Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
anti ce ?
anti "lancer" si pro ce a mai ramas din mitsubishi lancer.
de fapt a spune anti-lancer inseamna mult mai mult.
inseamna anti - outlander, anti - tdi, anti - volkswagen, anti - world engine (adica hyundai si chrysler)
asta ca se merg pe exprimarea ta "anti".
in realitate nu e vorba de anti...e vorba de o realitate...una care e vizibila!
am vazut cat de fani sunt unii...cand s-a zvonit prima scadere de pret! )
anti "lancer" si pro ce a mai ramas din mitsubishi lancer.
de fapt a spune anti-lancer inseamna mult mai mult.
inseamna anti - outlander, anti - tdi, anti - volkswagen, anti - world engine (adica hyundai si chrysler)
asta ca se merg pe exprimarea ta "anti".
in realitate nu e vorba de anti...e vorba de o realitate...una care e vizibila!
am vazut cat de fani sunt unii...cand s-a zvonit prima scadere de pret! )
da, foarte clar te-ai exprimat, la fel si raspunsul meu.
aproape ca la fiecare marca e cel putin un model care imi place, mai mult sau mai putin.
Sa fii fan inseamna sa "iubesti" cel putin un model al marcii respective, sa te bucuri de masina in functie de ceea este si nu ceea ce se doreste a fi...
sa-i afli minusurile, sa le accepti, sa experimentezi cu ea, sa povestesti si altora ce, cand, cum, samd. de pe strada, iar suma aspectelor pozitive sa faca din condusul ei o bucurie constanta si pe termen lung, sa astepti cu nerabdare noul model, sa incepi sa ai pretentii, sa-ti doresti mai mult, sa avanseze, sa fie competitiva, sa se bata de la egal la egal cu modele apreciate, sa fie un progres de la model la model, sa se diversifice oferta per model si sa fie ORIGINAL si sa-si pastreze traditia, specificul, targetul, samd
Se poate vorbi la lancer de asa ceva ?
Nu in totalitate!
Mai pe scurt sunt fan Mitsubishi si am cumparat un Mitsubishi!
Altfel...se poate cumpara un suv CEO, din fata landcruise, din spate X5, motor Mitsubishi 100%, tot navi fara harti, tot pele de laba de urs si un pret bun, se poate pune o sigla anume dupa preferintele fanului...si mai lipseste ciumegu' de la volan, adica fanu'.
Maine daca trece pe langa el alta cioara mai sclipitoare...o vinde p-asta si o ia p-aia...si devine fan nou.
Hai ca am glumit, masina e masina, da-o dreacu, e suficient ca-ti place! )
PS. E clar ca nu mai sunt fan lancer...si ca mine multi altii, dar nu e vorba ca nu-mi place si s-ar putea ca in timp sa o completeze cu ce ii lipseste.
aproape ca la fiecare marca e cel putin un model care imi place, mai mult sau mai putin.
Sa fii fan inseamna sa "iubesti" cel putin un model al marcii respective, sa te bucuri de masina in functie de ceea este si nu ceea ce se doreste a fi...
Se poate vorbi la lancer de asa ceva ?
Nu in totalitate!
Mai pe scurt sunt fan Mitsubishi si am cumparat un Mitsubishi!
Altfel...se poate cumpara un suv CEO, din fata landcruise, din spate X5, motor Mitsubishi 100%, tot navi fara harti, tot pele de laba de urs si un pret bun, se poate pune o sigla anume dupa preferintele fanului...si mai lipseste ciumegu' de la volan, adica fanu'.
Maine daca trece pe langa el alta cioara mai sclipitoare...o vinde p-asta si o ia p-aia...si devine fan nou.
Hai ca am glumit, masina e masina, da-o dreacu, e suficient ca-ti place! )
PS. E clar ca nu mai sunt fan lancer...si ca mine multi altii, dar nu e vorba ca nu-mi place si s-ar putea ca in timp sa o completeze cu ce ii lipseste.
QUOTE (COObra)ce treaba are casco rca si impozite cu marca masinii?
rca tine de cilindree...si la logan de 1,6 e mai scumpa ca la colt.
casco tine de valoarea masinii ca si impozitul parca. (si hai sa fim seriosi.....impozitul e argumentul tau forte?)
iar la piese. ma faci sa rad. hai sa vedem niste piese de logan.
sa vedem cu cat sunt real mai ieftine.
dupa care punem in balanta si diferenta de calitate intre cele doua masini. (sau logan vs alta masina pe la banii aia - noua) si vedem ce rezulta.
Pai are CASCO, RCA si impozitul cu marca masinii, ca daca iti iei Mercedes, te rupe la tot, daca iti iei Dacia e alta mancare de peste. Discutia se referea la prioritatea fiecaruia, unul isi ia EVO ca ii plac masinile sport, altul o sa isi ia un Logan ca sa mearga prin oras cu ea, si in schimb face concediul in Hawai, si in fiecare weekend e plecat printr-o tara straina.
Iar diferenta de calitate, hai ca deja nu mai crede nimeni ca Loganul nu e fiabil, culmea ca este si ii cam deranjeaza pe multi asta...pentru ca se vinde chiar foarte bine. Bine acum piata auto e pe stop si pentru multi vanzatori e naspa rau.
Sa vedem o revizie Logan - 40 lei filtru aer, 25 ron filtru ulei, ulei 120 lei Castrol, manopera 50 lei. Parerea mea e ca piesele sunt mai ieftine si sunt ok, iar pretul la revizie e mic. Sa dau exemplu la M Car sau la Mit care iti iau 200 lei manopera pe revizia care dureaza jumatate de ora si se contorizeaza 2 ore?
Si-a luat un prieten pentru Logan urmatoarele:
4 amortizoare, 2 rulmenti amortizor, 2 blocuri filtrante, 2 cupele, 2 capete de bara, 2 bielete de directie, 2 bielete de bara stabilizatoare, 2 bucse de bara stab, si un recipient de frenbloc, PRET TOTAL PENTRU TOATE PIESELE 800 LEI.
Ia da domnu Coobra niste preturi comparative de la Mitsubishi...
rca tine de cilindree...si la logan de 1,6 e mai scumpa ca la colt.
casco tine de valoarea masinii ca si impozitul parca. (si hai sa fim seriosi.....impozitul e argumentul tau forte?)
iar la piese. ma faci sa rad. hai sa vedem niste piese de logan.
sa vedem cu cat sunt real mai ieftine.
dupa care punem in balanta si diferenta de calitate intre cele doua masini. (sau logan vs alta masina pe la banii aia - noua) si vedem ce rezulta.
Pai are CASCO, RCA si impozitul cu marca masinii, ca daca iti iei Mercedes, te rupe la tot, daca iti iei Dacia e alta mancare de peste. Discutia se referea la prioritatea fiecaruia, unul isi ia EVO ca ii plac masinile sport, altul o sa isi ia un Logan ca sa mearga prin oras cu ea, si in schimb face concediul in Hawai, si in fiecare weekend e plecat printr-o tara straina.
Iar diferenta de calitate, hai ca deja nu mai crede nimeni ca Loganul nu e fiabil, culmea ca este si ii cam deranjeaza pe multi asta...pentru ca se vinde chiar foarte bine. Bine acum piata auto e pe stop si pentru multi vanzatori e naspa rau.
Sa vedem o revizie Logan - 40 lei filtru aer, 25 ron filtru ulei, ulei 120 lei Castrol, manopera 50 lei. Parerea mea e ca piesele sunt mai ieftine si sunt ok, iar pretul la revizie e mic. Sa dau exemplu la M Car sau la Mit care iti iau 200 lei manopera pe revizia care dureaza jumatate de ora si se contorizeaza 2 ore?
Si-a luat un prieten pentru Logan urmatoarele:
4 amortizoare, 2 rulmenti amortizor, 2 blocuri filtrante, 2 cupele, 2 capete de bara, 2 bielete de directie, 2 bielete de bara stabilizatoare, 2 bucse de bara stab, si un recipient de frenbloc, PRET TOTAL PENTRU TOATE PIESELE 800 LEI.
Ia da domnu Coobra niste preturi comparative de la Mitsubishi...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori