CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
va pun o poza tot de acolo cu o masina semnificativa pentru acest forum,
este un EVO9 fara modificari doar cu SOFT RACINGCODE
Cand o sa am filmulete va pun si filmulete cu el.
http://www.tuninggarage.ro/forum/files/ ... _f_107.jpg
_________________
este un EVO9 fara modificari doar cu SOFT RACINGCODE
Cand o sa am filmulete va pun si filmulete cu el.
http://www.tuninggarage.ro/forum/files/ ... _f_107.jpg
_________________
- The Hammer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 23, 2008 8:44 am
Deoarece nu am dorit sa oferim spre pasionati marfa netestata si neconforma standardelor RacingCode am intarziat cu oferta pentru alte modele.
Acum putem spune ca gama de modele este mult mai mare iar lista de preturi bine ajustata.
Majoritatea modelelor aspirate se invart in jurul sumei de 400euro iar cele turbo cca 600 euro.
Pentru informatii exacte va rog sa intrebati in particular de preferinta pe mail.
In curand va vom oferi si posibilitatea de testare profi a puterii autovehiculului dumneavoastra.
Am importat stand 4x4 de mare claitate ce se afla deja in depozitele noastre.
Noul sediu este in lucru si cel mai probabil are sa fie gata in cca doua luni.
In principiu toti cei care au intrebat de resoftare pentru modele lor, pot sa considere problema ca si rezolvata.
Avem tot ce ne trebuie sa lucram in mod profesionist pe aceste modele:
- 1,1
- 1,3
- 1,6
- 1,6
- 1,8
- 2,0
- 2,4 litri
Deja sunt cateva exemplare pe strazi, s-au facut teste si totul este foarte bine iar la cele cu distributie variabila o sa fiti uimiti de ceea ce se va realiza.
Pretul pentru modelel aspirate este de 400euro.
Rog sa fiti atenti si sa nu ne comparati cu ceea ce fac altii decat eventual dupa ce asistati la o resoftare facuta de noi.
E mult de explicat si nu toata lumea are pregatirea necesara sa inteleaga, toti vorbesc de efect insa nu e corect.
Important este ca masina sa functioneze mai bine, mai sigur si mai economic decat de fabrica apoi sa aiba si performante deosebite. Cresterea performantelor este o joaca in comparatie cu optimizarile, tararile si echilibrarile care trebuiesc facute la aceste modele si nu numai.
Acum putem spune ca gama de modele este mult mai mare iar lista de preturi bine ajustata.
Majoritatea modelelor aspirate se invart in jurul sumei de 400euro iar cele turbo cca 600 euro.
Pentru informatii exacte va rog sa intrebati in particular de preferinta pe mail.
In curand va vom oferi si posibilitatea de testare profi a puterii autovehiculului dumneavoastra.
Am importat stand 4x4 de mare claitate ce se afla deja in depozitele noastre.
Noul sediu este in lucru si cel mai probabil are sa fie gata in cca doua luni.
In principiu toti cei care au intrebat de resoftare pentru modele lor, pot sa considere problema ca si rezolvata.
Avem tot ce ne trebuie sa lucram in mod profesionist pe aceste modele:
- 1,1
- 1,3
- 1,6
- 1,6
- 1,8
- 2,0
- 2,4 litri
Deja sunt cateva exemplare pe strazi, s-au facut teste si totul este foarte bine iar la cele cu distributie variabila o sa fiti uimiti de ceea ce se va realiza.
Pretul pentru modelel aspirate este de 400euro.
Rog sa fiti atenti si sa nu ne comparati cu ceea ce fac altii decat eventual dupa ce asistati la o resoftare facuta de noi.
E mult de explicat si nu toata lumea are pregatirea necesara sa inteleaga, toti vorbesc de efect insa nu e corect.
Important este ca masina sa functioneze mai bine, mai sigur si mai economic decat de fabrica apoi sa aiba si performante deosebite. Cresterea performantelor este o joaca in comparatie cu optimizarile, tararile si echilibrarile care trebuiesc facute la aceste modele si nu numai.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori