Outlanderul Meu
- Antonio2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am
- Antonio2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am
Esti dezamagit de sistemul 4wd pentru ca Outlanderul nu are treaba cu offroadul.Ce incerci tu acolo cu greu s-ar putea numi flexare.Sfatul meu ar fi sa nu mai incerci asa ceva pentru a nu rupe vreo planetara,asta ca sa nu mai vorbesc de eventualele distrugeri ale baii de ulei,cutiei de viteze sau a cardanului.
- Antonio2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am
De fapt poza de mai jos cu roata in aer atunci am ramas suspendat la tocul usii ,am incercat sa dau cu spatele si nu mergea aveam cuplat 4WD LOCK si am mai incercat si cu ASC OFF si nu mergea poate ca am exagerat si eu dar din ce am vazut pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=pVFejcXk-nw,pentru mine a fost pentru prima data cand incerc asa ceva si masina o am de 5 ani .
- Andrei_kdtt
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iun 05, 2012 2:10 am
- Antonio2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am
Acestea sunt pozele in care am ramas suspendat la tocul usii de pe partea stanga am scapato in fata si am ramas ,pozele de mai sus unde am spus ca am ramas suspendat a fost o greseala ,probabil a fost si din cauza terenului pentru ca era iarba moale ca abia in ziua aia se topise zapada.Pana la urma am scoso singur ,fara nici un ajutor.
- Fişiere ataşate
-
- DSC07556.JPG (773.42 KiB) Vizualizat de 7718 ori
-
- DSC07555.JPG (772.01 KiB) Vizualizat de 7711 ori
-
- DSC07554.JPG (688.58 KiB) Vizualizat de 7700 ori
-
- DSC07554.JPG (688.58 KiB) Vizualizat de 7697 ori
- Antonio2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am
QUOTE (Andrei_kdtt @ Mar 27 2013, 03:13 PM) nu pot sa cred ca outlander nu putea iesi din situatia aia.... probabil nu aveai ASC on, nu are cum sa ramana, am mers in situatii de n ori mai dificile, iar pe youtube este plin de off-road cu outlander....
Prima data am incercat cu 4WD LOCK ASC ON si si nu a mers si a doua oara cu 4WD LOCK ASC OFF si am incercat la turatii mai joase maxim 2000/RPM sa pot iesi dar nu mers ,dar pana la urma am turato mai tare cam pana in 3000/RPM si a mers . Este si pentu prima data in 5 ani de cand am masina si incerc asa ceva
Prima data am incercat cu 4WD LOCK ASC ON si si nu a mers si a doua oara cu 4WD LOCK ASC OFF si am incercat la turatii mai joase maxim 2000/RPM sa pot iesi dar nu mers ,dar pana la urma am turato mai tare cam pana in 3000/RPM si a mers . Este si pentu prima data in 5 ani de cand am masina si incerc asa ceva
Respect pt curaj... dar caroseria de Outy e a unui break indopat cu steroizi. E putin flexibila si n-are treaba cu offroad in sensul direct al "cuvantului". Faptul ca are 4x4 e din acelasi motiv care i-au determinat pe cei de la Audi sa "inventeze" Quattro. Atat.
Faptul ca 4x4 ajuta la drumuri mai grele, zapada ceva mai mare ca roata si balti mai adanci nu-l face un "cap tractor". Cine intelege asta n-o sa aiba probleme cu cutia, diferentialele si ambreiajul.
Si sa nu uitam gumele. La 4x4 cauciucurile adecvate conteaza mult, cred ca 50% in comparatie cu puterea si cuplul.
Spor.
Faptul ca 4x4 ajuta la drumuri mai grele, zapada ceva mai mare ca roata si balti mai adanci nu-l face un "cap tractor". Cine intelege asta n-o sa aiba probleme cu cutia, diferentialele si ambreiajul.
Si sa nu uitam gumele. La 4x4 cauciucurile adecvate conteaza mult, cred ca 50% in comparatie cu puterea si cuplul.
Spor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori