Mitsubishi Pajero Probleme Check Motor ! Nu Se Mai Tureaza

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
Felix01
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 18, 2013 1:15 pm

Mesaj de Felix01 » Dum Aug 18, 2013 1:36 pm

Salut, am si eu o problema cu Pajero mod.2008. La 82000 km am facut din nou o regenerare la reprezentanta din Constanta, inainte sa plec la munte de Paste2013.Dupa operatiune m dat sa plec si nu a mai raspuns la comanda de accelerare. Dupa o ora si jumatate au reusit, am plecat si nu am avut nici o problema pana m-am intors(cam 900 km).Masina mai mult sta in oras folosind-o putin ca atare nu are decat 84000km.Pe 03 iulie dupa o alta revenire de la munte, cu peripetii, mai ales la intoarcere, am dus-o la reprezentanta. Probabil ca nu se asteptau sa constate ceva ca greseala ce le-ar apartine, si au primit-o. Dupa 6 saptamani, si foarte multe testari si probe mi-au comunicat ca sa vin sa stau de vorba cu directorul ca ei nu mai stiu ce sa-i faca.O masina de top a lui Mitsubishi, sa cedeze la 84000 km si la sub 5 ani? Ce ma fatuiti sa fac? Multi cred ca este vorba de un senzor care dupa ce se incalzeste nu mai permite accelerare. Motorul merge rotund, frumos, are putere, dar dupa 60-80 km nu mai vrea sa se accelereze. Ce sa mai cred despre aceste firme care reprezinta unul dintre cei mai galonati producatori de 4x4 din lume?!?... Oare ei stiu ce se intampla pe la noi? Ca multi eventuali cumparatori renunta cand aud ca in Romania patesc astfel de probleme si pe firmele care-i reprezinta nu-i intereseaza nimic!...Poate aude cineva si ma ajuta si pe mine! Am cumparat cu atat entuziasm aceasta masina si am fost atat de fericit.. Acum simt o greata pe care n-o pot descrie!...

Avatar utilizator
tibimail
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 23, 2010 2:31 pm

Mesaj de tibimail » Sâm Aug 24, 2013 8:47 pm

ATENTIE
Intreaba-i pe cei din service de la Constanta, de "masina din Ploiesti" !!!
Am un Pajero 2008, cumparat in 2009, inca in garantie, cu absolut aceeasi problema si care e in service-ul reprezentanta Ploiesti din 22 iunie 2013 si suntem in 24 august 2013 si inca nu e gata. De masina mea se stie in toata tara (la nivel de reprezentante) in Olanda (unde este sediul Mitsubishi Europe) si in Japonia. Ei zicu au mai intalnit asa ceva pana acum.
Acuma fii atent, eu am aflat de masina din Constanta de ceva vreme, vad ca tie nu ti-au spus ca e o problema deja repetata. In plus mai am un prieten cu aceeasi problema la aceeasi masina tot 2008 si el a dus-o in Bucuresti, dar lui i-au spus de "masina de la Ploiesti".
Sincer eu cred ca e o probleme cu un anume lot de masini si nu vor sa recunoasca.
Ma poti contacta pe tibimail@yahoo.com
SUCCES
PS Nu da o incurajare dar la a mea au schimbat urmatoarele: EGR, senzori temperatura, simeringuri chiulasa, set motor, injectoare, calculator injectie si inca mai cateva si tot nu e gata... Sa mai spun?

Avatar utilizator
tibimail
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 23, 2010 2:31 pm

Mesaj de tibimail » Mie Aug 28, 2013 12:57 am

Azi am fost in service si ghici ce mi s-a zis: masina e gata reparata!!
Intreb si eu ce a avut pana la urma?
Raspunsul e demn de made in romania:
Nu stim ca inginerul care s-a ocupat de ea e in concediu de odihna pana saptamana viitoare. Asa ca mssina o s-o ridicati saptamana viitoare si o sa va spuna el atunci ce a avut...
Si asta se intampla la o reprezentanta - dealer oficial Mitsubishi. Halal...

Avatar utilizator
tibimail
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 23, 2010 2:31 pm

Mesaj de tibimail » Vin Sep 20, 2013 2:24 pm

CONCLUZIA:
Daca locuiti in Ploiesti, fugiti fratilor, FUGITI !!!
E mai rau ca la Giurgiu, unde nu exista deloc reprezentanta Mitsubishi.
Mutati-va fratilor din ploiesti, ca vi se distrug masinile...

Avatar utilizator
fyn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 27, 2011 12:38 pm

Mesaj de fyn » Mar Sep 24, 2013 12:29 pm

Si care a fost rezolvarea / problema pana la urma?

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Dum Sep 29, 2013 9:37 pm

m-a luat capu cand vad ce se intampla pt ca astazi m-i s-a aprins si mie becul la motor si chiar vroiam sa intreb daca s-a mai lovit cineva de asa ceva.se pare ca ce se intampla este de domeniul sf.si pana la urma tibimail ce-ai facut poate ne spui si noua.

am uitat sa spun dar doar becul este aprins masina trage ok nu face nici o problema

Avatar utilizator
tibimail
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 23, 2010 2:31 pm

Mesaj de tibimail » Mar Oct 01, 2013 11:14 am

Credeam ca se subintelege finalul: dupa aproape 3 luni mi-au dat masina in stare de funcționare insotita de o hartie in care mentioneaza ce au schimbat (am mai spus: EGR; supape+simeringuri+garnitura chiulasa; injectoare; calculator) Nu au schimbat motorul ca au zis ca e in parametrii normali (desi initial ziceau ca nu e...).
Au spus ca de fapt au picat pe rand nu toate deodata. Cine crede?
La București la reprezentanța au dat din cap... Anumite ascunzisuri exista... Cine stie exact unde e adevărul.
Problema mea a fost INCOMPETENTA si B?LB?IALA celor de la Ploiesti: mi-au facut masina bucati, si nici ei nu știu sigur de la ce a fost. Si acum un motor facut bucatele si reasamblat mai e la fel? Intreb si eu... Si mai intreb: cine mai are curajul sa urce muntii cu aceasta masina in?afara asfaltului?

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Joi Oct 03, 2013 10:36 pm

am fost la service mitsu si mi-au spus ca este valva egr dar dupa cate experiente neplacute am avut cu ei cu dpf ca ma puneau sa schimb ba dpf ba catalizatorul ba sondele de temp ba egr le-am spus ca nu prea am incredere in ce spun ei.le-am spus sa-mi stinga becul din calculator am plecat de acolo si iata ca de 2 zile nu s-a mai aprins deloc becu.i-am intrebat de ce totusi nu a afectat mersul masinii dar tipic romaneste raspunsul a fost ca nu-si explica.in fine i-am intrebat cat este egr si au spus ca este aprox 1500lei.oricum o sa fac o curatare la egr sa vedem ce o sa fie dupa

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Sâm Oct 05, 2013 7:13 pm

am curatat egr intradevar era ceva calamina pe-acolo am pus la loc si desi becul s-a aprins si asa a ramas vreau sa va spun ca masina merge si trage mult mai bine ca inainte.am pus calculatorul pe ea si da la egr permanent error p2413 deci nu am reusit sa sterg aceasta eroare si totusi masina merge belea de bine.nu stiu daca este bine sa merg cu ea asa nu cred a mai patit cineva asa ceva

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Dum Oct 13, 2013 12:05 am

am schimbat egr la mitsu, merge ok,cost 1700lei inclusiv manopera

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori