RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
ECU TDD WALBRO - standalone
Mitsubishi Lancer Evolution VIII Gr. N4 VTM (fara restrictor)
- pompa de benzina Walbro 255l/h
- injectoare 1000cc
- combustibil E85 de pompa
- esapament compatibil Gr. n cu catalizator in spate
+380HP & 530Nm valori exceptionale daca discutam de cai putere reali obtinuti dintr-un motor de EVO8
Avem si un filmulet din timpul setarilor : https://www.youtube.com/watch?v=2x2WKLAmDow
Setarea are permite utilizarea ALS si LC.
Pentru LC pedala de acceleratie cand masina sta pe loc permite variarea cuplului la start accesand valori diferite de presiune in turbo in functie de apasarea ei. Acceleratia devine pur si simplu un potentiometru de cuplu pentru start.
Este la a doua setare Racing Code initial in configuratia initiala avand doar 315HP. Noi am facut cateva recomandari care au fost ascultate, iar acum masina a crescut cu cca 70HP avand inca un mic potential daca se mai fac cateva mici interventii mecanice.
Inca o masina setata de noi cu acest tip de ecu TDD WALBRO : http://www.evolutionm.net/forums/evo-dy ... st10394221
Mitsubishi Lancer Evolution VIII Gr. N4 VTM (fara restrictor)
- pompa de benzina Walbro 255l/h
- injectoare 1000cc
- combustibil E85 de pompa
- esapament compatibil Gr. n cu catalizator in spate
+380HP & 530Nm valori exceptionale daca discutam de cai putere reali obtinuti dintr-un motor de EVO8
Avem si un filmulet din timpul setarilor : https://www.youtube.com/watch?v=2x2WKLAmDow
Setarea are permite utilizarea ALS si LC.
Pentru LC pedala de acceleratie cand masina sta pe loc permite variarea cuplului la start accesand valori diferite de presiune in turbo in functie de apasarea ei. Acceleratia devine pur si simplu un potentiometru de cuplu pentru start.
Este la a doua setare Racing Code initial in configuratia initiala avand doar 315HP. Noi am facut cateva recomandari care au fost ascultate, iar acum masina a crescut cu cca 70HP avand inca un mic potential daca se mai fac cateva mici interventii mecanice.
Inca o masina setata de noi cu acest tip de ecu TDD WALBRO : http://www.evolutionm.net/forums/evo-dy ... st10394221
- Fişiere ataşate
-
- 20140918_113216.jpg (2.99 MiB) Vizualizat de 6903 ori
-
- 20140918_114642.jpg (2.87 MiB) Vizualizat de 6902 ori
-
- 20140918_114653.jpg (2.88 MiB) Vizualizat de 6905 ori
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Cu ocazia ultimei etale din CNVC desfasurata chiar astazi la Rasnov suntem bucurosi sa va aducem la cunostinta faptul ca masinile setate de noi, implicate in aceasta competitie si-au facut treaba cu brio.
EVO-ul din postul anterior a obtinut locul al doilea la N4.
Iar ceea ce am scris mai suns nu a fost singura reusita pacat ca nu pot atasa imaghinle cu clasamentele, dar la Gr. A un alt EVO setat de noi a facut legea, cel pilotat de George Cretu urcand pe prima treapta a podiumului.
Si surorile japoneze de la Subaru au fost in zona punctelor avand doua astfel de masini implicate in concurs.
Totusi nu vrem sa ne rezumam doar la japonezele care ne-au consacrat amintind faptul ca si Renaultul Megane pilotat de Sanu a venit sus in clasament cu cei 266HP din 2l aspirat.
EVO-ul din postul anterior a obtinut locul al doilea la N4.
Iar ceea ce am scris mai suns nu a fost singura reusita pacat ca nu pot atasa imaghinle cu clasamentele, dar la Gr. A un alt EVO setat de noi a facut legea, cel pilotat de George Cretu urcand pe prima treapta a podiumului.
Si surorile japoneze de la Subaru au fost in zona punctelor avand doua astfel de masini implicate in concurs.
Totusi nu vrem sa ne rezumam doar la japonezele care ne-au consacrat amintind faptul ca si Renaultul Megane pilotat de Sanu a venit sus in clasament cu cei 266HP din 2l aspirat.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Un filmulet cu un EVO in timpul setarilor la ALS.
L-am denumit MITRALIERA.
Masina este echipata cu ecu standalone Walbro TDD si este destinata intrecerilor de tip rally gr.9 cu restrictor de 34mm.
Putere 280hp si 480Nm.
https://www.youtube.com/watch?v=zirm6nm ... e=youtu.be
Si daca tot incepe raliu masinile de curse incep sa vina la noi pentru teste, setari, solutii tehnice:
In acest caz GoRace a adus una din masinile pe care le serviseaza si prezinta la start pentru testare si eventuala interventie in soft.]
L-am denumit MITRALIERA.
Masina este echipata cu ecu standalone Walbro TDD si este destinata intrecerilor de tip rally gr.9 cu restrictor de 34mm.
Putere 280hp si 480Nm.
https://www.youtube.com/watch?v=zirm6nm ... e=youtu.be
Si daca tot incepe raliu masinile de curse incep sa vina la noi pentru teste, setari, solutii tehnice:
In acest caz GoRace a adus una din masinile pe care le serviseaza si prezinta la start pentru testare si eventuala interventie in soft.]
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Acest EVO 7 a revenit la setare pentru un plus de putere si trebuie subliniat ca s-a schimbat combustibilul.
Acum se utilizeaza E85.
Va rog priviti graficele sa vedeti diferenta intre benzina de pompa si E85. Pentru a putea utiliza E85 este imperios necesar sa utilizam injectoare marite, in cazul noastru de 1000cc.
364hp pe benzina si 409 cu E85 si la cuplu de la 450Nm la 530Nm.
Deorece am avut un motor stoc vechi nu am vrut sa frizam bunul simt si sa ne infigem mai tare in el.
Acum se utilizeaza E85.
Va rog priviti graficele sa vedeti diferenta intre benzina de pompa si E85. Pentru a putea utiliza E85 este imperios necesar sa utilizam injectoare marite, in cazul noastru de 1000cc.
364hp pe benzina si 409 cu E85 si la cuplu de la 450Nm la 530Nm.
Deorece am avut un motor stoc vechi nu am vrut sa frizam bunul simt si sa ne infigem mai tare in el.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Masina de mai sus pilotata de Edu Stan a reusit sa ocupe prima treapta a podiumului la Gr. A4 in conditiile in care la N4 am avut o alta masina resoftata de noi, un alt Mitsubishi Evolution.
http://www.autorally.ro/newsContent.php ... %20Gardean
Primul cu ecu stoc iar al doilea cu Ecu Walbro TDD - standalone.
Cateodata este atat de amuzant sa ne uitam la altii cum vorbesc cu clasifica ei tunerii, cum isi dau cu parerea, cum altii incearca sa intre in piata cu o abordare agresiva la adresa noastra incercand cu noroi si preturi mici sa castigi cativa clienti. Oricum aceia nu erau clientii nostrii, cand ai un Evo si mai ales de mare performanta nimic nu e mai scump ca un motor.
Noi maxim am ajuns aici pe un motor de evo, mai departe neavand sansa sa avem o mecanica pe masura posibilitatilor noastre de setare.
http://www.4tuning.ro/masini-tunate-din ... 11276.html
Asta a fost acum cativa ani azi s-ar putea si mai bine.
http://www.autorally.ro/newsContent.php ... %20Gardean
Primul cu ecu stoc iar al doilea cu Ecu Walbro TDD - standalone.
Cateodata este atat de amuzant sa ne uitam la altii cum vorbesc cu clasifica ei tunerii, cum isi dau cu parerea, cum altii incearca sa intre in piata cu o abordare agresiva la adresa noastra incercand cu noroi si preturi mici sa castigi cativa clienti. Oricum aceia nu erau clientii nostrii, cand ai un Evo si mai ales de mare performanta nimic nu e mai scump ca un motor.
Noi maxim am ajuns aici pe un motor de evo, mai departe neavand sansa sa avem o mecanica pe masura posibilitatilor noastre de setare.
http://www.4tuning.ro/masini-tunate-din ... 11276.html
Asta a fost acum cativa ani azi s-ar putea si mai bine.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Asa cum ne-am obisnuit etapa de VTM de la Sinaia este una din cele mai spectaculoase daca nu cea mai spectaculoasa. Poate ca aceasta este explicatia si pentru numarul record de participanti asa ca aici exista mereu masini noi la start, sau cele deja cunoscute adopta solutii pentru imbunatatirea performantelor.
Acum este in lucru pentru definitivarea setarii, un evo, la sediul nostru.
EVO 8 cu ECU de EVO 9.
Acum este in lucru pentru definitivarea setarii, un evo, la sediul nostru.
EVO 8 cu ECU de EVO 9.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori