Revizii - Costuri directe si indirecte
Am facut si eu acum o saptamana revizia de 3 ani la 47500 km. M-a costat doar 720 ron cu tot cu TVA.
Eu am adus doar filtrul de aer (75 ron) si cel de polen (55 ron), iar restul de 590 ron, adica uleiul (5 litri - M 1 ESP formula) si filtrul de ulei l-am luat de la ei, de la service (inclusiv manopera). Altceva nu am schimbat. Nu am schimbat filtrul de motorina desi il aveam cumparat inca de anul trecut. Am sa-l schimb doar la 60.000 km cum scrie la carte, nu are rost mai devreme.
Eu am adus doar filtrul de aer (75 ron) si cel de polen (55 ron), iar restul de 590 ron, adica uleiul (5 litri - M 1 ESP formula) si filtrul de ulei l-am luat de la ei, de la service (inclusiv manopera). Altceva nu am schimbat. Nu am schimbat filtrul de motorina desi il aveam cumparat inca de anul trecut. Am sa-l schimb doar la 60.000 km cum scrie la carte, nu are rost mai devreme.
Eu unul am ajuns la cea de 60.000. A facut cineva deja revizia de 60.000 pentru 2.0? As vrea sa stiu si eu exact ce trebuie schimbat. In oferta celor de la Mitsubishi apar ca trebuie schimbat si uleiul de la transmisie si cel de la diferential. Uitandu-ma in cartea tehnica nu prea ar reiesi la fel. As vrea sa stiu si parerea voastra, este corecta solicitarea sau astia iar incearca sa mareasca nota de plata, desi am iesit din garantie si ar trebui sa se gandeasca ca nu mai sunt fortat sa fac revizia la ei.
Am facut eu acum cateva luni revizia de 60k.
Stiu ca difera usor 2.0 de 2.2, dar ce te intereseaza pe tine - ulei cutie si diferentiale - sunt la fel cred.
Da, mi-au spus si mie ca la 60.000 ar trebui schimbate si am zis ok.
Cand e vorba de schimbat consumabile nu ma zgarcesc, eventual daca la ei sunt aberant de scumpe le iau din alta parte, dar tot le schimb.
Vezi mai jos costurile:
Daca nu mai e masina in garantie poti sa te duci si la alt service, numai sa stii unde mergi.
Stiu ca difera usor 2.0 de 2.2, dar ce te intereseaza pe tine - ulei cutie si diferentiale - sunt la fel cred.
Da, mi-au spus si mie ca la 60.000 ar trebui schimbate si am zis ok.
Cand e vorba de schimbat consumabile nu ma zgarcesc, eventual daca la ei sunt aberant de scumpe le iau din alta parte, dar tot le schimb.
Vezi mai jos costurile:
Daca nu mai e masina in garantie poti sa te duci si la alt service, numai sa stii unde mergi.
Pai am nimerit cu revizia fix intr-o promotie la care aveau 3 "pachete" de revizie: unul cu piese 'originale' (ma rog... etichetate cu Mitsu, ca Mitsu nu face nici filtre si nici placute...), alt pachet 'smart' (sau ceve de genul asta) si un pachet 'economy'.
Am intrebat ce marci de consumabile sunt alea din pachetul 'smart', mi-ai spus, am dat un telefon la un mag. de piese unde ma stiu cu aia si am intrebat cam cat costa.
Preturile erau tot pe acolo, asa ca am ales sa le iau de la MCar.
Uleiul de cutie si dif le-am schimbat pt ca asa e in 'matricea' lor de operatiuni la diverse revizii.
Orice producator are o grila pentru fiecare model in care scrie ce anume trebuie verificat/reglat/schimbat la fiecare revizie. In functie de rulaj sau vechime. (BTW... daca are cineva pt Outlander fisa de operatiuni la revizii, ar fi interesant sa o avem si dupa ce ies din garantie...)
Eu in general nu sunt fan al masinilor noi, (cu outladerul am facut o exceptie pt ca era 'superoferta') dar la toate masinile pe care le-am avut am respecat cu strictete reviziile si tot ceea-ce trebuia schimbat la ele, indiferent daca aveau 30.000 sau 300.000km.
Schimb masinile rar, circul destul de mult (45-55k/an), cer destul de mult de la ele , asa ca trebuie sa le si dau de ce au nevoie.
Am intrebat ce marci de consumabile sunt alea din pachetul 'smart', mi-ai spus, am dat un telefon la un mag. de piese unde ma stiu cu aia si am intrebat cam cat costa.
Preturile erau tot pe acolo, asa ca am ales sa le iau de la MCar.
Uleiul de cutie si dif le-am schimbat pt ca asa e in 'matricea' lor de operatiuni la diverse revizii.
Orice producator are o grila pentru fiecare model in care scrie ce anume trebuie verificat/reglat/schimbat la fiecare revizie. In functie de rulaj sau vechime. (BTW... daca are cineva pt Outlander fisa de operatiuni la revizii, ar fi interesant sa o avem si dupa ce ies din garantie...)
Eu in general nu sunt fan al masinilor noi, (cu outladerul am facut o exceptie pt ca era 'superoferta') dar la toate masinile pe care le-am avut am respecat cu strictete reviziile si tot ceea-ce trebuia schimbat la ele, indiferent daca aveau 30.000 sau 300.000km.
Schimb masinile rar, circul destul de mult (45-55k/an), cer destul de mult de la ele , asa ca trebuie sa le si dau de ce au nevoie.
Cu reviziile m-am lamurit eu cum este...iti iau banii dar nu fac ceea ce trebuie
In cazul meu noroc ca am vazut eu scurgerea de ulei de la baie, cu ocazia problemei cu ambreiajul si am cerut sa o remedieze, ca ei se faceau ca ploua. Nici nu aveau cum s-o observe la "revizie" ca doar nu dadeau scutul jos.
Cel mai bine este sa ai propriul calendar de revizie si sa le schimbi cind trebuie, nu conform cu ce zic ei ca sunt direct interesati sa te taxeze.
In plus trebuie sa tii cont de conditiile de la noi ( vezi filtru de aer - producatorul recomanda la 60k dar e o aberatie la 15K e infundat 70%)
Cam asta am dedus eu din practica cu 2.2:
-filtru de combustibil 40-60K daca nu pui combustibil din surse dubioase( la 35K al meu era curat)
- filtru de aer - max 10K altfel strici turbina
- ulei + filtru - max 15K
- filtru polen - cam 30K - depinde pe unde mergi - asta nu strica nimic
- placute/discuri in functie de uzura
Iar cind te duci in service sa ceri in mod expres sa-ti verifice tren de rulare si alte chestii la care nu ai access.
Numai bine
In cazul meu noroc ca am vazut eu scurgerea de ulei de la baie, cu ocazia problemei cu ambreiajul si am cerut sa o remedieze, ca ei se faceau ca ploua. Nici nu aveau cum s-o observe la "revizie" ca doar nu dadeau scutul jos.
Cel mai bine este sa ai propriul calendar de revizie si sa le schimbi cind trebuie, nu conform cu ce zic ei ca sunt direct interesati sa te taxeze.
In plus trebuie sa tii cont de conditiile de la noi ( vezi filtru de aer - producatorul recomanda la 60k dar e o aberatie la 15K e infundat 70%)
Cam asta am dedus eu din practica cu 2.2:
-filtru de combustibil 40-60K daca nu pui combustibil din surse dubioase( la 35K al meu era curat)
- filtru de aer - max 10K altfel strici turbina
- ulei + filtru - max 15K
- filtru polen - cam 30K - depinde pe unde mergi - asta nu strica nimic
- placute/discuri in functie de uzura
Iar cind te duci in service sa ceri in mod expres sa-ti verifice tren de rulare si alte chestii la care nu ai access.
Numai bine
- georgemierlut
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Noi 09, 2009 11:24 am
Salutare!
Mai dragi forumisti sunt de acord cu voi ca la reviizii se fura.Eu am outlander 2.0 din 2008,am facut revizia acu ceva timp la 60.000 km si a costat 1270 ron la ei.La 75.000 cat am acu,am facut-o la un servis autorizat ,au inlocuit aceleasi lucruri si a costat 598 ron,deci se cam fura.Dar problema e alta:stiti cat costa piesele daca se strica? parca ar fi...a zis cineva... bentley...un pivot fata e 900 ron si ceva + manopera....un PIVOT>>>,un amortizor fata 175 de euro?????un bec amarat de la stopul de frana ala mic de sus...12 lei???la magazin e 0.9 bani!!!!Deci ce ne facem ca asa nu merge,eu unul am inceput sa caut aftermarket cam tot,va sugerez sa faceti la fel!
Pana la 75.000 am avut cateva probleme(eroare ASC,computer vaccum,zumzait bord,trepidat oglinda sofer,sacadare in mers),dar per total e ok:)).
Ps:stiti ce e mai fain....mitsu peugeot si citroen au aceeasi masina,aprox,pivot mitsu 900 si ceva,peugeot 670 si ceva iar citroen 1100 + ceva,stie cineva daca cele 3 masini au piese compatibile una cu alta?
Mai dragi forumisti sunt de acord cu voi ca la reviizii se fura.Eu am outlander 2.0 din 2008,am facut revizia acu ceva timp la 60.000 km si a costat 1270 ron la ei.La 75.000 cat am acu,am facut-o la un servis autorizat ,au inlocuit aceleasi lucruri si a costat 598 ron,deci se cam fura.Dar problema e alta:stiti cat costa piesele daca se strica? parca ar fi...a zis cineva... bentley...un pivot fata e 900 ron si ceva + manopera....un PIVOT>>>,un amortizor fata 175 de euro?????un bec amarat de la stopul de frana ala mic de sus...12 lei???la magazin e 0.9 bani!!!!Deci ce ne facem ca asa nu merge,eu unul am inceput sa caut aftermarket cam tot,va sugerez sa faceti la fel!
Pana la 75.000 am avut cateva probleme(eroare ASC,computer vaccum,zumzait bord,trepidat oglinda sofer,sacadare in mers),dar per total e ok:)).
Ps:stiti ce e mai fain....mitsu peugeot si citroen au aceeasi masina,aprox,pivot mitsu 900 si ceva,peugeot 670 si ceva iar citroen 1100 + ceva,stie cineva daca cele 3 masini au piese compatibile una cu alta?
Buna ziua !
Am facut revizia la 57k la reprezentanta. Au schimbat filtru aer, filtru ulei, filtru polen, filtru motorina. Cu uleiul lor ar fi fost in total 520 RON ! Eu insa pun de ceva timp Mobil1 Spezial V pt. PD, 5W30 si cu uleiul asta am ajuns cu revizia la 600 RON. Eu zic ca e foarte bun pretul.
Am facut revizia la 57k la reprezentanta. Au schimbat filtru aer, filtru ulei, filtru polen, filtru motorina. Cu uleiul lor ar fi fost in total 520 RON ! Eu insa pun de ceva timp Mobil1 Spezial V pt. PD, 5W30 si cu uleiul asta am ajuns cu revizia la 600 RON. Eu zic ca e foarte bun pretul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori