Pajero 2.5 Td - 4d56

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
walmark
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 26, 2011 2:42 am

Mesaj de walmark » Joi Mai 26, 2011 2:59 am

Salutare!


Am si eu niste probleme cu masina (Pajero 2.5 TD - 4d56) .

1. Electromotorul invarte foarte greu cand este motorul cald.
2. Abia trage.. putina forta
3. Alternatorul a fost schimbat si nu stiu ce era original pe ea (marca, amperi).
4. Pedala de ambreiaj este foarte tare
5. Dupa 10 km de mers normal... motorul si tot ce este in jurul lui, au o temperatura foarte crescuta.. de ex prajesti oua pe furtunul de apa de sus...

Cam care ar fi consumul de motorina la masina asta ?


Multumesc.

Avatar utilizator
walmark
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 26, 2011 2:42 am

Mesaj de walmark » Joi Mai 26, 2011 10:53 pm

Nu ma poate ajuta chiar nimeni ?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mai 26, 2011 11:03 pm

Putintica rabdare, stimabile...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Mai 27, 2011 2:45 pm

QUOTE (walmark @ May 26 2011, 01:59 AM) Salutare!


Am si eu niste probleme cu masina (Pajero 2.5 TD - 4d56) .

1. Electromotorul invarte foarte greu cand este motorul cald.
2. Abia trage.. putina forta
3. Alternatorul a fost schimbat si nu stiu ce era original pe ea (marca, amperi).
4. Pedala de ambreiaj este foarte tare
5. Dupa 10 km de mers normal... motorul si tot ce este in jurul lui, au o temperatura foarte crescuta.. de ex prajesti oua pe furtunul de apa de sus...

Cam care ar fi consumul de motorina la masina asta ?


Multume

1. Ia la puricat firele ce pleaca de la baterie spre electromotor si respectiv masa (baterie-caroserie-sasiu). Freaca-le cu o perie la imbinari.
2. Motive fara numar, trebuie testat live cu un mecanicos care stie cum trebuie sa mearga motorul si unde trebuie sa umble. Poate fi un furtun de vacuum sarit/spart, sau poate fi compresia varza.
3. La unele Hella, la altele Valeo, am vazut si Bosch, majoritatea dezvolta intre 65 si 80 A. Ideal e acumulator de 100 A.
4. E varza sistemul de balansare a pedalei, baga niste ulei din spray pe la ea. La modelul tau pedala de ambreiaj trebuie apasata cu degetul mic de la picior. Tot-odata, e posibil cilindrul receptor de pe CV sa nu fie alineat cu pistonul, si de acolo nevoie de forta excesiva pentru apasare.
5. Aici e mai delicat, din nou, trebuie verificat de un mecanicos. Poate fi dusa pompa de apa, blocat termostat, obturat radiator, stricat vasco-cuplajul, garnitura de chiulasa gata sau chiulasa fisurata. trebuie analizate de cineva care stie unde sa caute. Ulei ai? Antigel (nu apa) ? De altfel, cam la orice TD temp optima a motorului e de 95-100 grade, de aici e si recomandata folosirea antigelului si pe timp de vara, deoarece creste punctul de fierbere pe la 110 grade.
6. Oras: 12%, ext 10%, offroad de la 20% in sus.

De altfel, prin taste nu pot sa-mi dau seama exact ce ar putea avea masina ta. Ce am scris, e doar 10 % din posibilele defecte. Poate avea doar o mica "scama" sau poate fi nevoie de alt motor...

Pt mai multe detalii "live", da-mi un telefon.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori