Sectiunea Motorsport

Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Apr 29, 2007 4:52 pm

Tin de la inceput sa anunt ca, in aceasta sectiune, discutiile vor fi generale la modul ca, daca se discuta despre CRR de exemplu, nu vom monopoliza discutiile strict asupra echipajelor care alearga pe Mitsubishi-uri (ar fi o chestie dezgustabila si lipsita de fair-play), ci vom discuta la modul general despre competie si evolutia ei.

Cred ca toata lumea e de acord cu mine. :wink:

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Feb 07, 2011 9:05 pm

Mitsubishi: "Nu ne ?ntoarcem ?n WRC și ?n Raliul Dakar"

Doi dintre oficialii Mitsubishi Europe au declarat că revenirea mărcii ?n motorsport este exclusă ?n viitorul apropiat.

Mitsubishi nu ?și va face reintrarea ?n sporturile cu motor ?n următorii ani, oficialii mărcii japoneze consider?nd că imaginea sportivă pe care modelele lor o au după participările anterioare ?n WRC și Raliul Dakar fiind suficientă pentru a atrage clienții.

"Nu vom reintra ?n motorsport. Nu avem nevoie. Toată lumea știe că un Lancer Evolution este un Lancer Evolution, o mașină capabilă. Și toată lumea știe că Pajero este un Pajero, un off-roader veritabil. Am c?știgat Raliul Dakar de 13 ori, de 14 ori. Care e scopul, p?nă la urmă? Am oprit activitatea ?n WRC ?n 2005 din cauza banilor. Mitsubishi a ieșit din motorsport ?n 2006 și strategia noastră s-a schimbat de atunci, pentru că preferăm să ne concentrăm pe dezvoltarea tehnologiilor și a modelelor verzi", a declarat Daniel Nacass, directorul de comunicare al mărcii Mitsubishi.

Conform oficialului mărcii nipone, o mare parte din echipa care se ocupa de activitățile Mitsubishi din motorsport a fost relocată ?n biroul de dezvoltare a tehnologiilor ecologice ?n momentul ?n care marca a hotăr?t schimbarea strategiei de dezvoltare.
Sursa


Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Feb 08, 2011 12:29 am

Sincer nu prea ma surprinde aceasta stire. Desi nu sunt pesimist de fel, mi-e greu sa cred ca ar fi sanse la momentul actual sau in perioada imediat urmatoare ca monseur Sebastien sa isi iasa din ritm, deci.. what for?

Poate ca pe deoparte este mai bine sa inveasteasca in research & development desi mie personal toata povestea asta cu eco-friendly nu mi se pare decat o gluma care tinde sa fie si putin proasta.

Insa chiar si asa, sectiunea Motorsport poate fi animata fara probleme de celelalte masini ce poarta sigla celor trei diamante ce alearga in competiile de la noi si de pe la vecini.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 09, 2011 8:02 pm

Edwin Keleti si Victor Ponta vor concura pe Mitsubishi Lancer EVO X

Echipajul de raliuri Edwin Keleti/Victor Ponta abordeaza sezonul 2011 al Campionatului National de Raliuri "Dunlop" dintr-o noua perspectiva.
Dupa ce trei ani la rind au cistigat titluri de Campioni la Cupa Dacia Logan (2008), Clasa N2 (2008), Grupa A (2009 si 2010) si Clasamentul autoturismelor cu doua roti motrice (2009 si 2010), Edwin Keleti si Victor Ponta se vor inscrie in raliurile sezonului 2011 cu un Mitsubishi Lancer Evo X.

Edwin Keleti: "Este practic un nou inceput pentru noi. Chiar daca nu este prima data cind pilotez o masina cu transmisie integrala, este primul sezon in care ne aliniem la start cu o astfel de masina. Suntem foarte fericiti ca reusim sa facem pasul spre grupa N. Personal sunt un mare fan al masinilor care au si puntea motoare spate, nu neaparat 4WD, si sunt convins ca o sa-mi placa tinuta supra-viratoare a masinii. Va trebui insa sa gasim un echilibru pentru a obtine o deplasare eficienta in concurs. Mitsubishi-ul nostru EVO X este preparat si va fi intretinut de Colina Motors. Echipa si-a dovedit deja profesionalismul in pregatirea masinii pentru concurs asa ca noi avem foarte multa incredere in experienta lor. Masina este construita in configuratia N4 desi am fi vrut sa mergem pe specificatiile grupei R dar au fost doua impedimente in a configura masina pentru aceasta grupa. Deocamdata nu exista kit-uri disponibile pentru Mitsubishi Lancer EVO X de grupa R si, mai mult decit atit, FRAS nu a anuntat clar pina la aceasta data daca accepta in concurs masini in aceasta configuratie".

Cei doi sportivi tin sa-i multumeasca lui George Grigorescu si echipei tehnice conduse de Iulian Nita de la Mach1 Sportech pentru profesionalismul de care au dat dovada in anii in care au cistigat impreuna titlurile de Campioni.
Sezonul 2011 al Campionatului National de Raliuri "Dunlop" incepe cu Raliul Brasovului "Tess Rally" intre 8 si 9 aprilie.
Sursa


Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Mar 12, 2011 1:42 pm

QUOTE Stiu ca asteptarea a fost lunga. Stiu ca se faceau speculatii, ca existau dorinte mai mult sau mai putin ascunse privitor la anumite modele de masina. Cica exista si o bursa a pariurilor?Nu cred ca suntem atat de importanti incat sa se faca atat valva, insa interesul fanilor a fost si este intotdeauna magulitor si important pentru noi.
Interactiunea sportiv-fan, sportiv-spectator este una deosebit de importanta si mult mai profunda si necesara decat s-ar putea crede.
Asa cum voi ne multumiti cand evoluam bine sau spectaculos, asa si noi va multumim pentru ca veniti pe probe si ca ne urmariti si sustineti. Ba mai mult, eu v-as ruga sa mai capacitati si prieteni, rude, alti fani. Aduceti-i la curse, haideti cat mai multi pe probe. Bucurati-va alaturi de noi de sportul acesta minunat iar campionatul va creste cu siguranta!

Aaahhh, da, introducerea a fost cam taraganata insa nu ne-am auzit de ceva vreme, nu?
Da, doamnelor, domnisoarelor si domnilor, masina este un Mitsu Evo X nou, nou, nou, ce se naste chiar in aceasta perioada in atelierele Colina Motors. Va promit ca va voi tine la curent cu derularea lucrarilor!

Mai multe pe www.keleti99ponta.ro



http://blog.autovit.ro/2011/03/gata-va- ... ul-acesta/

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 15, 2011 7:26 pm

Mitsubishi Lancer Evolution X R4 upgrade kit

MML Sports si Ralliart Italy au fost insarcinati de catre Mitsubishi Motor Corporation sa dezvolte, produca si sa ofere spre vanzare gama oficiala a pieselor pentru Mitsubishi Lancer Evolution X conform specificatilor grupei R4. Noua grupa din raliuri, aprobata de FIA are la baza vechea grupa N- clasa 4, R4 reprezentand practic un upgrade al vechilor masini cu o noua denumire, avand ca scop cresterea performantelor masinilor prin modificarea geometriei si reducerea greutatii.

Specificatii complete kit Mitsubishi Lancer Evolution – R4 au fost omologat de FIA incepand cu 1 aprilie,
kit-ul fiind disponibil de la jumatatea acestei luni pentru un pret de 26.980 euro.
Sursa


Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Apr 22, 2011 9:39 am

S-a postat un filmulet cu R4 aici.

Avatar utilizator
mihainma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 04, 2012 9:09 am

Mesaj de mihainma » Mar Feb 14, 2012 10:45 pm

Ce trebuie sa fac ca sa fii pilot de raliu??

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Mie Feb 15, 2012 12:45 am

Scoala de pilotaj acreditata FRAS

Avatar utilizator
mihainma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 04, 2012 9:09 am

Mesaj de mihainma » Mie Feb 15, 2012 7:16 pm

Unde as putea gasi o astfel de scoala in zona clujului? Ce am gasit pe internet iti ofera 2 zile in care sa inveti (sigur) sa conduci o masina de raliuri.

Scrie răspuns

Înapoi la “Tranzactii incheiate”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori