Filtru Particule Pajero 3.2

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Lun Noi 14, 2011 10:06 pm

se aprinde becul foarte des.am fost pana la urma la mitsu de am facut o regenerare la filtru dupa ce ca a costat o galagie de bani o mai face si pe motorina mea a mers masina in gol vreo 40 de minute dar nu asta ar fi pana la urma problema ci ca dupa ce am plecat de acolo am mers 200km si s-a aprins iar.a mai patit cineva asa ceva?mentionez ca pajero este automata

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Mar Noi 15, 2011 6:50 pm

Salut,

Odata ce incepe sa se imbacseasca filtrul , problema se va repeta...
Uleiul motor trebuie sa fie special pentru motoare cu filtre.
Regimul de mers al masini trebuie sa fie cu regimuri de turatie /viteza mai mari. De ex. la Suzuki Grand Vitara ciclul de regenerare se face mergand 20 min cu vit.medie 70 km/h.
Daca esti nevoit sa mergi in regim off road, treaba se incurca.

Eu am reusit sa gasesc un Pajero din 2010 fara filtru de particule , tocmai ca stiam de belele astea.
Teoretic se si poate scoate filtrul, trebuie sa anulezi presostatele, unul citeste presiunea gazelor in filtru si celalalt citeste caderea de presiune inainte / dupa filtru, ca sa masoare gradul de imbacsire al filtrului.

Roland

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Mar Noi 15, 2011 8:30 pm

multumesc pt informatii.stiu si eu de mersul nu neaparat la viteze mari cat trebuie mers in turatii mai mari,dar ma asteptam ca dupa regenerare sa nu mai faca probleme macar o vreme.este adevarat ca merg mai mult in oras si ceva off dar chiar dupa 200km sa se aprinda iar mi s-a parut c-am mult.in fine nu stiu deocamdata ce sa fac.oricum multumesc pt informatii

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mar Noi 22, 2011 5:36 pm

Daca se aprinde becul des de la filtru de particule inseamna ca nu i-si poate face singur autocuratirea.Asta poate fi un semnal fals de la senzorul de pe filtru sau injectorul de motorina din el e infundat si nu se poate face autocuratirea.Autocuratirea se face numai in mers la o viteza de 60-70 km/h si dureaza in medie timpul de parcurgere a 15 km.Odata aprins becul inseamna ca procesul a inceput si de aceea e contraindicat ca motorul sa nu fie oprit.

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Mar Noi 22, 2011 9:18 pm

roland am inteles ca daca anulezi dpf nu mai ies noxele si la ins teh ai probleme.in alta ordine de idei cristi desi nu ma pricep fb am inteles ca in filtru nu ar avea injector pt asa ceva.o sa ma documentez putin si o sa revin.multumesc pt informatii

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Mie Noi 23, 2011 9:27 pm

m-am interesat si am aflat ca pajero nu are injector in fitru de particule

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Sâm Dec 10, 2011 9:40 pm

iata ca problemele cu filtrul de particule au inceput sa se repete astfel ca am ajuns din nou la service dupa ce am facut circa 100km pe A1 sperand ca se va stinge becul.Ajuns acolo au pus calulatorul pe ea si arata ca ar fi facut regenerare dar nu intelegeau de ce nu s-a stins becul.In fine au stins becul din calculator si au desfacut catalizatorul s-au uitat in el,s-au uitat si in filtru de particule si culmea erau curate lacrima amandoua.Apoi au masurat toate temperaturile si presiunile de la cele cinci sonde care sunt pe catalizator si filtru de particule si imi spun ca una dintre sonde indica o temperatura cu 20grade mai putin decat ar trebui.Am spus sa o schimbe dar mi-au spus ca sistemul nu indica care sonda este si ca trebuie schimbate toate sondele.Le-am spus ca viseaza frumos deoarece daca ma luam dupa ei trebuia schimbat filtru de particule apoi sondele si cine stie ce mai urmeaza.In fine una peste alta nu stiu sa-mi spuna ce are masina.A mai patit cineva asa ceva?

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Mie Ian 04, 2012 12:52 am

in cele din urma am ajuns la importator la importator unde a fost metro otopeni a venit un baiat destept care dupa vreo 30min a reusit sa ii dea de cap.a resetat pompa de injectie si fiecare injector in parte si vreau sa va spun ca de aprox o luna masina nu a mai facut defectul.asa ca cei ce va loviti de aceasta problema aveti grija si nu va luati dupa mecanicii extraordinari de la mitsu.sa aveti un an mai bun si sanatate.

Avatar utilizator
floringugonea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 15, 2013 4:19 pm

Mesaj de floringugonea » Vin Iul 19, 2013 2:27 pm

Salut,m-am lovit de aceeiasi problema ca a ta,te rog ai putea sa-mi spui cum il cheama pe baiatul acela sau poate ai sa-mi un nr de tel.

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Sâm Iul 20, 2013 5:08 pm

in mod normal toate reprezentantele ar trebui sa aiba acel soft

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori