Uleiul Din Cutie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
fishtish
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 1:11 am

Mesaj de fishtish » Mie Iun 06, 2012 10:54 am

Salutare.
Am 85 000 de km la un pajero 3.2 din 2007 cutie automata. am decis sa schim uleiul din cutie. in carte scrie 9.8 litri. au iesit cam 6. stie cineva cum il scot pe tot afara?
A doua problema e cu filtrul de cutie. baia de ulei a cutiei este lipita cu un fel de silicon. stie cineva ce fel de silicon sau pasta etansaza capacul?

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Joi Iun 07, 2012 7:40 am

Tot uleiul din cutie a curs cei aproximativ 4 L care au ramas sunt pe instalatia de racire a uleiului(raditor,termoflot,conducte).Ca sa il schimbi pe tot se face o operatie denumita de meseriasi ''spalare'' dar iti trebuie cam 22-25 de litri de ulei de transmisie.Referitor la baia de ulei de la cutie iti trebuie orice silicon de baie de ulei care se foloseste si la motoare,costa cam 15 lei tubul.

Avatar utilizator
fishtish
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 1:11 am

Mesaj de fishtish » Joi Iun 07, 2012 10:09 am

merci cristi,

mecanicul a reusit operatia pacientul nu a murit. Filtrul de cutie am decis sa il schimbam peste 30 000km. nu stiu daca procedam corect cu filtrul sa nu il schimbam. am decis sa nu mai desfacem cutia.

Avatar utilizator
GONZO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 16, 2012 10:00 pm

Mesaj de GONZO » Dum Iun 10, 2012 12:15 am

e ca si cum ai schimba uleiul la motor fara filtru, eu am schimbat la cutie automata uleiul iar filtrul mi-a venit cu garnitura de baie in pachet, cutiile automate sunt foarte delicate , ai grija ! Eu unul nu cred ca merge orice silicon de baie la asa ceva, orice bucatica mica desprinsa de silicon poate bloca capilarele din cutie.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Dum Iun 10, 2012 11:32 am

La Pajero 3.2 cutia automata NU are garnitura la baia de ulei de aceea se pune silicon.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Iun 26, 2012 11:52 am

QUOTE (cristi4x4 @ Jun 7 2012, 07:40 AM) Tot uleiul din cutie a curs cei aproximativ 4 L care au ramas sunt pe instalatia de racire a uleiului(raditor,termoflot,conducte)

Cei aproximativ 4 litri care au ramas, sunt in convertizorul cutiei de viteze si fara "pompa speciala" nici nu ai cum sa-i scoti, decat cu probleme pe viitor.
In radiator si conducte nu intra mai mult de 300 ml, care curg pe retur cand desfaci busonul.

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Sâm Sep 01, 2012 9:45 pm

poate sa-mi spuna la cati km se schimba uleiul la cutia automata ca astia de la mitsu ba ca la 60000km ba la 70000km.masina are 70000km i-am verificat uleiul si este la nivel ,de culoare rosie.are rost sa-l schimb?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori