Consum Lancer
Salutare la toti forumistii!
De cand am gasit acest forum, tot caut sa vad pe unde sunt postate consumurile pentru acest model. Se pare ca nu exista un topic dedicat acestui subiect. Poate ca pe unii din posesori nu-i intereseaza dar, sunt convins ca pentru multi din cei care si-ar dori un Mitsubishi ar fi o informatie utila mai ales prin faptul ca vine direct de la un posesor si nu de la un dealer care, avand interesul sa vanda masina reduce la minim aceste consumuri. Spre exemplu, la un drive test efectuat pe un Lancer de 1,6, cand l-am intrebat pe vanzator cam ce consumuri reale are aceasta masina , mi-a spus ca la modul cum conduc, ar trebui sa scot sub 9%. Cand i-am zis ca in pliante producatorul anunta un consum urban de 9%, si care se calculeaza in conditii pe care foarte rar le ai in practica, a inceput sa devieze de la subiect.
Pentru a putea fi cat de cat concludente, ar fi de preferat sa scriem si unele informatii despre conditiile in care au fost obtinute aceste consumuri si propun urmatoarea modalitate de prezentare:
Oras:
Motorizare: (1,6l, 2,0l)
Stilul de condus adoptat: (economic - schimbat vitezele sub 3000rpm / sportiv la peste 3000 rpm)
Consum urban: (presupune un consum realizat 100% urban)
Consum extraurban:
Consumul mixt: (desi acesta e mai putin concludent pentru ca e greu de masurat cat se parcurge in oras si cat in afara orasului)
Daca cineva are alta idee care ar duce catre rezultate mai concludente este asteptat cu completari/modificari.
De cand am gasit acest forum, tot caut sa vad pe unde sunt postate consumurile pentru acest model. Se pare ca nu exista un topic dedicat acestui subiect. Poate ca pe unii din posesori nu-i intereseaza dar, sunt convins ca pentru multi din cei care si-ar dori un Mitsubishi ar fi o informatie utila mai ales prin faptul ca vine direct de la un posesor si nu de la un dealer care, avand interesul sa vanda masina reduce la minim aceste consumuri. Spre exemplu, la un drive test efectuat pe un Lancer de 1,6, cand l-am intrebat pe vanzator cam ce consumuri reale are aceasta masina , mi-a spus ca la modul cum conduc, ar trebui sa scot sub 9%. Cand i-am zis ca in pliante producatorul anunta un consum urban de 9%, si care se calculeaza in conditii pe care foarte rar le ai in practica, a inceput sa devieze de la subiect.
Pentru a putea fi cat de cat concludente, ar fi de preferat sa scriem si unele informatii despre conditiile in care au fost obtinute aceste consumuri si propun urmatoarea modalitate de prezentare:
Oras:
Motorizare: (1,6l, 2,0l)
Stilul de condus adoptat: (economic - schimbat vitezele sub 3000rpm / sportiv la peste 3000 rpm)
Consum urban: (presupune un consum realizat 100% urban)
Consum extraurban:
Consumul mixt: (desi acesta e mai putin concludent pentru ca e greu de masurat cat se parcurge in oras si cat in afara orasului)
Daca cineva are alta idee care ar duce catre rezultate mai concludente este asteptat cu completari/modificari.
Se pare ca nu ai cautat bine... http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=69
QUOTE (Ady)Se pare ca nu ai cautat bine... http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=69
Multumesc pentru link. Am citit si eu acel topic dar acolo au postat toti posesorii de Mitsubishi si nu e nimic concludent. In ansamblu rezulta ca la mai toate modele consumul e mai mare decat cel declarat dar cat este acesta ...... nu spune nimeni.
Pentru ca am vazut ca sunt cativa posesori de Lancer si, daca bineninteles nu deranjeaza, poate lasati acest topic strict pentru consumurile inregestrate cu acest model.
Multumesc pentru link. Am citit si eu acel topic dar acolo au postat toti posesorii de Mitsubishi si nu e nimic concludent. In ansamblu rezulta ca la mai toate modele consumul e mai mare decat cel declarat dar cat este acesta ...... nu spune nimeni.
Pentru ca am vazut ca sunt cativa posesori de Lancer si, daca bineninteles nu deranjeaza, poate lasati acest topic strict pentru consumurile inregestrate cu acest model.
2.o
- in oras, combinat talpa-mers normal, fara A/C: 12-12,6%
- in aceleasi conditii, cu A/C, consumul urca pina pe la 14%
- la drum intins, 160-180 km/h: ~11%
- mers la 90 km/h: undeva in jur de 7% (tinind cont de faptul ca se asfalta in Busteni si am stat la coada de la intrare pina la iesire, cca. 1h)
- in oras, combinat talpa-mers normal, fara A/C: 12-12,6%
- in aceleasi conditii, cu A/C, consumul urca pina pe la 14%
- la drum intins, 160-180 km/h: ~11%
- mers la 90 km/h: undeva in jur de 7% (tinind cont de faptul ca se asfalta in Busteni si am stat la coada de la intrare pina la iesire, cca. 1h)
- Dragon Warrior
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Aug 23, 2007 8:51 am
Mitsu Lancer 1,6 Invite, mers cu ac pornit permanent:
- 7,5% pe ruta: Bucuresti (stat 2 ore in trafic) - Urziceni- Constanta (plimbat 2 zile prin oras) - Autostrada Soarelui (140 km/h) - Bucuresti
- 10% in oras daca nu stau in trafic
- 12% in oras daca e nebunie
- cred ca pot sa scot 7% sau sub 7% daca merg cu 90 la ora in afara localitatii.
Schimbat vitezele undeva la 3500-4000 ture la drum lung.
Datele sunt aproximative, nu m-a interesat un consum la marele fix. oricum sunt multumita de raportul distante parcurse/intrat la benzinarie. Depinde foarte mult de cum conduci, ce benzina bagi, cat de umflate sunt rotile, daca mergi cu ac pornit, la cate ture schimbi etc.
- 7,5% pe ruta: Bucuresti (stat 2 ore in trafic) - Urziceni- Constanta (plimbat 2 zile prin oras) - Autostrada Soarelui (140 km/h) - Bucuresti
- 10% in oras daca nu stau in trafic
- 12% in oras daca e nebunie
- cred ca pot sa scot 7% sau sub 7% daca merg cu 90 la ora in afara localitatii.
Schimbat vitezele undeva la 3500-4000 ture la drum lung.
Datele sunt aproximative, nu m-a interesat un consum la marele fix. oricum sunt multumita de raportul distante parcurse/intrat la benzinarie. Depinde foarte mult de cum conduci, ce benzina bagi, cat de umflate sunt rotile, daca mergi cu ac pornit, la cate ture schimbi etc.
1.6
-extra..extraurban aprox.5.6% la 80..90km/h (calculat ..plin pe plin)...experientza a fost unica am incercat sa stau in jur de 2000 de ture cu a5a si fara accelerati pana la podea (m-au depasit si autobuzele) .. iar pe la o viteza medie de 110km/h am aprox 7-8%...peste 110... creste simtitor
-urban 10% ,mers normal... si 12% mers la ore de varf
-consum mediu... aprox 8% daca merg relativ calm si cam 10% daca merg mai agresiv
Parerea mea este ca atunci cand sari de 3000 de ture creste consumul intr-un mod mult mai accelerat
-extra..extraurban aprox.5.6% la 80..90km/h (calculat ..plin pe plin)...experientza a fost unica am incercat sa stau in jur de 2000 de ture cu a5a si fara accelerati pana la podea (m-au depasit si autobuzele) .. iar pe la o viteza medie de 110km/h am aprox 7-8%...peste 110... creste simtitor
-urban 10% ,mers normal... si 12% mers la ore de varf
-consum mediu... aprox 8% daca merg relativ calm si cam 10% daca merg mai agresiv
Parerea mea este ca atunci cand sari de 3000 de ture creste consumul intr-un mod mult mai accelerat
Lancer 1.6 - mers in Constanta
Urban, trafic relativ ok, fara A/C - 11%
Urban, trafic aglomerat, cu A/C - 12.5%
Extraurban, Constanta-Bucuresti si retur - 10,6%, in conditiile in care nu a vazut sub 140 pe autostrada, iar in rest condus sportiv si depasiri una dupa alta, deci sus in ture.
Am vazut ca unii forumisti declara consumuri de 8 sau 9 la Lancer. Mie unul nu mi-a scazut sub 10 in nici o situatie, in conditiile in care cel putin in oras nu ma dau la ea, pt ca nu are rost, n-am unde. Ma rog, are de abia 2500 km, poate se mai lasa mai incolo.
Urban, trafic relativ ok, fara A/C - 11%
Urban, trafic aglomerat, cu A/C - 12.5%
Extraurban, Constanta-Bucuresti si retur - 10,6%, in conditiile in care nu a vazut sub 140 pe autostrada, iar in rest condus sportiv si depasiri una dupa alta, deci sus in ture.
Am vazut ca unii forumisti declara consumuri de 8 sau 9 la Lancer. Mie unul nu mi-a scazut sub 10 in nici o situatie, in conditiile in care cel putin in oras nu ma dau la ea, pt ca nu are rost, n-am unde. Ma rog, are de abia 2500 km, poate se mai lasa mai incolo.
QUOTE (yubu)1.6
-extra..extraurban aprox.5.6% la 80..90km/h (calculat ..plin pe plin)...experientza a fost unica am incercat sa stau in jur de 2000 de ture cu a5a si fara accelerati pana la podea (m-au depasit si autobuzele) .. iar pe la o viteza medie de 110km/h am aprox 7-8%...peste 110... creste simtitor
-urban 10% ,mers normal... si 12% mers la ore de varf
-consum mediu... aprox 8% daca merg relativ calm si cam 10% daca merg mai agresiv
Parerea mea este ca atunci cand sari de 3000 de ture creste consumul intr-un mod mult mai accelerat
Obs ca ai gasit biletul in geam bine ai venit printre noi
P.S. incearca sa iti pui o poza mai mica la avatar
-extra..extraurban aprox.5.6% la 80..90km/h (calculat ..plin pe plin)...experientza a fost unica am incercat sa stau in jur de 2000 de ture cu a5a si fara accelerati pana la podea (m-au depasit si autobuzele) .. iar pe la o viteza medie de 110km/h am aprox 7-8%...peste 110... creste simtitor
-urban 10% ,mers normal... si 12% mers la ore de varf
-consum mediu... aprox 8% daca merg relativ calm si cam 10% daca merg mai agresiv
Parerea mea este ca atunci cand sari de 3000 de ture creste consumul intr-un mod mult mai accelerat
Obs ca ai gasit biletul in geam bine ai venit printre noi
P.S. incearca sa iti pui o poza mai mica la avatar
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori