Outlander PHEV MY19
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Gălățeanul nu a dispărut ci a fost în vacanță ) (cu Renaultul)
Eu vă aștept la o cafea pe malul Dunării semi-albastre , de venit in București mai greu.
Am ajuns la 2400 de km (mașina e strict pentru oraș) din care un drum până la București.
Consum decent. Am băgat până acum vreo 70 de litri si mai am din ei.
La București, după ce am oprit, am uitat să reactivez ”salvează bateria” și mi-a dat un consum de 8.
Rămâne și după aproape 4 luni senzația de Tom Cruise în Top Gun..
Apăs auto hold, apăs EV (am mai renunțat), apăs bateria din spate ca să meargă camera de bord (mda, orice soluție temporară tinde să devină definitivă).
Încarc numai de la priza personală, la noi nu prea au ajuns stații, singura din oraș e tip 3 dar ne pune domnu Primar . cândva
Mi-a cam scăzut autonomia la 32 de km, nu am studiat problema prea intens pentru că rar o epuizez (o fi de la aer?)
Eu vă aștept la o cafea pe malul Dunării semi-albastre , de venit in București mai greu.
Am ajuns la 2400 de km (mașina e strict pentru oraș) din care un drum până la București.
Consum decent. Am băgat până acum vreo 70 de litri si mai am din ei.
La București, după ce am oprit, am uitat să reactivez ”salvează bateria” și mi-a dat un consum de 8.
Rămâne și după aproape 4 luni senzația de Tom Cruise în Top Gun..
Apăs auto hold, apăs EV (am mai renunțat), apăs bateria din spate ca să meargă camera de bord (mda, orice soluție temporară tinde să devină definitivă).
Încarc numai de la priza personală, la noi nu prea au ajuns stații, singura din oraș e tip 3 dar ne pune domnu Primar . cândva
Mi-a cam scăzut autonomia la 32 de km, nu am studiat problema prea intens pentru că rar o epuizez (o fi de la aer?)
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
așa ceva eu nu credErmeneutic scrie: ↑Mar Iul 02, 2019 9:46 pm
In ultima saptamana am profitat de faptul ca DN1 este liber
Aceasta masina imi este din ce in ce mai draga si se potriveste din plin cu stilul meu de condus pe sosele asfaltate.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Am trecut de 12.000 Km in cele 9 luni de cand exploatez aproape zilnic PHEV-ul prilej cu care as face o remarca, sper fara a ma pripi sau a deranja pe cineva si anume:
In anul 2019 ce ratiuni te-ar putea ingradi sa nu iti cumperi un autoturism din clasa PHEV sau chiar hibrid?
Daca o sa veniti cu argumentul efortului financiar as putea accepta doar in cazul celor care sunt constransi achizitionandu-si masini rulate sau dedicate (din clasa racing, de teren, autoutilitare etc.). Cand bugetul iti limiteaza optiunile nu ai prea multe variante. Orice alta justificare s-ar putea inscrie intr-o falsa sau deplasata motivatie tinand cont de conditiile de trafic din Romania, al costurilor operationale si al grijii fata de mediul ambiant.
In anul 2019 ce ratiuni te-ar putea ingradi sa nu iti cumperi un autoturism din clasa PHEV sau chiar hibrid?
Daca o sa veniti cu argumentul efortului financiar as putea accepta doar in cazul celor care sunt constransi achizitionandu-si masini rulate sau dedicate (din clasa racing, de teren, autoutilitare etc.). Cand bugetul iti limiteaza optiunile nu ai prea multe variante. Orice alta justificare s-ar putea inscrie intr-o falsa sau deplasata motivatie tinand cont de conditiile de trafic din Romania, al costurilor operationale si al grijii fata de mediul ambiant.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
Re: Outlander PHEV MY19
As indrazni sa raspund eu: necunoastere. Daca in cazul unui autoturism pur electric, mai ales la noi, problemele ar fi cu infrastructura (si ma refer aici la numarul statiilor de incarcare disponibile in conditiile in care romanul nu-si permite cate un autoturism pentru fiecare situatie (unul de oras, unul de concediu, unul de carat, etc)), despre PHEV sau hibrid cred ca romanul doar a inceput sa auda, dar este inca reticent din cauza tehnologiei noi (in acceptiunea multora doar diesel-ul nemtesc e masina).
Tot aici pot spune ca foarte multi sunt neincrezatori cand aud ca masina este propulsata doar de motoare electrice si ca motorul termic nu antreneaza rotile, asta e o blasfemie in ochii lor. Sa mai tinem cont si de faptul ca nu stim inca cum vor imbatrani masinile noastre, ce probleme vor aparea in exploatare si intretinere fiindca inca nu avem un istoric lung cum e cazul la masinile clasice.
Grija fata de mediu mi se pare inca un motiv fals, este inca prea putin ca sa conteze cu adevarat in marea marilor poluatori industriali/guvernamentali carora nu ai ce le face. Motivul financiar este intr-adevar unul serios, dar dupa un calcul judicios al tuturor costurilor (achizitie, intretinere, exploatare, etc) aici s-ar putea schimba parerile.
Incurajarea de catre stat a achizitiei unui EV este unul din cele mai puternice stimulente pentru potentialul client, impreuna cu dezvoltarea infrastructurii.
Tot aici pot spune ca foarte multi sunt neincrezatori cand aud ca masina este propulsata doar de motoare electrice si ca motorul termic nu antreneaza rotile, asta e o blasfemie in ochii lor. Sa mai tinem cont si de faptul ca nu stim inca cum vor imbatrani masinile noastre, ce probleme vor aparea in exploatare si intretinere fiindca inca nu avem un istoric lung cum e cazul la masinile clasice.
Grija fata de mediu mi se pare inca un motiv fals, este inca prea putin ca sa conteze cu adevarat in marea marilor poluatori industriali/guvernamentali carora nu ai ce le face. Motivul financiar este intr-adevar unul serios, dar dupa un calcul judicios al tuturor costurilor (achizitie, intretinere, exploatare, etc) aici s-ar putea schimba parerile.
Incurajarea de catre stat a achizitiei unui EV este unul din cele mai puternice stimulente pentru potentialul client, impreuna cu dezvoltarea infrastructurii.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Vara fiind, profitam cat mai mult posibil de simbolismul naturii care, prin spirit universal, deplaseaza in spatiu si timp un ansamblu de motive pastorale, evaluari ale spiritului, nelinisti sufletesti aparute ca forme ale spiritului nesupus si liber de prejudecati.
Am plecat din Bucuresti cu bateria tractoare incarcata pe jumatate ajungand pe Valea Strambei (Jud. Brasov) dupa o "excursie" de aproape 5 ore in care am parcurs (daca asa se poate spune supliciului) doar 217 Km. Aplicatia rutiera ne-a indicat traseul: Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Predeal - Zarnesti - Valea Strambei si va jur ca mai mult am asudat in coloane interminabile care se deplasau decat am condus, din cauza congestiilor in cascada...
Din cauza ori datorita raportului dintre vectorul de deplasare Δd si intervalul de timp Δt in care s-a efectuat deplasarea am reusit sa inregistram un consum mediu de 6,8 % pe acea distanta de 217 Km.
Sa nu uit a mentiona ca in masina am fost 4 adulti insotiti de echipament de urcat pe munte, damigene cu cele de trebuinta, mancare suficienta pentru a rezista secole de-acum inainte precum si alte instrumente muzicale
In calitate de coleg pe forum va provoc a va testa capacitatea imaginativa prin regresul in zone turistice mai putin cunoscute, miza fiind un act demonstrativ, o punere in scena a gratiei in gandire si in argumentare cinegetica:
Cate animale ati observat in poza de mai sus?
Intr-un ambient montan de cea mai inalta tinuta geografica si turistica, in care tendinta majoritara este accea de elegie reverentioasa si de reverie retrospectiva, am pozitionat noutatea tehnologiei de varf a japonezilor in obiectivizarea subiectivitatii, adica in exploatarea germenelui intuitiei tehnologiilor de maine obtinand, sper eu, o capodopera matematic unitara si perfectibila:
Am revenit in frumoasa si dinamica noastra capitala dupa inca 217 Km + alti vreo 120 kilometri parcursi pe vaioagele forestiere cu un consum mediu de doar 5,9 %
Unitatea dialectica si indisolubila dintre conceptul tehnologic japonez si emotiile care te cuprind conducand modelul PHEV reprezinta esenta esteticii unui autoturism de succes in Occident si sper ca in curand imbratisat si in spatiul Carpato-Danubiano-Pontic de cat mai multi romani.
Am plecat din Bucuresti cu bateria tractoare incarcata pe jumatate ajungand pe Valea Strambei (Jud. Brasov) dupa o "excursie" de aproape 5 ore in care am parcurs (daca asa se poate spune supliciului) doar 217 Km. Aplicatia rutiera ne-a indicat traseul: Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Predeal - Zarnesti - Valea Strambei si va jur ca mai mult am asudat in coloane interminabile care se deplasau decat am condus, din cauza congestiilor in cascada...
Din cauza ori datorita raportului dintre vectorul de deplasare Δd si intervalul de timp Δt in care s-a efectuat deplasarea am reusit sa inregistram un consum mediu de 6,8 % pe acea distanta de 217 Km.
Sa nu uit a mentiona ca in masina am fost 4 adulti insotiti de echipament de urcat pe munte, damigene cu cele de trebuinta, mancare suficienta pentru a rezista secole de-acum inainte precum si alte instrumente muzicale
In calitate de coleg pe forum va provoc a va testa capacitatea imaginativa prin regresul in zone turistice mai putin cunoscute, miza fiind un act demonstrativ, o punere in scena a gratiei in gandire si in argumentare cinegetica:
Cate animale ati observat in poza de mai sus?
Intr-un ambient montan de cea mai inalta tinuta geografica si turistica, in care tendinta majoritara este accea de elegie reverentioasa si de reverie retrospectiva, am pozitionat noutatea tehnologiei de varf a japonezilor in obiectivizarea subiectivitatii, adica in exploatarea germenelui intuitiei tehnologiilor de maine obtinand, sper eu, o capodopera matematic unitara si perfectibila:
Am revenit in frumoasa si dinamica noastra capitala dupa inca 217 Km + alti vreo 120 kilometri parcursi pe vaioagele forestiere cu un consum mediu de doar 5,9 %
Unitatea dialectica si indisolubila dintre conceptul tehnologic japonez si emotiile care te cuprind conducand modelul PHEV reprezinta esenta esteticii unui autoturism de succes in Occident si sper ca in curand imbratisat si in spatiul Carpato-Danubiano-Pontic de cat mai multi romani.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Fiecare cu oile lui.
Tot nu m-am resemnat referitor la Android Auto ...
https://www.reddit.com/r/AndroidAuto/co ... le_phones/
am dat peste ghidul asta
am conectat Huawei p20 pro la wifi-ul masinii. I-am spus sa fie mereu conectata din aplicatie
am intrat in android auto, am devenit developer si am dat proiectie wireless.
dar esec. nu mai stiu ce sa mai fac, cumva la samsung a mers ceva automat si la mine nu, deoarece un utilizator zice ca ii merge pe un honor..
Tot nu m-am resemnat referitor la Android Auto ...
https://www.reddit.com/r/AndroidAuto/co ... le_phones/
am dat peste ghidul asta
am conectat Huawei p20 pro la wifi-ul masinii. I-am spus sa fie mereu conectata din aplicatie
am intrat in android auto, am devenit developer si am dat proiectie wireless.
dar esec. nu mai stiu ce sa mai fac, cumva la samsung a mers ceva automat si la mine nu, deoarece un utilizator zice ca ii merge pe un honor..
Re: Outlander PHEV MY19
Eu folosesc Xiaomi mi5S-Plus si merge androidul (conectat pe cablu) destul de nesigur, in sensul ca uneori se blocheaza si ramane ecranul masinii negru pentru multa vreme, alteori se reseteaza telefonul din senin, totul merge cam greu. In rest, neconectat, telefonul nu face probleme.
Pe wifi nu am incercat niciodata sa conectez android auto, nici nu stiam ca se poate.
Pe wifi nu am incercat niciodata sa conectez android auto, nici nu stiam ca se poate.
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Prin cablu e stabil dar eu vreau fara
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Ca sa mearga AA fara cablu trebuie sa poata masina (stim de la colegul Ermeneutic ca poate) si sa poata si telefonul.
Acum... daca poate un amarat de Honor ar trebui sa poata si p20 pro. Doar ca sunt o gramada de bife si setari in
- aplicatie
- telefon
- aplicatia masinii (oare?)
Daca ai putea pune niste screenshoturi cu ele as da o bere )
Bluetoothul e activ? dar WIFI-ul?
Acum... daca poate un amarat de Honor ar trebui sa poata si p20 pro. Doar ca sunt o gramada de bife si setari in
- aplicatie
- telefon
- aplicatia masinii (oare?)
Daca ai putea pune niste screenshoturi cu ele as da o bere )
Bluetoothul e activ? dar WIFI-ul?
Re: Outlander PHEV MY19
Dar daca te conectezi wifi nu ramai fara internet? Nu mai merge internet radio, navigatie, mesaje, etc. Si se mai si descarca telefonul. Imi scapa ceva?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori