Cod Eroare P0421
- bogdancotojman
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum Apr 24, 2016 9:37 am
Catalizator partial infundat.Sonda Lamda citeste eronat.
Daca ceramica catalizatorului nu e sparta de multe ori se remediaza prin spalarea lui.Exista soluitii speciale pentru spalat catalizatoare dar si detergentul de vase face acelasi lucru[Triumf la bidon negru].
Dupa operatia asta obligatoriu tester pentru stergerea erorilor.
Daca ceramica catalizatorului nu e sparta de multe ori se remediaza prin spalarea lui.Exista soluitii speciale pentru spalat catalizatoare dar si detergentul de vase face acelasi lucru[Triumf la bidon negru].
Dupa operatia asta obligatoriu tester pentru stergerea erorilor.
De regula pe codul asta de eroare ai 3 variante: sonda, bujii, catalizator.
Un mecanic priceput ar fi facut lucrurile in ordinea urmatoare:
1. verificare bujii
2. verificare sonde
3. verificare catalizator
*verificare nu inseamna inlocuire.
Prima varianta s-a dus. Ai ramas cu 2 variante: bujii sau catalizator.
In concluzie, scoate bujiile, verifica-le, si abia apoi cumperi altele, daca e cazul. Daca bujiile sunt ok, atunci dai jos catalizatorul, daca e imbacsit il cureti (vezi pe youtube cum). In 70% din cazuri curatarea e suficienta, in restul de 30% trebuie inlocuit.
Un mecanic priceput ar fi facut lucrurile in ordinea urmatoare:
1. verificare bujii
2. verificare sonde
3. verificare catalizator
*verificare nu inseamna inlocuire.
Prima varianta s-a dus. Ai ramas cu 2 variante: bujii sau catalizator.
In concluzie, scoate bujiile, verifica-le, si abia apoi cumperi altele, daca e cazul. Daca bujiile sunt ok, atunci dai jos catalizatorul, daca e imbacsit il cureti (vezi pe youtube cum). In 70% din cazuri curatarea e suficienta, in restul de 30% trebuie inlocuit.
Revin cu detalii noi despre ASX meu benzina+gpl, am gasit ambele catalizatoare ,,topite" nu mai aveau deloc fagure, am altele universale la Autopilot Pitesti, si dupa nici o mie de km mi-a aparut iarasi check-engine in bord.
Insa asta nu-i nimic, pe langa urmatoarea problema pe care o am cu acest ASX: l-am achiziționat din Italia unde a fost înmatriculat ca N1 (autoutilitara) iar la RAR mi-au cerut sa le duc o adresa de la o reprezentanta Mitsubishi ca masina întrunește toate condițiile pt a fi trecuta la M1 (autoturism) - bancheta spate + centuri omologate din fabrica, ceea ce nici-o reprezentanta nu vrea sa-mi dea caci masina nu-i achiziționata din tara, numai cei de la Pitesti mi-au dat o factura cum ca ar fi montat ei acele banchete insa RAR nu accepta asta ci vor adresa catre RAR cu ștampila dealer mitsubishi. Oameni buni nu stiu la cine sa mai apelez sa rezolv beleaua asta.
Insa asta nu-i nimic, pe langa urmatoarea problema pe care o am cu acest ASX: l-am achiziționat din Italia unde a fost înmatriculat ca N1 (autoutilitara) iar la RAR mi-au cerut sa le duc o adresa de la o reprezentanta Mitsubishi ca masina întrunește toate condițiile pt a fi trecuta la M1 (autoturism) - bancheta spate + centuri omologate din fabrica, ceea ce nici-o reprezentanta nu vrea sa-mi dea caci masina nu-i achiziționata din tara, numai cei de la Pitesti mi-au dat o factura cum ca ar fi montat ei acele banchete insa RAR nu accepta asta ci vor adresa catre RAR cu ștampila dealer mitsubishi. Oameni buni nu stiu la cine sa mai apelez sa rezolv beleaua asta.
Fiind inrudite blocurile motor, m-as astepta sa fie in acelasi loc la toate 4A9x-urile. Senzorul temperatura lichid de racire este reperul 110.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... emperatura
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... emperatura
- bogdancotojman
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum Apr 24, 2016 9:37 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori