Articole Drive-test Mitsubishi

Generalitati despre automobilism si, de ce nu, motociclism
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Iun 10, 2019 12:09 pm

Test de Consum cu noul Mitsubishi Outlander 2.0 ClearTech 150 CP CVT 2019
Sa faci un test de consum cu o masina full size SUV, pe benzina, este un lucru greu de inteles, chiar si pentru clientul din Romania.
Ei bine, noi ne-am decis ca exact acesta este un motiv principal pentru care recomandam, in ultimii ani, masinile cu motoare pe benzina, in detrimenul celor diesel.
DE CE SUV SI DE CE BENZINA?


La aceasta intrebare pot raspunde mai bine americanii si rusii, care au motoare diesel doar pe camioane si trenuri, adica pentru un SUV dedicat familiei, motorul ales trebuie sa fie neaparat unul pe benzina.
Mitsubishi spune benzina si renunta la motorina, chiar daca realiza printre cele mai bune motoare cu aprindere prin compresie din lume, trend ales in special de catre constructorii de automobile din Japonia.
In primul rand, un motor pe benzina este mult mai fiabil decat unul diesel, pentru ca nu are, in cele mai multe cazuri, o supraalimentare complicata sau cine stie ce injectie de benzina de ultima generatie.
Outlander-ul de fata are sub capota o motorizare MIVEC extrem de simpla, cu injectie multipunct, care este recunoscuta ca fiind cea mai fiabila din lume. Lipsa turbinei nu este o mare problema pentru Mitsubishi, pentru ca de obicei, un motor turbo pe benzina, consua in mod real chiar mai multa benzina decat unul aspirat.
Exact acestea sunt principalele motive pentru care am ales un Outlander pe benzina, pentru a realiza un test de consum prin Romania.

DE CE JAPONEZII OFERA ACEST PROPULSOR?

La prima vedere, putem spune ca in prezent, doar aceasta masina si gama Mazda, sunt oferite cu motoare pe benzina clasice, fara celebrele sisteme tip injectie directa si supraalimentare turbo, care s-au dovedit ca fiind problematice, in timp.Fanii motoarelor pe benzina cu aceste sisteme turbo si injectie directa, vor spune ca acestea merg fara probleme, insa cand aceste motoare depasesc 180.000 de km, observam probleme cu depunerile de carbon pe sistemul de injectie si probleme cu sistemul turbo, sistem care costa peste 2.000 euro daca necesita inlocuire.Motorul lui Mitsubishi, nu are aceste sisteme, pentru ca japonezii au considerat ca nu este nevoie, masina ruland fara probleme in orice fel de conditii de trafic.
CONSUM DE BENZINA REAL PE SOSELELE DIN ROMANIA

Inca din primele momente la volanul luiOutlander 2019, observam faptul ca japonezii au realizat un SUV extrem de eficient, chiar si in cele mai aglomerate orase din Europa.
Motorul are doi litri si 150 CP si este cuplat la o transmisie clasica CVT, transmisie care functioneaza fara cusur, chiar si in traficul aglomerat din Bucuresti.
Pentru ca nu are injectie directa sau turbo, motorul are un sistem Stop&Start extrem de eficient, sistem care aduce, in realitate, un consum extrem de redus pentru un SUV full size, cu un motor clasic.

Intr-un trafic aglomerat, consumul afisat de noul Outlander 2.0 CVT este de 10 litri pentru fiecare 100 de km, iar cand iesim in afara orasului, acesta scade pana undeva in zona de 7 litri. Cu un rezervor de peste 60 de litri, masina poate parcurge peste 700 de km.

PRO

Un full size SUV elegant si extrem de silentios

Singurul SUV fara turbo si fara injectie directa

Consum moderat de benzina in modul ECO

Spatiu interior foarte bun

Calitatate de fabricatie buna

Pret extrem de mic in versiunea de baza

Transmisie 4WD eficienta pe toate suprafetele

CONTRA

Lipsa motorizarii 2.4 MIVEC de 170 CP

Transmisie zgomotoasa in depasiri

Tren de rulare usor zgomotos fata de cel al versiunii PHEV
http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... p-cvt-2019
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Iul 11, 2019 5:59 am

Test drive cu Mitsubishi Eclipse Cross - Un SUV cu dublă personalitate - GALERIE FOTO
Test drive cu Mitsubishi Eclipse Cross Intense + 1.5 TC CVT 4WD



Într-un peisaj rutier acaparat de SUV-uri, Mitsubishi Eclipse Cross vine cu ceva în plus. Ideea japonezilor nu este deloc rea: un SUV cu aspect modern şi dimensiuni de oraş, cutie automată şi suficiente tehnologii de asistenţă astfel încât viaţa şoferului să fie uşoară în traficul aglomerat. În acelaşi timp, gardă la sol ridicată şi tracţiune integrală inteligentă.

Rezultatul este un model destul de excentric în România, deoarece nu sunt multe prezente pe străzile noastre. O trăsătură neobişnuită este prezenţa unei singure motorizări, de 1,5 litri, cu turbină. Chiar dacă este pe benzină, produce 163 de cai-putere şi oferă un cuplu bun, de 250 Nm. Suficient de puternică pentru a oferi lui Eclipse Cross performanţe dinamice medii, cu 9,8 secunde până la 100 km/oră şi o viteză maximă de 200 km/oră.

Forma este tipic japoneză, cu multe linii ascuţite. Formele fluide europene nu au loc pe noul Eclipse Cross. Designul exterior este modern, însă această abordare nu se regăseştea neapărat şi la interior. Nu vorbim de lipsuri, ci de dispunere. Exteriorul este sinergie de metal, plastic şi elemente de aluminiu, cu proiectoare imense plasate în faţă şi stopuri înalte care se prelungesc sub forma unei dungi subţiri de-a lungul lunetei. Împărţită în 2 bucăţi, cu zona superioară prevăzută cu ştergător, luneta necesită obişnuinţă. Nu cred că apreciază cineva dunga neagă poziţionată fix în centrul lunetei, însă este o chestiune subiectivă. Pe plafon găsim o trapă panoramică cu două zone, sau mai degrabă o trapă pentru cei din faţă şi una pentru cei din spate.Forma este tipic japoneză, cu multe linii ascuţite. Formele fluide europene nu au loc pe Eclipse Cross.

Dacă exteriorul este orientat spre oraş, interiorul este invers. Tehnologia modernă este prezentă, însă poziţionarea este atipică, în scări, mergând în jos spre interior. Ecranul tactil de 7 inchi este poziţionat sus, aşa cum trebuie. Sistemul de operare este simplu şi intuitiv. Oferă o bună conectivitate pentru telefonul mobil, prin Android Auto şi Apple Carplay. Sistemul de infotainment poate fi utilizat şi printr-un dispozitiv mai rar întâlnit: un touchpad pătrat cu funcţie de confirmare a alegerii la apăsare, înrămat în dreapta manetei schimbătorului. Utilizarea e simplă, însă din cauza marginii tinde să acumuleze praf. La baza lui, scurtături către funcţiile de bază şi buton Back.Tehnologia modernă este prezentă, însă poziţionarea este atipică, în scări, mergând în jos spre interior.

Se remarcă îmbinarea laturii moderne cu cea practică: avem funcţie Autohold pentru transmisia automată, padele de aluminiu la volan, control vocal, frână de mână prin buton, display color între cadrane, asistent de menţinere a benzii, asistent la coliziune, avertizare de trafic pentru marşarier, head-up display color, locuri încălzite în spate, sistem de sunet Rockford Fosgate cu 6 difuzoare şi subwoofer în portbagaj şi cameră pentru mersul înapoi.

În completare vine latura practică: butoane de încălzire pentru scaune - mari, proeminente şi solide, indicator luminor pentru centurile pasagerilor prezenţi pus în mijlocul bordului, tracţiunea integrală inteligentă, oglinzi laterale imense, butoane mari şi nearătoase tipice SUV-urilor mai vechi pentru funcţia ECO şi volanul încălzit, capacul prizei de 12 volţi din plastic simplu, şi două mufe USB poziţionate foarte practic. Totodată, ca să ne dovedească că deşi arată ca un SUV de oraş poate face faţă cu succes şi pe drumurile accidentate, Mitsubishi a prevăzut Eclipse Cross şi cu sistem inteligent 4x4 SAWC (Super All Wheel Control), sistem de control al stabilităţii şi tracţiunii şi Hill Start Assist.Mitsubishi a prevăzut Eclipse Cross şi cu sistem inteligent 4x4 SAWC (Super All Wheel Control), sistem de control al stabilităţii şi tracţiunii şi Hill Start Assist.

În oraş, modelul Eclipse Cross se remarcă printr-o manevrabilitate sporită şi o suspensie ajustată către un parcurs confortabil. Aceasta este starea lui naturală. Chiar dacă oferă posibilităţi 4x4, mediul lui potrivit este oraşul. Propulsorul de 163 de cai-putere este suficient de puternic. Cine vrea să reducă consumul de benzină poate folosi modul Eco. Diferenţa simţită la buzunar nu este foarte mare, însă există, dar performanţele dinamice vor fi destul de afectate. Poziţia înaltă la volan asigură o vizibilitate bună, asistenţii sunt la post şi te avertizează asupra unghiului mort şi posibile pericole. Chiar dacă spatele este ridicat, iar luneta necesită obişnuinţă, camera de marşarier e la datorie şi ajută foarte mult. Stabilitatea este bună, însă faptul că Eclipse Cross este setată pentru un parcurs comfortabil se simte în viraje
cran tactil de 7 inchi si sistem de operare intuitiv.

Verdict

Cu un design care atrage priviri şi un interior care poate fi extrem de dotat, Eclipse Cross este un SUV autentic, care acoperă atât nevoile de comfort ale drumurilor zilnice din oraş, precum şi eventuala incursiune în natură la sfârşit de săptămână.



Date tehnice Mitsubishi Eclipse Cross Intense + 1.5 TC CVT 4WD


Motor 4 cilindri turbo

Cilindree 1499 cmc

Putere maximă 163 CP

Cuplu maxim 250 Nm

Viteză maximă (km/h) 200

Acceleraţie 0-100 km/h (s) 9.8

Transmisie CVT

Tracţiune integrală


Dimensiuni

Lungime 4405 mm

Lăţime 1805 mm

Înălţime 1685 mm

Greutate 1425 kg

Capacitate rezervor 63 litri

Capacitate portbagaj 485 litri


Preţ

Preţ de bază 33.903 euro (TVA inclusă)

https://www.promotor.ro/test-drive/test ... o-17324937
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Auto / Moto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori