Pornire Greoaie/tremurat Relanti
Bujiile din fabirca la mine sunt Bosch Super.
Senzorul lichid racire este "Facet" made in Italy, scria pe cutie.
Azi l-am primit, azi l-am montat de unu singur. Dupa ce am realizat ce trebuie sa dau la oparte a fost simplu.
Am dat bateria jos, am dat jos capacul de la cutia ptr filtrul de aer, si apoi cel mai simplu a fost sa desfac 3 suruburi si sa dau jos
suportul pe care sta bateria si cutia filtrului de aer.
Am mai desfacut 2 suruburi cu cap torx ca sa dau la oparte un suport metalic de care erau prinse niste furtunase si cabluri dupa care am avut acces usor la senzor ptr desfiletare. Nu am desfacut nici un furtunas de la locul lui.
NU am pierdut lichid de racire ptr ca l-am pus pe taica socru sa tina degetul acolo (au curs cativa mililitri).
Vechiul senzor arata... imbacsit dupa parerea mea. Adica lichidul de racire am vazut ca e albastru iar pe senzor era o mazga maronie.
In fine, am vazut ca avea putin teflon pe filet pentru etansare, asa ca am pus si eu putin la asta nou si l-am infiletat cu nadejde la locul lui.
Am pus toate la loc, acum astept ziua de maine sa vad cum porneste la rece dupa mai multe ore de stationare. (Sper sa fie frig... )
Senzorul lichid racire este "Facet" made in Italy, scria pe cutie.
Azi l-am primit, azi l-am montat de unu singur. Dupa ce am realizat ce trebuie sa dau la oparte a fost simplu.
Am dat bateria jos, am dat jos capacul de la cutia ptr filtrul de aer, si apoi cel mai simplu a fost sa desfac 3 suruburi si sa dau jos
suportul pe care sta bateria si cutia filtrului de aer.
Am mai desfacut 2 suruburi cu cap torx ca sa dau la oparte un suport metalic de care erau prinse niste furtunase si cabluri dupa care am avut acces usor la senzor ptr desfiletare. Nu am desfacut nici un furtunas de la locul lui.
NU am pierdut lichid de racire ptr ca l-am pus pe taica socru sa tina degetul acolo (au curs cativa mililitri).
Vechiul senzor arata... imbacsit dupa parerea mea. Adica lichidul de racire am vazut ca e albastru iar pe senzor era o mazga maronie.
In fine, am vazut ca avea putin teflon pe filet pentru etansare, asa ca am pus si eu putin la asta nou si l-am infiletat cu nadejde la locul lui.
Am pus toate la loc, acum astept ziua de maine sa vad cum porneste la rece dupa mai multe ore de stationare. (Sper sa fie frig... )
in legatura cu supapa de sens....e un pic ciudat din punctul meu de vedere. ar trebui sa avem, ca asa e normal, dar nu ar trebui sa avem, pentru ca noi nu avem retur.
ce stiu ca avem, este un regulator de presiune, dar cum am mai spus, face corp comun cu pompa de benzina, senzorul de nivel si filtrul de benzina.
am testat noi, cam empiric ce-i drept pe o masina si nu ar fi ala.
deocamdata la cealalta masina se pare ca nu a functionat schimbarea senzorului de temp motor, dar a fost montat tot unul rulat, deci e posibil sa fie neconcludent.
cel mai relevant e mistyque, la care nu a mai facut de cand l-a schimbat.
il asteptam si pe tiborg cu vesti bune.
daca vreunul din voi are pastrat senzorul vechi, va rog sa mi-l aduceti cand aveti drum prin expo, ca vreau sa il testez cu aparatul de masura (scot valorile rezistentei din manual si sa vad daca ma pricep sa masor).
oricum, daca merge si la tiborb, il iau si eu in secunda 2.
la mine codul de eroare era P0101 si era de eroare functionare injector 1. dar nu am avut becul aprins, doar l-a citit scangaugele. altfel eu nici nu stiam de el.
masina de origine are bujii bosch.
ce stiu ca avem, este un regulator de presiune, dar cum am mai spus, face corp comun cu pompa de benzina, senzorul de nivel si filtrul de benzina.
am testat noi, cam empiric ce-i drept pe o masina si nu ar fi ala.
deocamdata la cealalta masina se pare ca nu a functionat schimbarea senzorului de temp motor, dar a fost montat tot unul rulat, deci e posibil sa fie neconcludent.
cel mai relevant e mistyque, la care nu a mai facut de cand l-a schimbat.
il asteptam si pe tiborg cu vesti bune.
daca vreunul din voi are pastrat senzorul vechi, va rog sa mi-l aduceti cand aveti drum prin expo, ca vreau sa il testez cu aparatul de masura (scot valorile rezistentei din manual si sa vad daca ma pricep sa masor).
oricum, daca merge si la tiborb, il iau si eu in secunda 2.
la mine codul de eroare era P0101 si era de eroare functionare injector 1. dar nu am avut becul aprins, doar l-a citit scangaugele. altfel eu nici nu stiam de el.
masina de origine are bujii bosch.
coobra; din pacate eu nu mai am senzorul, ca veneam cu cea mai mare placere. . l-am lasat la service ca nu mai vroiam sa aud de el. . ce pot spune insa este ca era in aceiasi stare (exterioara) ca si al lui tiborg; adica avea normalul lichid verzui/albastrui pe el, dar si o culoare/mazga ciudata pe el. . ce pot spune este ca nu am mai avut nici o problema si o ia perfect de atunci. .
le: alta concluzie trasa: pornit astazi la ora 9:25 si erau fix 6 grade...a pornit foarte bine, insa ce am observat (si asta de cand o am) undeva pana in ~7-8 grade are un comportament total altfel...de aici in jos incepe sa creasca si consumul,etc. ..iar ca sa revin la observatie: de cand am schimbat senzorul si e frig; prima data se duce frumos in 2000 (lucru pe care nu-l mai facea de mult; urca si asta iarna undeva pana in 1800) si dupa scade..ei bine azi la 6 grade s-a dus in 2500 si dupa a inceput sa scada; de unde trag eu concluzia, ca probabil in jurul acestei temperaturi se "incurca" in date calculatorul daca nu are informatii perfecte de la senzor de facea figuri...
Pai probabil ca e un prag acolo, in jurul temperaturii aleia, si sub pragul ala comanda mai multa benzina, relanti mai sus, etc. Clar a inceput si a mea sa faca figuri, aseara a pornit anormal, rotund, dar nu a urcat repede turatia la 2000 si sa scada ca pana acum, ci a pornit la 1000 si a urcat incetisor la 1500 unde a stat. Foarte dubios cum s-au gasit atatea masini, cu ani si kilometrii diferiti, sa pice in aceeasi iarna. Miroase cuiva a conspiratie?
clar vei avea aceiasi problema alex, pt ca la inceputuri si mie imi urca mai putin in ture si mai greu; cum sa spun ...socul nu mai era asa elastic si sensibil la temp motorului...o conspiratie sigur este pe undeva, pt ca nu e posibil sa pice asa dintr-o data ca mustele betive la atatea masini si atat de diferite ca si an de fabricatie si nr de km; ex eu 90000; alex 140000, tibrog ~23000 (masina noua ce sa mai), coobra ~60000...ceva sigur este "fishie"
Poate apare o resoftare care sa neutralizeze anomaliile astea cauzate de senzor? Sau merge curatat cu ceva? E dubios ca anul trecut n-a zis nimic pe geruri mai crunte, si acum la 2-3 grade porneste ca si cum nu ar avea gaz.\
Desi la cat de ieftin e senzorul, nici nu merita deranjul. Mi-l iau si eu luni, si mi-a zis un prieten ca ma primeste la el in garaj . Il schimb si asta e, sa nu mai aud de el.
Desi la cat de ieftin e senzorul, nici nu merita deranjul. Mi-l iau si eu luni, si mi-a zis un prieten ca ma primeste la el in garaj . Il schimb si asta e, sa nu mai aud de el.
Azi pe la pranz (m-am trezit tarziu... ca e weekend) am pornit masina. Erau 7 grade. A pornit perfect!!!
Mi-era teama sa nu fie altceva la mine... dar se pare ca senzorul asta e de vina...
Am observat ca inainte de inlocuirea senzorului, motorul mergea "mai bogat" cum zicea cineva cu cateva pagini mai in urma. Ca si cum baga mai multa benzina decat trebuia. Acum nu mai e asa "sportiva", a revenit cum era ea inainte sa se strice senzorul.
Mi-era teama sa nu fie altceva la mine... dar se pare ca senzorul asta e de vina...
Am observat ca inainte de inlocuirea senzorului, motorul mergea "mai bogat" cum zicea cineva cu cateva pagini mai in urma. Ca si cum baga mai multa benzina decat trebuia. Acum nu mai e asa "sportiva", a revenit cum era ea inainte sa se strice senzorul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator