Pagina 1 din 1

Scris: Mie Apr 13, 2016 7:14 pm
de radu-lancer
Va anunt cu bucurie ca modelul L200 a devenit o adevarata vedeta, nu doar pe partea de off-road ci si in show biz.


Iata debutul sau in noul videoclip “Cerul e limita” al Stelei Botan (fosta concurenta X Factor).

Videoclipul il puteti urmari aici:
https://www.youtube.com/watch?v=Ngi9Esj ... pp=desktop


Promotia Mitsubishi L200

http://www.mitsubishi-motors.ro/


Scris: Mie Apr 13, 2016 9:38 pm
de anton11
Poate debuteaza cu o amenda frumoasa ..pe plaja.
Masina e acceptabila ca design , defapt seamana exagerat cu L200 anterior, cred ca e doar un facelift
In rest o utilitara modesta din multe puncte de vedere. Nu se apropie de fiabilitatea vechiului L200 (cel pana in 2005)
Melodia poate e frumoasa insa cel ce cumpara o autoutilitara doreste altceva.
Scenariu subtire destinat tarilor ..mai "marginase"..
Concluzia mea: clar nu se potriveste in Romania anului 2016 !

Ma uitam la concurenta, de ex Isuzu D-Max il bate cert la multe capitole. Nu mai zic de alte sf- uri gen Toyota, Ranger ..

Scris: Mie Apr 13, 2016 9:43 pm
de anton11
E strict parerea mea. Nu suntem obligati sa acceptam orice fel de "lansare"

Scris: Joi Apr 14, 2016 9:52 am
de Danut
Anton, nu ai de unde sa stii care-i treaba cu fiabilitatea pana nu trec ceva ani. Este adevarat ca o masina mai tehnologizata, plina de electronica, poate ceda mai repede, dar la fiare cred ca este la fel de buna ca si cele precedente (mai ales ca este mai capabila decat precedentele)

Scris: Joi Apr 14, 2016 10:28 am
de Metall
Exact asta vroiam si eu sa intreb, cum poti cuantifica fiabilitatea la un model asa de nou.

Scris: Joi Apr 14, 2016 8:00 pm
de calvaree
Salutare,
Personal melodia nu as reasculta-o,insa masina chiar imi place mult.

Pana acum L-ul a fost o masina deloc de neluat in seama pentru cei care au nevoie de asa ceva.

Referitor la Isuzu,nu cred ca cei de la General Motors au neaparat ceva sa ii invete pe inginerii celor 3 diamante,doar ca au scos si ei o masina care atrage cumva privirile,nu cred ca se poate spune ca e net superior lui L 200 la multe capitole.

Am vazut cu ceva vreme in urma un test facut in UK o comparatie practica intre L 200 - Highlux - Amaroc . Conform specificatiilor Highluxul trebuia sa ii ia fata L-ului,insa s-a intamplat exact contrariul.Iar Amarocul,pe hartie,desi vine cu un motor mai mic decat L-ul,sustine ca poate face exact ce face L-ul,insa dupa cum ne-a demonstrat grupul VAG,nu trebuie sa credem nimic din ce declara ei .Invingator detasat al tutror probelor a iesit Mitsu.
Totusi a fost numit la un moment dat si cel mai 4x4...oare pe pile? ) (glumesc desigur)

Cosider ca L-ul arata cel mai bine pana acum,si-au dat silinta designerii si chiar au reusit sa scoata un model frumos.Referitor la fiabilitate,cred ca trebuie sa fie macar cat modelul precedent,dar consider ca nu se vor face niponii de ras.




Cu respect.

Scris: Mar Apr 26, 2016 1:31 pm
de jjiacobuta
Tehnic este aceiasi masina. S-a umblat la motor din considerente ECO. Suspensia fata este aceiasi. Sistemul de transmisie identic . O cutie cu o treapta in plus nu reprezinta vreo noutate.
Masina e mai lata cu 3 cm deci mai buna stabilitate . motorul mai puternic cu 18 CP pe standard adica o modificare mica de soft pe injectie si turbina . In interior nu am vazut nimic nou. Consola fata adaptat la multimedia 2 DIN.
faptul ca nu mai are maneta la 4x4 nu e mare lucru . la Navara am verificat acest lucru si era o"chestie " care cateodata trebuia sa revii din buton de 4x4 pe 2 x4 ca sa iasa cu adevarat din 4x4. Adica nu e o noutate .Pe SUV-urile americane se folosea de acum 10 ani . E trend si nu electronica. Are un servomotor in plus pt ca in grupul fata sistemul e tot cu pompa de vacuum . Nu ma astept sa fie probleme de fiabilitate pt ca nu are noutati .
Ca sa stiti lucrez ijn automotive si japonezii sunt foarte conservatori . pe o autoutilitara nu o sa vezi nimic netestat la sange. Sunt complet diferit construite fata de un SUV. Am facut comparatia cu un ML de Daimler acela e mai "subtire"
cu 30% pt ca e gandit sa mearga in mare parte in alte conditii de drum. In spate aceleasi sunt aceleasi facilitati la scaune ma refer la pozitie si loc pt picioare. A disparut geamul electric pt unii poate un dezavantaj .
Nu va amagiti ca cea veche 2005-2010 nu era cu electronica . Tot ce tine de body and security sunt pe LIN . Adica faruri , stergatoare semnalizare , geamuri electrice . Pina si pt remorca este o placa care iti spune daca ai remorca conectata si daca s-au ars ceva becuri pe ea. Culmea pe masina nu iti spune daca ti s-a ars un bec . Toate facilitatile electronice sunt introduse din 2005 Restul optiunilor erau oricum la variantele care aveau controlul tractiunii (varianta Intense) . Nu sunt foarte multe comparat cu un Range Rover sau BMW . Sunt minime sin trendul de proiectare adica eliminarea a cat mai mult cupru(fire) sin introducerea de senzori si ECU - uri .
In concluzie e mai mult un facelift cu un motor mai puternic , aerodinamica si sincer nu o comparati cu ISUZU . ISUZU e General Motor fac mai mult motoare nu autovehicule Sunt bune dar sub L200. Motorul de pe L200 e mai evoluat doar 169 g/CO2 vs 194 g/CO2 chiar daca ISUZU are twin turbo . Acest lucru duce in timp la o uzura prematura a turbinei.
Nu ultimul rand ci mai ales in primul este singura din gama cu diferential central blocabil SUPERSELECT . Primul nivel de echipare EASYSELECT nu are diferential central blocabil . Daca ne mai gandim si cate vand pe an adica
e mai ok sa ai pe aftermarket componente ieftine , e un best buy , mai ales ca incepe sa ii scada pretul . Dotarile de pe Intense sunt suficiente .