbesc de joc in fuzeta, radial. De fabrica, marja e undeva pe la 1mm. Daca depaseste 3 mm e gata rulmentul cu ace si de acolo ies zgomote ne-dorite + planetare rupte dupa cateva fortari.


Scut gasesti mai peste tot, dar eu te-as sfatui sa-ti faci tu, sau un meserias (si sunt destui). Astfel, te costa si mult mai ieftin si calitatea e mult mai buna decat ce se gaseste in comert. Daca iti faci tu, sau un meserias, fa-l din tabla de fier de 3 mm, striata, dar sa fie cu striatiile pe interiorul scutului, adica in sus. Total, nu ar trebui sa depaseasca 12 kg in greutate scutul motor. Coala de aluminiu e foarte "frageda" si se indoie cam tare la loviri. Plus ca ti-ar trebui de minim 5-6 mm grosime, ca sa fie cat de cat mai rezistenta

Grup fata pentru ce ai nevoie ?

Avatar utilizator
Arrivederci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 19, 2010 6:57 pm

Mesaj de Arrivederci » Joi Noi 04, 2010 5:36 am

Klez masina acum e plina de noroi, o sa ii schimb uleiul si o sa o spal bine ca sa se vada urma de frecare a esapamentului. Si poate tu ai dreptate , dar daca mecanicii nu isi dau seama voi merge asa pana se agraveaza din pacate. Am fost si la un service Mitsubishi autorizat si la unul Irmex. Dar sa vedem urmarile, poate nu e planetara si loveste pe undeva.
http://www.masterpickup.ro/ro/mitsubish ... a7d8137c29
Spune-mi ce parere ai de scutul asta, merita cumparat sau nu.


O zi buna,
Salutare

Pentru a raspunde la postul anterior foloseste butoanele POST REPLY sau FAST REPLY . Daca vrei sa pui si un citat , dar nu intreg postul anterior , poti folosi butonul REPLY .
Orice ce alta modificare de posturi care nu se vor supune acestor reguli ,se vor sanctiona conform Regulamentului
cristibna

Avatar utilizator
Arrivederci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 19, 2010 6:57 pm

Mesaj de Arrivederci » Joi Noi 04, 2010 9:22 pm

In cele din urma am fost la un service autorizat mitsu si mi-au zis ca e capul de planetara, pe care il voi schimba zilele viitoare.
Am gasit 2 preturi, ambele noi , original cu 2.700 ron si pe producator de 500 ron , vroiam sa te intreb, e bine ca schimb doar capul ? sau trebuie toata planetara. Ea in rest nu are nimic doar aici la roata face uratel.

O seara buna !!!!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Noi 04, 2010 10:27 pm

Nu are rost sa iei original ca oricum nu vezi sigla de pe ea. Ia pe producator ca-si fac treaba destul de bine. Daca tot desfac planetara cei de la service, spunele sa arunce un ochi la "rulmentul cu ace" din interiorul fuzetei. E foarte important acel rulment, fara el, ai foarte mari sanse ca la un soc in 4x4 sa rupi planetara cu totul.

Nu are rost sa schimbi toata planetara. Practic ea e compusa din 3 bucati: Doua capete si axul central, iar capetele se dau jos de pe ax printr-o siguranta. Nu vad de ar trebui sa schimbi toata planetara, avand in vedere ca doar o parte din 3, e defecta.

Legat de scut, pare ok din poze, insa e cam scump. La un meserias te costa pana in 250 de lei aceeasi chestie. De exemplu eu mi-am facut singur din teava, bullbar pentru rockclimbing. M-a costat in total (teava + coturi de teava + panze flex + electrozi sudura + chit poliesteric + vopsea + curent + bere) cam 300 de lei toata chestia si cam 2 zile de munca. Daca era sa-l cumpar produs de o firma "autorizata" mai jos de 1000 ron nu gaseam.

Bafta multa !

Avatar utilizator
Arrivederci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 19, 2010 6:57 pm

Mesaj de Arrivederci » Vin Noi 05, 2010 6:48 am

Merci mult klez, le voi spune aceasta chestie, si cu scutul ma gandeam ca asta ce ti l-am dat nu e bun pt ca e dintr-o singura bucata, iar masina vine pe 3 bucati. Dar ma duc la o firma de confectionari metalice si ma vor ajuta ei. Sa fac tot pe bucati sau doar una singura direct din fata si sa treaca si peste baia de ueli ??
Cel din fata , primul de la reductor trebuie sa fie putin oval sau drept ??? ca nu ii mai stiu pozitia initiala .

Vreau sa schimb uleiul din grupuri si mi-au zis ca e Mobil SHC 8090 , e bun asta ?? mai ales spatele e fff important, tu stii prea bine.


Pe curand.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori