Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 06, 2020 11:33 am

Un nou lider în vânzările de maşini la nivel global! VW AG şi-a întors coroana după o pauză de doi ani
Cei de la Mitsubishi Motors au fost şi mai rezervaţi. Spun că au produs şi vândut 1.368.599 de vehicule pe parcursul întregului an calendaristic.

https://autoblog.md/un-nou-lider-in-van ... e-doi-ani/


Mașină de teren, vândută cu aproape 1.000 de euro! Aparține unui afacerist local care s-a bătut cu fostul primar
Pe data de 13 februarie, ora 10:00, Finanțele ieșene reiau pentru a treia oară o licitație pentru valorificarea unor bunuri ce aparțin societății Limasor SRL, controlată de omul de afaceri Sorin Bălănescu. Fiscul urmărește să valorifice un autoturism marca Mitsubishi Pajero, fabricat în 2004. Evaluatorii au stabilit un preț de pornire de 5.500 lei, cu 50 la sută mai mic față de prima procedură.
„Cei interesați în cumpărarea bunurilor sunt invitați să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop și până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare. Pentru participarea la licitație ofertanții depun, cu cel puțin o zi înainte de data licitației, următoarele documente: oferta de cumpărare, dovada plății taxei de participare sau a constituirii garanției sub forma scrisorii de garanție, reprezentând 10 la sută din prețul de pornire a licitației”, se arată în anunțul Finanțelor.
https://www.bzi.ro/masina-de-teren-vand ... ar-3874965


Pierderi de 236 milioane dolari pentru cel mai mare grup bancar japonez
Rezultatul negativ este primul din ultimul deceniu, pentru bancă
Mitsubishi UFJ Financial Group Inc. (MUFG), cea mai mare bancă din Japonia după valoarea activelor, a raportat pierderi nete pentru cel de-al treilea trimestru fiscal, încheiat în decembrie 2019, rezultatul negativ fiind primul din ultimul deceniu pentru instituţia de credit, conform Reu-ters.Pierderea netă a MUFG a fost de 25,7 miliarde de yeni (236 milioane de dolari) în intervalul octombrie-decembrie 2019, comparativ cu un câştig net de 221,4 miliarde de yeni în acelaşi interval din 2018, potrivit calculelor Reuters, bazate pe datele publicate pentru primele nouă luni ale anului fiscal. Pierderea a fost generată de faptul că divizia de banking a grupului a consemnat deprecieri ale filialei indoneziene.În intervalul aprilie-decembrie 2019, venitul net din dobânzi realizat de MUFG a fost de 1,38 trilioane de yeni, cu 4,7% mai mic faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
În decembrie anul trecut, MUFG anunţa că divizia sa principală, MUFG Bank, va contabiliza o depreciere de 207,4 miliarde de yeni (1,9 miliarde de dolari) în trimestrul al treilea din cauza declinului preţului acţiunilor Bank Danamon din Indonezia.În aceste condiţii, MUFG a fost nevoită să-şi modifice estimările de profit net pe întregul an fiscal, care se va încheia în 31 martie: 750 de miliarde de yeni, de la 900 de miliarde de yeni. Analiştii preconizau 820,3 miliarde de yeni.Divizia de trading din cadrul MUFG a obţinut un profit operaţional de 276,7 miliarde de yeni în primele nouă luni din anul fiscal curent, cu 35,2% mai mare faţă de acelaşi interval din 2018, în baza vânzărilor de bonduri străine.Luna trecută, MUFG a informat că îl va promova pe vicepreşedintele Hironori Kamezawa în funcţia de director executiv, din luna aprilie. Kamezawa, în vârstă de 58 de ani, va deveni primul director executiv care nu a condus anterior MUFG Bank.Băncile din Japonia depun eforturi ca să-şi consolideze profiturile în condiţiile în care banca centrală duce o politică agresivă de relaxare monetară.
https://www.bursa.ro/pierderi-de-236-mi ... z-60629838


Firma independentă de consultanță de evaluare a afacerilor Brand Finance tocmai a lansat raportul 2020 Global 500 al celor mai valoroase și puternice mărci din lume, iar marile câștigătoare din acest an includ Tesla, Mitsubishi, Ferrari, Toyota și Mercedes-Benz.

Mitsubishi, în ciuda tensiunilor recente care înconjoară starea alianței cu Renault și Nissan, a fost marca cu cea mai rapidă crestere din toată Asia, cu o creștere de 42,8%. Potrivit Brand Finance, schimbarea companiei către o creștere durabilă - care include intenția de a achiziționa Eneco, o companie olandeză de energie regenerabilă - a jucat un rol important în succesul său.
https://www.topgear.com.ph/news/industr ... 2-20200206





Renault va construi o versiune a autoutilitarei Renault Trafic, marca Mitsubishi, la fabrica sa din Sandouville, Franța, unde face și versiuni pentru Nissan și Fiat.
Autoutilitara Mitsubishi va fi exportată în sud-estul Asiei, a declarat alianța Renault-Nissan într-un comunicat care anunță o restructurare regională.
Adăugarea autoutilitarei Mitsubishi va crește sinergiile la costuri minime pentru alianță, deoarece fabrica construiește deja Nissan NV300 și Fiat Talento alături de Trafic.O versiune Opel, Vivaro, a fost întreruptă în 2018, după ce PSA Group a cumpărat marca germană și a adus producția Vivaro în casă.Potrivit Paris-Normandie, un ziar regional, producția de autoutilitare Mitsubishi va începe anul acesta la uzina de la Sandouville, cu un volum inițial de 4.000 pe an. Oficialii Renault nu au confirmat cifra.Raportul a mai spus că producția de Talento va continua la fabrică, chiar dacă Fiat-Chrysler și PSA planifică o fuziune.
Uzina Sandouville are în jur de 2.000 de lucrători de producție. În 2018 a produs 135.000 de autoutilitare, dintre care aproximativ 94.000 au fost marcate drept Renaults, 6.000 ca Nissans, iar restul ca Fiats sau Opels.
Proiectul pentru dezvoltarea autoutilitarei Mitsubishi a fost lansat în urmă cu aproximativ doi ani ce catre Ashwani Gupta, primul șef al alianței pentru vehicule comerciale ușoare. Gupta a fost numit mai târziu CEO al Mitsubishi Motors, iar acum este șeful Nissan.
Furgoneta Mitsubishi va apărea în showroom-urile Mitsubishi din sud-estul Asiei și Australia la mijlocul anului 2020, relatează presa.
Anul trecut, Renault a vândut 103.204 Trafic la nivel mondial, cu o creștere de 6 la sută față de 2018, cu 88.189 în Europa. Aproximativ 85% din totalul total au fost versiuni comerciale, restul fiind vândute ca vehicule de pasageri.
https://europe.autonews.com/automakers/ ... ch-factory

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Feb 10, 2020 1:51 pm

Mitsubishi Fuso eCanter este un esec comercial! Merge doar 100 de km cu o singura incarcare
Este vorba de modelul Fuso eCanter care nici macar nu a ajuns in Romania si care are doi acumulatori cu o capacitate de 13.8 kw fiecare, sistem care este capabil a duce camioneta la o autonomie reala de 100 km.
De fapt acumulatorul de 27.6 kwh este chiar mai mic decat cel al unui Renault ZOE, masina mica de oras.Despre modelele Canter in Romania putem spune ca sunt un esec comercial pentru ca importatorul nu a reusit in aceasta tara ca marca sa fie recunoscuta ca fiind una de top in segmentul sau.
Din pacate importatorul a ales sa-si promoveze doar modelele Mercedes Benz Sprinter care au in ultimii ani mari probleme de fiabilitate.
http://whattruck.ro/mitsubishi-fuso-eca ... incarcare/


Petrom va instala staţii de încărcare pentru mașini electrice în 30 de benzinării din România şi Bulgaria: "Energia nu va fi gratuită"
Petrom va instala staţii de încărcare a maşinilor electrice în 30 de benzinării din România şi Bulgaria, în următorii doi ani. Un oficial al companiei a declarat că energia nu va fi gratuită.Petrom, care administrează cea mai mare reţea de distribuţie a carburanţilor din România şi are reţele de benzinării în Republica Moldova, Serbia şi Bulgaria, va începe să instaleze staţii de încărcare a maşinilor electrice, după cum a declarat Radu Căprău, director responsabil cu divizia de downstream oil în cadrul companiei, potrivit e-nergia.ro“În următorii doi ani, vom instala staţii de încărcare în 30 de benzinării din România şi Bulgaria. Avem selectat furnizorul staţiilor, nu pot să-l numesc din motive de confidenţialitate. Energia nu va fi gratuită”, a spus Căprău.
Compania va instala, posibil, una sau mai multe astfel de staţii în fiecare benzinărie, în funcţie de cerere și trafic.
În România, grupul deține 408 staţii Petrom şi 50 OMV, în Moldova 82 de staţii Petrom, în Bulgaria 93 de staţii OMV şi în Serbia 61 de staţii OMV.
https://www.automarket.ro/stiri/petrom- ... 96123.html


10 argumente să închiriezi mașină în Dubai
Dubai oferă atât de multe posibilități de distracție, atât de diferite, pentru toate gusturile, încât mi-ar fi foarte dificil să le enumăr pe toate. Și pentru că sunt atât de multe de văzut și făcut, recomandarea mea este să închiriezi mașină în Dubai!
Dubai este unul dintre locurile de care m-am îndrăgostit iremediabil și unde aș reveni oricând, de oricâte ori… Oferă posibilitatea unor experiențe atât de deosebite și atât de wow, adăugându-se noi oportunități de la an la an.Este și motivul pentru care revin, de 3 ani încoace, la început de an în Dubai. Și în fiecare an, lista de « to do » și « must visit » este din ce în ce mai lungă. Și mai dificil de realizat complet, imposibil fără o mașină la dispoziție.Și dacă te pregătești sau te tentează o incursiune pe tărâmurile emirate, am adunat mai jos 10 argumente să închiriezi mașină în Dubai.
În primul rând, în Dubai ai foarte multe de vizitat. La o primă vizită, ar trebui să pui pe listă cel puțin Burj Khalifa, Dubai Mall, The Palm, Dubai Marina, Global Village, Miracle Garden, The Walk Dubai, Al Fahidi și Dubai Creek, Madinat Jumeirah… și aș putea continua cu încă cel puțin 10 obiective de vizitat !
Al doilea argument să închiriezi mașină în Dubai este legat de primul și anume distanțele mari între obiective. Ai nevoie de o mașină pentru a fi eficientă, pentru a vizita cât mai multe. Atenție, par toate apropiate pe hartă, dar în realitate este vorba de mulți kilometri și de zone destinate exclusiv circulației auto. Efectiv nu ai pe unde traversa și ocolești foarte mult.
CONTINUARE AICI:
https://shedrives.ro/10-argumente-sa-in ... -in-dubai/



(foto) Pentru că în Moldova se fură orice! Cum un şofer şi-a securizat cablul de alimentare în timp ce-şi încărca maşina

Cel mai probabil a avut o experienţă neplăcută anterior. Posesorul unui SUV plug-in hybrid de model Mitsubishi Outlander a decis să se folosească de noua staţie de încărcare instalată pe teritoriul unuia dintre magazinele METRO, însă cu un cablu propriu, cel mai probabil celelalte nefiind compatibile.
Şi pentru că în ţara noastră se fură orice are valoare şi se poate revinde ulterior, dar şi din cauza că infracţiunile cu implicarea autovehiculelor s-au întețit în ultima perioadă de timp, şoferul în cauză a decis să nu rişte şi a găsit soluţie neobişnuită de a-şi securiza cablul de alimentare. Firul electric, care are un preţ de minim 100-150 de euro, a fost prins de mânerul unei portiere cu un lacăt!
Stația în cauză are o capacitate de 22 kW și poate încărca simultan două automobile, iar timpul alocat de o oră pe zi, gratuită pentru fiecare client, este absolut suficient pentru combinarea experienței de cumpărături cu încărcarea autovehiculului până la o capacitate aproape deplină. Autonomia maximă de rulare doar cu energie electrică a acestei maşini poate urca până la 62 de km.
https://autoblog.md/foto-pentru-ca-in-m ... ca-masina/


(foto) Un şofer de la Ciocana îşi încarcă maşina plug-in hybrid afară. Iată cum face asta


Un proprietar de Mitsubishi Outlander PHEV din sectorul Ciocana al capitalei a găsit o metodă mai eficientă de a-şi încărca maşina, comparativ cu deţinătorul unui Nissan LEAF despre care am scris anterior. Tot procesul are loc în curtea blocului şi în acest sens a fost amenajat un terminal de încărcare improvizat.
Automobilul este parcat în preajma unui stâlp, iar de acesta din urmă, la o înălţime nu prea mare, a fost prinsă o cutie de metal cu lacăt pentru închidere, în care se află o priză. În aceasta este inclusă cablul original de reîncărcare ce vine împreună cu maşina, iar celălalt capăt în portul corespunzător din Outlander.
Sursa de curent vine cel mai probabil din domiciliul proprietarului, asta pentru că un cablu urcă pe stâlp, fiind scos pe fereastra casei. Astfel, o tensiune de minim 220 de volţi este asigurată
https://autoblog.md/foto-un-sofer-de-la ... face-asta/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 13, 2020 12:05 pm

Acum este momentul sa scapi de masina ta veche. Statul pune la bataie 60.000 de tichete pentru masini noi
Programul Rabla incepe in luna martie
Primele de casare raman aceleasi
60.000 de tichete pentru achiztionarea de masini noi
Ministrul mediului a anuntat bugetele pentru programele Rabla Clasic si Rabla Plus din acest an. Ambele incep in luna martie iar prima de casare ramane la fel ca si cea de anul trecut.
Guvernul a anuntat, in luna ianuarie, ca programul Rabla Clasic si Rabla Plus va debuta anul acesta in luna martie. Acum, ministrul mediului, Costel Alexe, a anuntat bugetele alocate acestor programe.
In 2020 statul a suplimentat cu 10.000 de tichete programul Rabla Clasic astfel ca romanii au acum la dispozitie 60.000 de tichete pentru achizitionarea de masini noi. Asa cum spuneam mai sus, prima de casare ramane la fel, adica 6.500 de lei, insa nu este clar daca si conditiile de vechime pentru masinile casate vor ramane aceleasi.Autoritatile vor mai multe masini prietenoase cu mediul inconjurator pe strazi asa ca bugetul pentru programul Rabla Plus a crescut semnificativ. Suma ajunge pentru 3.000 de tichete iar cei care doresc sa-si cumpere o masina noua cu sistem de propulsie electric vor primi ca si pana acum 45.000 de lei, echivalentul a 10.000 de euro.
"Pentru Rabla Clasic ne-am luat angajamentul ca vom avea 60.000 de vouchere pe care le vom oferi cetatenilor pentru achizitionarea de autoturisme, pastrand aceleasi valori ca in anul trecut. Pentru Rabla Plus bugetul pentru acest an creste de la 95 milioane la 140 milioane lei, urmand ca in acest an sa finantam minim 3.000 de masini electrice, pe langa dezvoltarea retelei nationale de incarcare," a declarat Costel Alexe.
https://www.4tuning.ro/programul-rabla/ ... 43109.html


Pentru fanii diesel NU UITATI ca ADBLUE ingheata cand temperatura scade sub -11 grade Celsius
Nici un constructor de automobile modern nu mentioneaza clientilor faptul ca sistemul AdBlue este problematic iarna.

Adica pur si simplu lichdiul tip uree AdBlue INGHEATAE COMPLET atunci cand temperatura exterioara scade sub limita de 11 grade Celsius.
De fapt atunci cand injectorul de AdBlue cedeaza majoritatea masinilor intra in safe mode, adica nu mai pornesc pentru A NU POLUA, respectiv ajungi la service doar cu plarforma.
Unii constructori au un sistem de incalzire al rezervorului de AdBlue si al conductelor, insa cand vorbim de masini mai ieftine de 50.000 acest sistem de preincalzire lipseste cu desavarsire.
Producatorii de automobile au luat in considerare acest caz si au integrat un sistem automat de incalzire al AdBlue in rezervor, pentru a permite functionarea corecta a catalizatorului SCR in 20 de minute de la pornirea motorului, conform regulamentului.Daca AdBlue a cristalizat in rezervor, performantele sale nu sunt slabite: sistemul de incalzire il va face sa devina din nou lichid in primele 20 de minute pentru a se asigura ca SCR functioneaza corespunzator.AdBlue este un aditiv de reducere a nivelului emisiilor de oxizi de azot NOx, produs din uree şi apă distilată. Este un lichid incolor, limpede, cu miros uşor înţepător de amoniu şi o concentraţie nominală de uree de 32,5 %.
Adica DACIA TA DUSTER 1.5 BLUEdCI NU ARE UN SISTEM DE INCALZIRE ADBLUE PENTRU SEZONUL RECE!
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/p ... de-celsius




Mol a introdus la patru benzinării din Bucureşti încărcarea cu plată a autovehiculelor electrice: Cât costă să-ţi încarci maşina electrică în Capitală
Compania Mol a introdus la patru benzinării din Bucureşti încărcarea cu plată a maşinilor electrice, conform site-ului companiei molplugee.ro.
Tarifele sunt de 29 de lei pentru o încărcare normală şi 44 de lei pentru o încărcare rapidă. Compania precizează că fiecare sesiune iniţiată se referă la o singură încărcare, indiferent de electricitatea consumată sau de timpul petrecut la sţatie.Compania spune că instalarea şi operarea infrastructurii staţiilor de încărcare presupune costuri considerabile, astfel încât nu a putea continua îmbunătăţirea reţelei de staţii de încărcare daca acest serviciu ar fi menţinut gratis.Avem disponibile următoarele tipuri de conectori: Type 2 (Mennekes) (AC) pentru modelele: Tesla Model S/X/3, VW eGolf, Renault Zoe, iar cu un cablu adaptor Type 2 – Type 1 se pot încărca de asemenea Nissan LEAF, Kia Soul, Peugeot iOn.taţiile dispun de două tipuri de conectori pentru încărcarea continuă (DC), folosiţi cu precădere în Europa: conectorul CHAdeMO, dezvoltat de producătorii de maşini japoneze, folosit de Nissan, Kia, Mitsubishi, Citroen şi Peugeot şi conectorul CCS, un model dezvoltat de la versiunea conectorului Type 2, susţinut în mare parte de producătorii europeni precum BMW şi Volkswagen. Pentru a încărca Tesla Model S, se poate folosi un adaptor pentru conectorul de tipul CHAdeMO.
https://www.zf.ro/auto/mol-a-introdus-l ... a-18764254




CLASAMENT Cele mai rechemate mașini în service, anul trecut, au fost ale unei mărci premium. Pe ce loc se află Dacia
Anul trecut, nu mai puțin de 380 de rechemări în service au fost înregistrate pe teritoriul Uniunii Europene, potrivit datelor oficiale colectate de Comisia Europeană. Dacia a înregistrat 16 rechemări, pentru cele cinci modele ale sale, din care doar două au avut ca obiect defecțiuni grave. Rechemările automobilelor sunt acțiuni firești în toată lumea, indiferent dacă este vorba despre rechemări voluntare sau cele impuse de autorități. În Europa, există un mecanism bine pus la punct care centralizează și mediatizează rechemările, Rapid Alert System (RAPEX), în directa coordonare a Comisiei Europene. Datele din acest sistem au centralizat un număr de 380 de rechemări ale autovehiculelor în anul 2019, cu 32% mai multe decât în 2018, fiind afectate cu 25% mai multe modele. Numărul modelelor rechemate s-a ridicat la 299 (unele au fost rechemate de câte două ori) iar mărcile afectate au fost 42. În 2018, fuseseră rechemate 239 de modele de la 39 de mărci, în 288 de acțiuni. Și aici vorbim doar despre rechemările care pun în pericol viața oamenilor, sănătatea sau mediul. Rechemările simple, voluntare, ale constructorilor nu sunt monitorizate. Cele mai multe rechemări din 2019 au fost făcute de Mercedes-Benz (56), urmată de cele două mărci frnaceze al PSA, Citroën (25) și Peugeot (23). Celelalte mărci au fost, în ordine, Audi (19), BMW și Opel (18), Volkswagen (17), Ford (15), Renault și Toyota (14). Au fost 15 mărci cu peste 10 rechemări. Așa cum era ușor de prevăzut, cele mai frecvente rechemări au fost cele pentru airbaguri, cu nu mai puțin de 144 de campanii, la mijloc fiind și amplul scandal Takata, care i-a afectat pe aproape toți producătorii de mașini. Pe locul al doilea au fost rechemările pentru motor (134), pentru suspensii (65), frâne (49) și direcție (35). Nu mai puțin de 116 rechemări au avut ca efect riscul de incendiu la bord.
Printre cele mai ample rechemări din Europa, raportate prin RAPEX, a fost campania Ford cauzată de posibila spargere a plăcii de presiune a ambreiajului cu posibila scurgere de acid din baterie. BMW a demarat două rechemări la scară largă din cauza problemelor cu cablurile de baterii, în timp ce Volvo a rechemat aproape întreaga gamă de modele, din cauza riscului de incendiu la motoarele diesel. Și Subaru a înregistrat două rechemări majore din cauza unor defecțiuni la lumina de frână și la motoarele pe benzină. În comparație cu anul 2018, au fost unele schimbări de poziție ale mărcilor, unele mai spectaculoase. Audi, de exemplu, a urcat pe locul patru, cu 19 rechemări, de pe locul 16 (5 rechemări) în 2018. În sens invers, Mitsubishi a coborât pe locul 30, cu numai 3 campanii, față de 14 rechemări în 2018, când era pe locul 7. Merceders Benz a rămas însă lider al acestui clasament mai puțin obișnuit. Cele mai rechemate modele Există însă un clasament și al celor mai rechemate modele în service, cu cel puțin 6 campanii sau mai multe. Sunt șase mărci cu 11 modele incluse aici. Cele mai multe rechemări au fost făcute pentru modelul RAM Truck, un pickup vândut în de Fiat Chrysler în Europa, care a avut probleme aproape la toate sistemele, de la portbagaj, la diferențial, de la baterie, la frâne, de la airbaguri la instalația de încălzire. A fost rechemat în service de 12 ori în 2019. Cu 10 rechemări au fost trei modele Mercedes, începând cu Sprinter, cea mai gravă fiind, se pare, cea la cutia automată de viteze, care se putea bloca în mers. Tot de la Mercedes și tot cu 10 rechemări au mai fost E Class (software, direcție, senzori, centuri de siguranță) și A Class (software, ESP, demaror, scaune, frâne, roată de rezervă, puntea spate). Iar cu 9 rechemări a fost tot un Mercedes, de data asta C-Class, cu probleme de software, direcție, airbaguri, senzori, frână, unitatea turbo). Cu 8 rechemări a fost Peugeot Expert, iar cu 7 - Peugeot Traveller. Cu numai șase rechemări au fost patru modele. Ford Focus a avut probleme cu ambreiajul, care risca să se spargă, cu frânele, care se puteau rupe, cu ușa portbagajului, care se putea deschide, cu suspensia, care se putea desface în mers, cu centurile de siguranță, defecte și din nou cu ambreiajul. Mazda 3 a avut și ea tot șase defecțiuni pentru care a fost rechemată în service, cu probleme posibile la motor, unitatea de control, la volan, la modulul de control, la airbaguri și din nou la modulul de control. Volvo XC60 - probleme de software, de alimentare cu carburant, cu portbagajul, cu scaunul față, cu EGR-ul, cu cinducta de admisie. În fine, Mercedes- GLE a avut probleme cu spoilerul, cu o gaură în podea, cu airbagurile, cu aerul condiționat, cu bușonul de benzină și cu garnitura de la ușă.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... a-19257945

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Feb 14, 2020 9:39 am

Mitsubishi Motors Europe a vandut 171.906 de unități în 2019.


În timp ce două modele au fost reînnoite și repoziționate în 2019 (ASX și L200) , vânzările europene de Mitsubishi Motors au fost realizate din nou de Space Star / Mirage și Outlander PHEV, reprezentând un total de 43% din vânzările MME (volume combinate):
1- Space Star/Mirage : 39 530 ventes (+ 10 %)
2- Outlander PHEV : 34 729 ventes (+ 42 %)
3- ASX : 31 306 ventes (- 3 %)
4- Eclipse Cross : 27 368 ventes ( – )
5- L200 : 23 414 ventes (+ 12 %)


Un adevărat purtător de standarde tehnologice, Outlander PHEV (singurul vehicul hibrid plug-in bazat pe un vehicul electric disponibil în Europa) a rămas, de asemenea, cel mai vândut hibrid plug-in din Europa (toate mărcile, toate segmentele, toate dimensiunile; sursa JATO la 12 cele mai mari piețe europene) în 2019, în ciuda unui număr tot mai mare de concurenți, unii dintre ei ajungând treptat la scăderea vânzărilor din cauza implementării standardului WLTP în septembrie 2018.
De la lansarea sa în octombrie 2013, Outlander PHEV a atins un volum cumulativ de vânzări de 159.132 de unități în Europa, Germania fiind acum prima sa piață cu 7.618 vânzări în 2019 (date MME).
În această perioadă, cei 32 de distribuitori europeni * ai Mitsubishi Motors au susținut ambițiile mărcii în Top Ten:

1 - Germania: 54.033 vânzări (+ 4%)
2 - Regatul Unit: 26.788 vânzări (- 13%)
3 - Spania: 14.769 vânzări (+ 10%)
4 - Italia: 9.659 vânzări (+ 33%)
5 - Franța: 9.437 vânzări (+ 29%)
6 - Suedia: 6.789 vânzări (+ 32%)
7 - Polonia: 6.762 vânzări (+ 15%)
8 - Olanda: 6.690 vânzări (- 7%)
9 - Norvegia: 5.776 vânzări (+ 5%)
10 - Austria: 5.059 vânzări (- 8%)
https://motorsactu.com/mitsubishi-motor ... s-en-2019/




Mitsubishi a găsit soluția ideală care să-ți facă viața mai plăcută la muncă
Mitsubishi vrea să contribuie la crearea unui mediu mai plăcut pentru angajații din birouri și vine cu o invenție care ar putea ajuta.
Luminile fluorescente din clădirile de birouri au devenit ceva standard. De obicei, acestea sunt folosite pentru că au un consum mai mic, însă este demonstrat faptul că pot avea o seria lungă de efecte negative asupra omului. Printre acestea se numără stresul, dereglări ale sistemului nervos, reacții de sensibilitate fizică și chiar migrene sau ticuri.În ajutorul celor care sunt afectați de luminile fluorescente, Mitsubishi a creat un dispozitiv care le-ar fi util. Este vorba despre un panou LED montat pe tavanul birourilor care poate simula lumina naturală. Acestea sunt cele mai utile în clădirile și încăperile care nu beneficiază de suficientă lumină naturală sau în care aceasta nu pătrunde deloc.Ideea nu este una nouă, iar compania care în mod obișnuit produce mașini nu este prima care încearcă să facă așa ceva. Totuși, proiectul său are câteva specificații care îl deosebesc de ce s-a mai creat înainte.
Cu ce te va ajuta dispozitivul creat de Mitsubishi
Partea cea mai interesantă e că panoului LED se comportă exact ca lumina care provine direct de la soare. Până acum, soluțiile LED emiteau lumină în toate direcțiile. Totuși, lumina naturală este una direcțională. Astfel, pentru a simula acest lucru, aceste panouri sunt încadrate de o „ramă”, însă numai trei laturi ale acesteia sunt aprinse în același timp, pentru a da impresia de umbră. Acest lucru face să pară că sursa de lumină se află la mare depărtare, asemenea Soarelui. Arată cam așa:De asemenea, acea lumină albastră nu este o simplă vopsea sau ceva asemănător. Panourile de la Mitsubishi folosesc un filtru special de lumină care generează dispersia Rayleigh, aceeași care face și cerul să fie albastru. În plus, culoarea se schimbă de-a lungul zilei, pentru a simula diferitele momente ale unei zile: răsărit, mijlocul zilei și apus. Acestea pot fi modificate manual sau se pot seta automat.Partea proastă e că prețul este destul de mare. Versiunea manuală costă 6.200 de dolari, iar cea automată ajunge la 6.800 de dolari. Panourile vor fi disponibile din octombrie 2020.
https://playtech.ro/2020/mitsubishi-pan ... ini-birou/


GRAFIC Scădere impresionantă a înmatriculărilor Dacia pe cea mai mare piață din UE, Germania

ermania este a doua țară din UE în care Dacia a înregistrat o scădere impresionantă a înmatriculărilor de autovehicule, pe fondul înăspririi limitelor de emisii de CO2 impuse de UE. Cifrele privind înmatriculările de autoturisme din Germania, în prima lună a anului, arată o scădere greu de crezut, pentru marca românească Dacia, cu nu mai puțin de 42,3% mai puține vehicule înmatriculate, față de ianuarie 2019, adică un volum de 3.810 autoturisme. În decembrie, Dacia înregistrase în Germania, așa cum s-a întâmplat pe multe alte piețe ale Europei, un volum foarte mare de autoturisme, în creștere cu 66,7%, adică 8.144 unități, urcând la o cotă de piaț ăde 2,9% pe piața germană, cea mai mare din Europa. Rezultatul a condus Dacia la un total de 80.035 de autoturisme înmatriculate în 2019, în Germania. Cifrele din decembrie au fost influențate, așa cum s-a petrecut și în Franța sau pe alte piețe, de iminența introducerii țintei de 95 g/km de CO2 pentru flotele companiilor auto, ceea ce le-a determinat să le ceară dealerilor să-și înmatriculeze stocurile pe finalul lui 2019, astfel încât să nu tragă în jos emisiile din 2020.
Piața germană de autoturisme a scăzut în ianuarie cu 7,3%, la 246.300 autoturisme, însă nu toate mărcile au fost afectate de efectul noilor ținte de CO2. Cele mai mari scăderi au fost cele ale Smart, Suzuki, Subaru și Dacia, însă mai mult de jumătate au pierdut clienți față de anul trecut. În volume, Opel și Ford au pierdut cel mai mult, 24,3% și, respectiv, 17,7%, echivalentul a 12.279 de unități și 17.335 unități.
Au existat o serie de mărci care au crescut în ianuarie, cele mai mari fiind BMW, Audi și Mercedes, dar și Citroen, Mitsubishi și Porsche.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... a-19256550

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Feb 18, 2020 12:16 pm

Informații despre viitoarea generație Nissan Qashqai: japonezii vor să elimine motorizările diesel și să introducă variante hibrid

Nissan pregătește o nouă generație Qashqai, iar conform unor rapoarte, SUV-ul producătorului nipon ar putea fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Paris. SUV-ul ar urma să fie disponibil și în versiuni hibrid.Nissan Qashqai este unul dintre modelele care a deschis apetitul publicului european pentru gama SUV. Actuala generație a modelului nipon a fost prezentată în 2013, iar în 2017 a primit un facelift consistent.Între timp, inginerii și designerii Nissan pregătesc o nouă generație Qashqai. Conform unor rapoarte, modeul ar urma să fie expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Paris, eveniment programat să își deschidă porțile în toamna acestui an.Surse apropiate companiei spun că noua generație Qashqai va miza pe o versiune îmbunătățită a platformei CMF, aceasta urmând să poată susține și motorizări hibrid. În același timp, versiunile echipate cu motoare diesel ar urma să dispară din gama Qashqai. "O platformă îmbunătățită reprezintă soluția cea mai bună pentru integrarea sistemelor electrificate", a declarat Ponz Pandikuthira, vicepreședintele departamentului de Management al Produsului din cadrul Nissan Europa.
Deși oficialii Nissan încă nu au venit cu informații clare, sunt șanse mari ca noul Qashqai să nu primească o variantă complet electrică, întrucât japonezii pregătesc un SUV electric nou bazat pe conceptul Ariya.
Conform surselor, viitorul Qashqai va fi oferit în două versiuni hibrid. Prima dintre acestea va miza pe sistemul ePower, iar a doua va folosi tehnologia plug-in hybrid oferită în acest moment de Mitsubishi pe SUV-ul Outlander PHEV.

ePower este un sistem hibrid în serie fără încărcare la piză care integrează un motor electric (pune în mișcare roțile), un motor cu ardere internă cu rol de generator și o baterie pentru stocarea energiei electrice.Pentru a aduce ePower în Europa, Nissan trebuie însă să adapteze tehnologia, ca urmare a faptului că viteza medie de pe șoselele Bătrânului Continent este mai ridicată decât în Japonia, ceea ce scade eficiența sistemului."Nu pregătim o avalanșă de modele cu sisteme plug-in hybrid. Vom testa tehnologia în anumite segmente, dar nu există argumente puternice în favoarea dezvoltării unor proiecte majore", a completat oficialul Nissan.
https://www.automarket.ro/stiri/informa ... 96275.html




Mitsubishi Motors întârzie repornirea fabricii în China din cauza coronavirusului
Mitsubishi Motors Corp amână repornirea fabricii sale cu Guangzhou Automobile Group din provincia Hunan până în 27, din cauza focarului de coronavirus, a declarat vineri producătorul auto japonez.Înainte plănuise să reia operațiunile încă din 17 februarie.
De asemenea, Mitsubishi a întârziat repornirea uzinei sale cu Shenyang Aerospace în provincia Liaoning și alta cu Dongan Automotive Engine Manufacturing în provincia Heilongjiang în urma sărbătorilor de Anul Nou Lunar.
https://whbl.com/news/articles/2020/feb ... n=business




Philip Morris Fortune Tobacco Corporation (PMFTC) a achiziționat recent 96 de masini de la Mitsubishi Motors Philippines Corporation (MMPC).
Achiziția recentă a cuprins 48 de unități de L300, 46 de unități de Montero Sport și 2 unități de Pajero. Achiziția acestor unități face parte din expansiunea flotei PMFTC.
Aceste unități au fost livrate de dealerii MMPC Citimotors Inc., Makati și Diamond Motor Corp. - Quezon Avenue. Conform PMFTC, unitățile vor fi utilizate pentru diverse operațiuni de afaceri din toată țara.Când au fost întrebați ce i-a determinat să aleagă Mitsubishi ca marcă preferată, reprezentanții PMFTC au împărtășit faptul că vehiculele Mitsubishi sunt fiabile, au caracteristici inovatoare și sunt ușor de întreținut cu costurile de proprietate accesibile. De asemenea, au împărtășit faptul că aceste vehicule au un record excelentde km în ultimii ani.
https://www.carguide.ph/2020/02/philip- ... ooses.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Feb 26, 2020 9:47 am

Vânzările de mașini electrificate au atins un record în Cehia: cotă de 70% pentru Skoda, în luna ianuarie
Skoda a dominat autoritar vânzările pe acest segment, cu o cotă de aproape 70% din total. Pe primele două locuri în topul vânzărilor s-au clasat Citigo EV (254 de unități) și Superb PHEV (174 de exemplare).

Următoarele două locuri au fost ocupate de Hyundai, cu modelele Ioniq (63) și Kona EV (14). Pe 5 s-a clasat Tesla Model 3, cu 10 unități vândute.

Pe locul 6, cu câte 7 exemplare fiecare, le găsim pe BMW i3, BMW X5 PHEV, Renault Zoe, Mitsubishi Outlander PHEV și VW Passat GTE.

https://www.automarket.ro/stiri/vanzari ... 96409.html



2019 a fost anul cu cele mai mari vânzări pentru Mitsubishi
În 2019, Mitsubishi a avut cele mai mari vanzari incepand cu 2007. Mai mult, Mitsubishi a înregistrat al șaptelea an consecutiv de cresteri.
Raportul anual de vânzări
Mitsubishi a vândut 121.046 de vehicule în anul calendaristic 2019, ceea ce reprezintă cu 2,5 la sută mai multe vehicule vândute decât în ​​2018. 2019 a marcat și al treilea an consecutiv în care Mitsubishi a vândut peste 100.000 de vehicule. În decembrie 2019, vânzările Mitsubishi au crescut cu 10,3 la sută față de decembrie 2018, cu 9.915 unități vândute anul trecut.
În calitate de mare contribuitor la creșterea anuală a vânzărilor, Eclipse, în special, a avut o creștere majoră a vânzărilor cu 19.661 de unități vândute în 2019, față de 9.485 de unități vândute în 2018. Mirage și Outlander au fost, de asemenea, în creștere începând cu 2018.
https://thenewswheel.com/mitsubishi-hig ... ales-2019/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Mar 04, 2020 8:44 am

Polițiștii dau amenzi celor care transportă copiii cu mașina fără scaun auto. Ce scuze inventează părinții?
Polițiștii au început să dea amenzi celor care își transportă copiii în mașină fără să folosească un scaun sau scoică auto. Agenții de la Brigada Rutieră din Cluj au tras pe dreapta autoturismele în care au observat copii neasigurați.
Codul Rutier impune ca pasagerii cu vârsta sub 12 ani sau înălțimea sub 1,50 m să poarte centuri de siguranță adaptate greutății și dimensiunii lor. Cei cu înălțimi până la 1,35 m nu vor fi transportați altfel decât cu ajutorul unui dispozitiv de fixare în scaun pentru copii, instalat în autovehicul.
Dispozitivul de fixare poate fi o scoică auto pentru copiii sub un an sau sub 13 kilograme, al căror cap nu depășește marginea superioară a spătarului, un scaun auto sau un booster, acesta din urmă fiind folosit pentru copiii mai mari, dar care nu au atins încă înălțimea de 1,50 metri.
Desi legile sunt clare, acestea sunt rareori respectate de șoferi. La Cluj, autoritățile au demarat o campanie prin care au grijă ca legea privind transportul celor mici în autovehicule să fie aplicată. Astfel, cei care au fost trași pe dreapta pentru că și-au lăsat copiii liberi în mașină, au fost amendați.Amenda pentru transportul necorespunzător al copiilor în mașină este de 580 de lei. Șoferul este sancționat și cu 3 puncte de penalizare.
Ce scuze inventează părinții care nu folosesc scaunul auto?
Polițiști care i-au sancționat pe conducătorii auto care nu-și transportau copilul în scaun conform vârstei și greutății au auzit numeroase scuze pentru abaterea de la lege. Care au fost cele mai comune?
“Locuim foarte aproape de grădiniță!”
“Ne-am grăbit și nu am mai luat scaunul când am schimbat mașina, dar avem…”
“Plânge când vrem să îl așezăm în scaun!”
“Dacă îl țin în brațe este mai protejat!”
https://www.promotor.ro/stiri-auto/poli ... i-18646776



Noua eticheta UE pentru anvelope intra in vigoare din mai 2021
Noua eticheta UE pentru anvelope este utila in special pentru categoria de anvelope de iarna, deoarece cuprinde informatii referitoare la aderenta pe zapada si gheata. Pana in prezent, marcajele legate de proprietatile necesare in conditiile grele de iarna lipseau. Scopul etichetei anvelopelor este de a indruma soferii catre anvelope mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, mai sigure si mai silentioase. Noua eticheta va intra in vigoare in luna mai a anului 2021.
Pana acum, nu se putea face o distinctie clara intre anvelopele de iarna proiectate pentru diferite conditii de drum. Uniunea Europeana a convenit acum ca etichetele care indica consumul de energie si caracteristicile vor fi actualizate. Noile etichete faciliteaza compararea modelelor de anvelope si le sunt utile mai ales cumparatorilor online.
DETALII AICI:
https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/ ... 42768.html



Cum adică? Apărătorile de noroi din fața roților te pot salva de la acvaplanare?!
Sunt numite protecții anti-noroi și de obicei le vezi în spatele roților. Însă pe unele automobile, au devenit ”obligatorii” instalarea lor și în față. De regulă sunt de dimensiuni mai mici și, surpriză, nu au nici o treabă cu noroiul.
De fapt rolul lor este altul decât credeai și ține exclusiv de siguranța ta. Aceste mici apărători, influențează dramatic comportamentul mașinii pe șosea, atât pe uscat cât și pe timp ploios. Au deci o funcție dublă, dar care este reglementată de legile aerodinamicii.
Întâi de toate, sunt menite să reducă forța de portanță, care îți ridică botul mașinii de la șosea reducând astfel contactul anvelopelor cu solul și implicit stabilitatea. Curenții de aer, trecând de bara mașinii, tind să ”intre” sub aripă, iar evacuarea de acolo este mai dificilă. Iată că pentru a nu crea ”portițe” pentru ieșire, inginerii au decis alungirea cu circa 5 cm a spoilerului frontal, în zona roților, redirecționând astfel curenții de aer.
Totodată, această metodă este eficientă și pentru a reduce riscul de acvaplanare. Curenții de aer sunt atât de puternici încât, fiind direcționați în jos, suflă practic apa din calea anvelopelor. Desigur că nu complet, dar reduc semnificativ din stratul de apă de pe asfalt, pentru ca mai puțin lichid să umple golurile din profilul cauciucurilor.
Bonus: Aerul care trece pe dedesubt, răcește totodată sistemul de frânare și evacuae.
https://autoexpert.md/utile/cum-adica-a ... vaplanare/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mar 17, 2020 9:24 am

Gigantul american Philip Morris, implicat în prima linie în cercetarea pentru descoperirea unui vaccin anticoronavirus Compania farmaceutică Medicago, deținută în proporție de 40% de gigantul american Philip Morris, a anunțat pe 12 martie că a reușit să producă particule similare virusului (Virus-Like Particle (VLP)) coronavirus la doar 20 de zile după ce a reușit să obțină gena SARS-CoV-2 (a virusului care cauzează gripă de tip COVID-19), informează AFP.
Producerea particulelor similare virusului reprezintă primul pas în dezvoltarea unui vaccin împotriva gripei COVID-19, cercetarea fiind acum în stadiul testelor preclinice pentru a se putea stabili eficientă și gradul de siguranță. După ce toți acești pași vor fi urmați, Medicago intenționează că în vara anului acest (iulie - august) să înceapă discuțiile cu autoritățile sanitare din Canada pentru începerea testării vaccinului pe oameni. Medicago folosește de asemenea o platforma tehnologică pentru dezvoltarea de anticorpi împotriva virusului SARS-CoV-2, această muncă de cercetare fiind făcută în colaborare cu Laval University’s Infectious Disease Research Centre, condus de renumitul doctor Gary Kobinger. Kobinger este unul dintre cercetătorii care au lucrat la descoperirea unui vaccin și a tratamentului împotriva Ebola. Acesti anticorpi impotriva SARS-CoV-2 aflați încă în faza de proiect ar putea fi folosiți la tratarea oamenilor infectați de coronavirus. Aceste cercetări au fost finanțate parțial de Canadian Institutes for Health Research (CIHR). Medicago este lider în producerea de medicamente pe baza cercetării plantelor, firma reușind să-și demonstreze anterior capacitatea de a descoperi prima vaccinuri și anticorpi în cazul epidemiilor de gripă. În 2009, Medicago a produs un vaccin împotriva virusului H1N1 în doar 19 zile. Trei ani mai târziu, Medicago a fabricat 10 milioane de doze de vaccin împotriva gripei de tip A în mai puțin de o luna pentru Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA), agenție ce aparține Departamentului Apărării al Statelor Unite. În 2015, Medicago a demonstrat că poate să producă rapid un amestec de antibiotice împotriva Ebola pentru Biomedical Advanced Research and Development Authority (BARDA), agenție care face parte din Departamentul Sănătății al Statelor Unite. “Viteză progreselor noastre inițiale în combaterea COVID-19 se datorează performanțelor platformei noastre bazate pe cercetarea plantelor, care este în stare să producă vaccinuri și anticorpi pentru a contracara această amenințare la adresa sănătății publice mondiale. Capabilitatea de a produce particule asemănătoare virusului la mai puțin de 20 de zile după ce i-am descoperit gena reprezintă un diferențiator clar care demonstrează eficiența tehnologiei folosite de noi. Această tehnologie poate să evolueze cu o viteză fără precedent pentru a combate cu succes COVID-19”, a declarat doctorul Bruce Clark, CEO al firmei Medicago. “Eforturile de echipa dintre Laval University și Medicago au fost încununate de mari succese în dezvoltarea unică a antibioticelor folosite împotriva bolilor infecțioase, ca RSV și HMPV, iar aceste experințe ne dau speranța că vom găși cu succes un anticorp împotriva SARS-CoV-2”, a declarat la rândul sau profesorul Kobinger. Compania folosește o tehnologie bazată pe experimentele pe plante că să dezvolte proteine cu efecte terapeutice. Spre deosebire de domeniul clasic de cercetarea în ceea ce privește vaccinele și anticorpii, Medicago nu folosește animalele și virușii în viață pentru a-și fabrica produsele. În loc de acestea, firma utilizează particule similare virusului, care care iau formă și dimensiunea virusului, dând astfel corpului posibilitatea să le recunoască și să răspundă imunologic la aceste atacuri. Medicago are un ciclu de producție de aproximativ șase săptămâni – mult mai rapid decât procesul obișnuit de producere a vaccinurilor în ouă, care durează șase luni. Vaccinul este produs prin introducerea de material genetic de la virusul gripal în plantele de tutun, după care urmează o perioadă de incubație între 4 și 10 zile. Plantele acționează că niște mini-bioreactoare, producând particulele similare virusului (VLP) în frunzele lor. Compania Medicago este deținută în proporție de 40% de Philip Morris, care a investit pentru prima dată în această companie acum un deceniu, când căuta modalități de diversificare a activităților în afară pieței de țigări. Gigantul din industria tutunului a investit peste 15 milioane de dolari în compania de biotehnologie, crescându-și în cele din urmă participația la 40%. În 2013, restul de 60% din acțiunile companiei de biotehnologie au fost achiziționate de Mitsubishi Tanabe Pharma.
https://www.economica.net/gigantul-amer ... 81200.html




Soartă nefericită pentru pick-up-uri în Europa: la revedere și pentru Amarok
După Fullback și Mercedes X-Class, pick-up-ul german Amarok produs de VW spune și el la revedere bătrânului continent.
Pickup-urile europene nu au noroc. Acest lucru este confirmat și de iminenta începtare a producției pentru Volkswagen Amarok.

Din luna mai, pick-up-ul german nu va mai fi fabricat în uzina de Hanovra, unde producătorul are nevoie de spații pentru liniile destinate modelelor electrice precum versiunile IDseries.Buzz sau ID.Cargo.Încetarea producției este probabil legată și de costurile pentru orice adaptare la noile reglementări privind emisiile: excesive în comparație cu marjele de profit.
Amarok va fi produs doar în America de Sud
Cu toate acestea, Amarok va continua să fie produs în Argentina pentru piețele globale. Grupul a confirmat și producția sa în Algeria. Anul trecut au fost construite aproximativ 72.500 din care o treime în Germania, în timp ce capacitatea fabricii din America de Sud este de 90.000 de unități, dar vânzările au suferit o contracție de peste 10%.
Pe scurt, situația nu este deloc roz, deși, cu cei 10 ani de vechime, Amarok a avut un ciclu mai lung decât alte două modele. La fel ca și Fullback, născut din cooperarea dintre Fiat Professional și Mitsubishi: modelul a fost retras în 2019 cu doar 22.000 de unități comercializate pe parcursul a trei ani.
X-Class și Alaskan aceeași soartă
O soartă similară îl paște și pe Mercedes X-Class, anticipată de eșecul demarării producției în America de Sud, pentru care a fost bugetată o pierdere de 800 de milioane de euro. Construit pe baza Nissan Navara, pick-up-ul cu Stea a debutat în 2017 având un impact semnificativ, dar numărul a rămas limitat (15.300 de unități vândute în 2019, în scădere de la 16.700 în 2018).
Cu Alaskanul european (aceeași platformă ca și modelul japonez), Renault a înregistrat anul trecut mai puțin de 1.800 de unități: în primele doisprezece luni vânzările fuseseră duble. În America Centrală și de Sud, odată cu Duster Oroch, acesta a confirmat volume în jur de 36.700.
Ford și Vw își dau mâna la nivel global
Țara pick-up-urilor râmâne Statele Unite, unde au dimensiuni semnificativ mai mari: nu este o coincidență că cel mai vândut model din Europa este Ford Ranger (52.400 de piese în 2019). Pentru rivali, Toyota’s Hilux și Mitsubishi L200 se deschid noi perspective: casa celor trei diamante și-a stabilit singură obiectivul de a submina produsul Ovalului Albastru.
Amarok, însă, va renaște pe arhitectura Ford în contextul cooperării planetare între giganții american și german. Probabil în 2022, nu neapărat sub același nume.
https://www.autoexpert.ro/soarta-neferi ... ru-amarok/



Președintele Federației Japoneze de Fotbal, infectat cu coronavirus
Kozo Tashima, președintele Federației Japoneze de Fotbal, a fost infectat cu coronavirus, informează agenția Kyodo, potrivit L'Equipe.În vârstă de 62 de ani, Kozo Tashima este și vicepreședintele Comitetului Olimpic Japonez.În weekend-ul trecut, președinții federațiilor de fotbal din Serbia și Elveția au fost de asemenea testați pozitiv pentru COVID-19.
https://sport.hotnews.ro/stiri-fotbal-2 ... avirus.htm

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mar 30, 2020 1:22 pm

Mitsubishi ar putea cumpăra 10% dintre acțiunile Renault: decizia finală ar putea fi luată în luna mai
Mitsubishi ar putea achiziționa 10% dintre acțiunile Renault ca parte a unui amplu plan de repoziționare a Alianței formate de Renault, Nissan și Mitsubishi. O decizie finală este așteptată în luna mai.
Alianța formată din Renault, Nissan și Mitsubishi analizează în prezent o serie de modificări radicale în structura organizațională, pe măsură ce constructorii au finalizat conducerile după indepartea lui Carlos Ghosn.
Publicația franceză Les Echos susține în această săptămână că una dintre opțiunile luate în calcul este ca Mitsubishi să-și sporească influența în cadrul Alianței și să cumpere 10% dintre acțiunile Renault.
În prezent, cel mai mare acționar al celor de la Mitsubishi este Nissan, care a cumpărat 34% dintre acțiuni în 2016 în urma unui amplu scandal legat de trucarea testelor de consum. De asemenea, Nissan deține și 15% dintre acțiunile Renault, în timp ce Renault are o cotă de 43% dintre acțiunile Nissan.
Pe lângă structura noului acționariat, cei trei constructori iau în calcul și alte măsuri de reorganizare a activității, iar sursa citată susține că pe lista de opțiuni se numără și programe pentru reducerea costurilor sau închiderea unor uzine ale Alianței.
Pentru moment nu a fost însă luată o decizie finală. Alianța ar trebui să anunțe noi măsuri de reorganizare în luna mai, iar până atunci este foarte posibil ca o serie de decizii să fie influențate și de evoluția pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2.
https://www.automarket.ro/stiri/mitsubi ... 97107.html




Mitsubishi Pajero nu va avea înlocuitor: rapoartele internaționale se dovedesc false

Informatiile despre Mitsubishi Pajero care fac referire la o revenire uimitoare sunt incorecte.Știrile, raportate pentru prima dată de site-ul japonez Scoater7, l-au făcut pe Mitsubishi în Japonia să afirme ca lucreaza la un Pajero cu totul nou, care avea să se lanseze la „sfârșitul anului 2021 sau 2022”,.Potrivit site-ului, Pajero urma să adopte un șasiu de generație noua și să introduca tehnologia hibridă plug-in, impreuna cu un motor pe benzină de 2,4 litri, cu patru cilindri, cu o pereche de motoare electrice.
Însă CarsGuide afirma că există prea puțin adevăr, fără a planifica reintroducerea modelului Pajero în Japonia și nu a fost luată nicio decizie de a lansa un model cu totul nou odată ce actualul Pajero va fi scos din productie.
https://www.carsguide.com.au/car-news/m ... ernational


Serviciul clienti Mitsubishi se modernizeaza!!!!
Jakarta, IDN Times - Mitsubishi Motors Krama Yudha Sales Indonesia (MMKSI) își îmbunătățește serviciile, de ceva vreme. Cu toate acestea, MMKSI se asigură că clienții vor primi în continuare cel mai bun serviciu.Anterior se știa că MMKSI a colaborat cu partenerul PT Allianz în furnizarea serviciului de urgență 24 de ore. Informațiile despre serviciul de asistență pentru clienți Mitsubishi vor fi functionale din nou după ce sistemul va funcționa normal.
Mitsubishi oferă servicii la domiciliu pentru a preveni răspândirea virusului corona
MMKSI oferă, de asemenea, pentru confortul clienților servicii la domiciliu. Pentru comoditatea clientului, dealerul care vine trebuie să poarte o mască.
De asemenea, MMKSI oferă servicii de ridicare a vehiculului dacă mașina dvs. trebuie să fie reparată într-un garaj. Ulterior, clienții nu trebuie să părăsească casa, deoarece Mitsubishi va va livra masina inapoi.
https://www.idntimes.com/automotive/car ... rbaik/full
Fişiere ataşate
img-20200323-wa0002-b23ec5c4b91f44208f7ba8cf47eb7c5d.jpg
img-20200323-wa0002-b23ec5c4b91f44208f7ba8cf47eb7c5d.jpg (147.6 KiB) Vizualizat de 4110 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Apr 02, 2020 10:57 am

Suspendare temporară a producției la o fabrică din Japonia
Tokyo, 2 aprilie 2020 - Mitsubishi Motors Corporation va suspenda temporar producția la uzina din Japonia, luând în considerare declinul pieței globale din cauza extinderii globale a coronavirusului COVID-19.
- a 2-a linie de producție la Uzina Mizushima (Okayama, Japonia): Din 6 aprilie până pe 23 aprilie
- Uzina Okazaki (Aichi, Japonia): În perioada 9 - 17 aprilie
- Pajero Manufacturing Co., Ltd. (Gifu, Japonia): În perioada 13 - 20 aprilie
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1264.html


Hrişcă şi hârtie igienică la achiziţia unui Mitsubishi L200: marketing ciudat în Rusia
Pandemia de coronavirus Covid-19 a provocat în mai multe ţări ale lumii criză de produse de primă necesitate. În SUA, de exemplu, unele centre comerciale s-au confruntat cu cerere imensă pentru hârtia igienică, iar în Rusia, afară de hârtie, printre produsele preferate de cumpărători se enumeră şi hrişca. De altfel, pe seama unei asemenea cereri imense mediul online a fost inundat de tot soiul meme-uri şi glume, însă marketerii din Rusia au zis că e o metodă de a spori vânzările auto — un showroom din Moscova oferă cadou gratuit o benă burduşită cu hrişcă şi hârtie igienică la achiziţia unui Mitsubishi L200! Asta da marketing actual!Un clipuleţ video filmat într-un showroom din Moscova a fost distribuit pe un site de divertisment din Rusia. Potrivit informaţiilor oferite de autorul video-ului, la achiziţia unui Mitsubishi L200 clienţii vor beneficia de un set generos de hrişcă şi hârtie igienică, o cantitate de bunuri echivalentă cu 500 kilograme!
Nu am găsit mai multe informaţii sau anunţuri oficiale despre o astfel de promoţie, deci ar putea fi vorba despre o glumă pusă la cale de angajaţii showroom-ului în contextul cererii sporite pentru aceste produse înregistrate în Rusia pe parcursul ultimilor zile. Chiar şi aşa, uite că angajaţii nu s-au lenevit în a umple bena pick-up-ului nipon cu jumătate de tonă de produse!
https://piataauto.md/Stiri/2020/03/Hris ... -in-Rusia/


(video/update) Urmărire pe traseul Chişinău-Hînceşti! Un şofer beat, cât pe ce să lovească o maşină a INP
(update) Inspectoratul Naţional de Patrulare a venit cu detalii şi imagini video suplimentare despre această situaţie. Aflaţi că astăzi, în jurul orei 12:00, inspectorii Companiei Escortă și Misiuni Speciale aflându-se la menținerea siguranței circulației rutiere, pe șoseaua Hîncești, intersecție cu strada Sihastrului din municipiul Chișinău, au observat că șoferul unui automobil a neglijat semnalul de interzicerea a semaforului și se deplasa haotic. Imediat ofițerii de patrulare au solicitat conducătorului auto să oprească mașina, însă cerințele legale ale polițiștilor au fost ignorate.
Solicitându-i repetat să oprească automobilul deoarece pune în pericol participanții la traficul rutier, acesta și-a continuat drumul şi tocmai în localitatea Molești din raionul Ialoveni a putut fi oprit.
La volanul mașinii de afla un bărbat în vârstă de 46 de ani, domiciliat în raionul Soroca. Fiind testat alcoolscopic, s-a constatat o concentrație de alcool în aerul expirat de 0.49 mg/l. Șoferul a fost condus la Inspectoratul de poliție Ialoveni pentru documentare și stabilirea tuturor circumstanțelor.Aventuri pe traseul Chişinău-Hînceşti. Un echipaj INP a identificat un conducător auto în stare de ebrietate şi a încercat să-l oprească, însă acesta din urmă, în fel şi chip, nu dorea să facă asta, ci să scape de persoanele incomode lui. O secvenţă a urmăririi a fost înregistrată de un conducător auto care se deplasa după maşina de poliţie.Cel mai uimitor este că persoana din spatele volanului maşinii gri de marcă Mitsubishi chiar a încercat să lovească automobilul de poliţie în încercarea de a scăpa, însă angajatul INP a reuşit să evite impactul printr-o manevră foarte periculoasă care a făcut-o pe contrasens, exact când se apropia un camion din sens opus. Camionagiul s-a speriat şi a apăsat expres frâna pentru a evita un potenţial impact.În cele din urmă s-a reuşit stoparea şoferului teribilist, însă tocmai pe un câmp! Ofiţerii de patrulare au implicat în operaţiune colegi care au intrat cu un SUV Dacia Duster în afara asfaltului.
https://autoblog.md/video-urmarire-pe-t ... asina-inp/

Mitsubishi construiește o nouă fabrică pentru sateliți
Conglomeratul tehnologic japonez Mitsubishi Electric Corp a finalizat lucrările la o nouă fabrică de producție prin satelit din Kamakura, Japonia.Mitsubishi spune că noua locatie va permite creșterea producției la aproximativ 18 sateliți anual, în creștere față de 10 sateliti care se construiesc în prezent. Compania spune că producția va satisface cererea locală si internaționala.
În plus, noua fabrică va îmbunătăți eficiența producției, va reduce costurile și va îmbunătăți calitatea.
https://advanced-television.com/2020/03 ... e-factory/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori