Articole Drive-test Mitsubishi

Generalitati despre automobilism si, de ce nu, motociclism
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2487
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 26, 2019 7:09 am

Probă de Drum - Mitsubishi L200

Trecuseră 4 decenii de la prima apariție, iar niponii lansau a șasea generație. Cunoscătorii au remarcat imediat cabina spațioasă și confortabilă, dar și profilul musculos pe care îl etala. Ca fan al pick-up-urilor pe o piață în care concurența este extrem de serioasă iar rivalii puternici, precum Nissan Navara, Toyota Hilux, Ford Ranger sau chiar fratele geamăn Fiat Fulback, am ținut să-l cunosc mai bine pe noul L 200.
La o primă privire am constatat o bizarerie. Culoarea mașinii de test drive era portocaliu, aproape aceeași nuanță ca la modelele Ranger sau Navara, probabil un semn că stiliștii auto păstrează o tendință comună.

Sub sloganul ”inginerie dincolo de robusteţe” L200 a trecut prin câteva transformări. Partea frontală emană forță, noul sistem 4WD îmbunătăţit furnizează performanţe off-road mai bune, iar la capitolul siguranței, mașina beneficiază de cele mai noi tehnologii din domeniu, raportându-ne și la sistemele de asistenţă pentru şofer.

Gata de drum, am țâșnit prin Bucureștiul aglomerat. În pofida gabaritului, L200 s-a dovedit sprinten și agil, cu un interior cazon dar cochet. Motorul diesel de 2,2 litri și 150 CP, cuplat la o cutie de viteze în 6 trepte, oferă multă putere chiar și pentru un demaraj în forță. Adevăratele trăiri sunt însă cele pe teren accidentat, unde tracțiunea integrală își demonstrează atuurile, desi suspensiile mi s-au părut cam prea moi pentru greutatea mașinii. Și ca să nu uit, consumul de carburat în regim mixt s-a situat la 8,7 l/100 km.

Noile modele L200 4WD sunt dotate fie cu Super-Select 4WD, care furnizează tracţiune optimă şi caracteristici de manevrare pentru orice suprafaţă, fie Easy-Select 4WD, care simplifică trecerea de la un mod de condus la altul pentru diferite suprafeţe de teren. Cu ajutorul unui buton amplasat la îndemână, între scaunele față, am setat pe rând modurile (pietriş), (noroi/zăpadă), (nisip) şi (stâncă, doar în 4LLc). Când este angrenat, modul Off-road controlează integral puterea motorului, transmisia şi frânarea pentru a regla alunecarea roţii şi pentru a maximiza astfel performanţele all-terrain şi de auto-extragere din noroi sau zăpadă. Performanțele sunt remarcabile, doar Ford Raptor fiind mai puternic în acest moment.

Aminteam de multitudinea sistemelor de siguranță pe care le oferă L200, la fel ca mai toate rivalele. La coborâri abrupte,viteza este controlată electronic pentru reduce riscul unei alunecări, avem sisteme de asistare a şoferului precum atenuarea coliziunii frontale, care poate detecta vehicule şi pietoni din faţă, și un altul care ajută la evitarea lovirii laterale a altui vehicul când schimbi benzile, prin detectarea vehiculului din spate sau din lateral spate şi alertarea audio şi vizuală a şoferului și multe altele. Timpul limitat nu mi-a dat șansa să îl cunosc profund pe L200, dar pick-up-ul celor de la Mitsubishi rămâne una dintre cele mai râvnite camionete de pe piață, întrucât nu întâmplător, japonezii au vândut de-a lungul timpului aproape 5 miliane de unități.
http://www.romania-actualitati.ro/proba ... 200-131933
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2487
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Dec 11, 2019 10:43 am

FOTO Test Drive Mitsubishi L200 - Un cărăuş din viitor

Deşi un pickup, ar putea oricând să apară într-o peliculă a cărei acţiune este plasată undeva prin 2100, şi s-ar integra perfect în peisaj. Totuşi, vorbim despre un pickup din 2019, vorbim despre noul Mitsubishi L200.


Este unul din numele grele din segmentul pickup-urilor, este unul din modelele care a pus umărul pe parcursul a 5 generaţii la construirea imaginii de vehicul universal. Mitsubishi a produs primul model utilitar, Mizushima – un pickup cu trei roţi cu o sarcină de 400 kg, în 1946. Prima generaţie L200 a debutat în 1978, a doua a fost lansată în 1986, a urmat a treia generaţie în 1995, a patra în 2005, iar în 2015 şi-a făcut debutul a cincea generaţie. Şi la 40 de ani după ce primul pick-up truck de o tonă a fost lansat şi cu peste 4,7 milioane de vânzări globale cumulate de atunci – din care 416.000 sunt încă folosite în Europa în 2019 , Mitsubishi introduce a 6-a generaţie de L200. Evident se naşte o întrebare legitimă: O nouă generaţie la doar 3-4 ani de la debutul celei de a cincea, când ciclul de viaţă al unui astfel de model este de minim 10 ani? GALERIE FOTO Dacă selectăm ca punct de plecare şasiul... putem spune că este un facelift. Dacă privim restul maşinii... putem vorbi despre o generaţie nouă. La capitolul design, Mitsubishi a reuşit performanţa de a trimite în showroom-uri una dintre cele mai exotice caroserii, şi acest lucru este valabil indiferent de segment. Personal sunt încă puţin surprins de curajul niponilor, dar în sensul bun. Mitsubishi şi-a denumit noul design – Rock Solid, şi încorporează la partea frontală identitatea vizuală – Dynamic Shield, detaliu care este o semnătură a modelelor constructorului nipon. La nivel exterior notăm o poziţionarea a capotei cu 40 mm mai sus, adoptarea unui sistem de iluminare full LED, adoptarea unor jante de aliaj de 18 inch şi integrarea unor trepte laterale mai late

L200 se laudă cu un unghi de atac de 30 grade, unghi de degajare de 22 grade, un unghi de rampă de 24 grade şi unul de înclinare laterală de 45 grade şi o gardă la sol de 205 mm. Comparativ cu vechea generaţie, noul L200 este mai lung cu 2 cm, având o lungime de 5.305 mm. Se mai laudă cu un raport benă/ lungime totală de 29%, o rază de întoarcere de doar 5,9 metri şi o masă redusă pentru acest gen de vehicul – între 1.900 şi 2.000 kg, în funcţie de echipare.

Vorbim atât de repede despre un noul L200 pentru că în Europa normele privind emisiile sunt tot mai drastice. Niponii au fost nevoiţi să vină cu un upgrade la nivelul motorizării. Sub capotă acum se află un propulsor nou de 2.2 litri care va permite generaţiei a 6-a de L200 să respecte cerinţele Euro 6d temp. În particular, un sistem de evacuare a gazelor cu purificare (SCR) ce foloseşte injecţie AdBlue a fost montat pentru a reduce nivelul de emisii de NOx. Noul propulsor dezvoltă 150 CP la 3.500 rpm şi 400 Nm între 1.750 şi 2.250 rpm. Un propulsor mai silenţios şi care transmite în cabină mult mai puţine vibraţii, din acest punct de vedere rafinamentul la bordul lui L200 a crescut. Vorbim şi de o cutie de viteze nouă, este vorba de o unitate automată cu 6 trepte. Dacă această unitate ar fi o idee mai rapidă, nu cred că ar fi deranjat niciun client al noului model. La nivelul şasiului s-a păstrat aceeaşi configuraţie pentru suspensie, însă s-a optat pentru arcuri faţă mai tari şi amortizoare mai mari, iar pe spate arcuri lamelare mai tari şi amortizoare cu forţa de amortizare optimizată. În viaţa de zi cu zi se traduce printr-o uşoară reducere a ruliului şi tangajului pe drumurile civilizate, dar prin conservarea capacităţii de filtrare în offroad fără a-şi scutura violent ocupanţii. Tot la nivelul şasiului bifăm şi discuri de frână faţă care au crescut de la 294 mm la 320 mm şi sunt de asemenea dispuse cu pistoane cu doi cuzineţi (2 x 45 mm faţă de sistemul anterior de 60 mm cu un cuzinet). Materialul folosit pentru plăcuţa de frână este şi el superior.

Punctul forte al noului L200 este sistemul de tracţiune integrală. Iniţial dezvoltat pentru Pajero, sistemul Super Selectal MMC (acum“Super Select 4WD-II”) permite şoferului să aleagă cea mai potrivită setare a cutiei de transfer, în funcţie de teren şi de condiţiile demers. Trecerea de la 2WD la 4WD se poate face fără a fi nevoie să opriţi maşina(posibil sub 100 km/h), indiferent de suprafaţa de rulare. Sistemul Super Select 4WD-II controlează distribuţia cuplului faţă/spate via un diferenţial central în mod automat când se rulează în regimul 4H. Cutia de transfer de la L200 dispune şi de modul 4LLc – treapta redusă de demultiplicare, iar dacă se complică lucrurile, poate fi blocat şi diferenţialului spate. În plus, modelul vine şi cu programe de rulare predefinite - GRAVEL (pietriş), MUD (noroi), SNOW (zăpadă), SAND (nisip) şi ROCK (piatră – doar dacă este selectat modul 4LLc). Noul L200 impresionează şi prin adoptarea unui pachet generos de sistem de asistenţă: hill descent control, sistem cu 4 camere video ce oferă vizualizare 360 grade, avertizare la părăsirea benzii de rulare cu monitorizarea unghiurilor oarbe, avertizare la manevrele cu spatele privind vehicule care se apropie. O zi întreagă am călărit crestele Carpaţilor de Curbură, fără să resimţim vreun moment de slăbiciune din partea lui L200. Noua generaţie rămâne un model dur, dar care a primit un upgrade masiv pentru a face viaţa a bord cât mai plăcută. Altceva... un rulaj liniştit la drum lung a însemnat un consum mediu de 8,5 litri. Fişă tehnică Mitsubishi L200 Motor – turbo diesel, L4, 2.268 cmc, 150 CP@3.500 rpm, 400 Nm@1.750-2.250 rpm. / Transmisie – cutie automată cu 6 trepte, tracţiune integrală nepermanentă / Performanţ­e – 174 km/h v. max, 0-100 km/h NC. / Portbagaj – benă (1.520 mm lungime, 1.470 mm lăţime, 475 mm înălţime)- / Rezervor – NC / Dimensiuni – L/l/h (mm) 5.305/ 1.815/ 1.780, ampatament – 3.000/ Consum mediu declarat – 8,8 litri/ 100 km / Consum în test – 8,5 / Preţ­ de bază – de la 23.431 euro

https://adevarul.ro/life-style/auto/fot ... index.html
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2487
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 13, 2020 7:39 am

Mitsubishi Outlander PHEV – Un SUV pentru liniștea orașului


Mitsubishi Outlander PHEV este cel mai bine vândut model cu încărcare la priză din Europa. Recent, a primit o restilizare și un pachet tehnologic îmbunătățit. Iată primele impresii.

Cât timp mai avem acces gratuit la stații de încărcare, dar și la stimulente guvernamentale consistente, cumpărarea unui automobil electric va fi întotdeauna o afacere profitabilă. Totuși, mulți sunt dispuși să sacrifice din aceste avantaje pentru mai multă flexibilitate la parcurgerea distanțelor mari, iar aici modelele hibride se potrivesc cel mai bine. Sau, dacă vrei să experimentezi ce e mai bun din cele două lumi, alegi un model hibrid cu încărcare la priză. Sau unul electric cu încărcare la priză, care e același lucru, doar că sună mai eco.În această categorie, Mitsubishi Outlander PHEV este seniorul incontestabil, cu cele mai bune cifre de vânzări la nivel european. În total, la nivelul anului 2017, peste 105.000 de utilizatori au ales acest model în Europa. Am profitat de recenta actualizare a modelului pentru a afla de ce e SUV-ul japonezilor atât de popular.

Ca noutăți, Mitsubishi pomenește designul actualizat (imposibil de observat dacă nu ești fan al mărcii), dar și un upgrade consistent al tehnologiei de sub capotă. Aici notăm înlocuirea motorului pe benzină de 2,0 litri cu unul de 2,4 l care funcționează în ciclu Atkinson, foarte eficient, creșterea puterii motorului electric de pe spate (de la 82 la 95 CP) și o baterie cu capacitate mai mare (13,8 kWh față de 12 kWh).Atât timp cât există suficient curent în baterie, Outlander PHEV va favoriza modul electric de rulare, dar la accelerații puternice motorul termic va porni pentru a suplimenta curentul din baterie. În aceste momente, Outlander va funcționa în modul „hibrid serial. La viteze mari, motorul termic va porni pentru a acționa direct roțile, avem așadar modul „hibrid paralel.

În modul electric, performanțele dinamice sunt foarte bune, departe de ceea ce obișnuiesc să ofere modelele hibride. O apăsare energică pe accelerație nu va determina neapărat pornirea motorului termic, iar creșterea vitezei se face aproape sportiv, ca și cum cele aproape două tone ale mașinii ar fi anulate de electricitate.

Autonomia promisă cu propulsia electrică este de 45 km în ciclul WLTP. În condiții de iarnă, dar cu temperaturi moderate, ușor negative, noi am reușit parcurgerea a 29 km în modul electric, fără să facem eforturi de economisire (am folosit climatizarea, la fel ca și încălzirea în scaune, spre exemplu). Această performanță îi permite lui Outlander PHEV să ruleze aproape exclusiv electric în majoritatea situațiilor (cu încărcare zilnică însă). În unele cazuri, aproape gratis.
Prima impresie
Outlander PHEV are valențe practice remarcabile, fiind versatil și comod în utilizare. Performanțele dinamice sunt bune, iar autonomia electrică este suficientă pentru majoritatea scenariilor urbane. Standardul de încărcare CHAdeMO nu este foarte răspândit.



Date tehnice
Motor L4, benzină + două motoare electrice – Cilindree 2360 cmc – Putere 135 CP (benzină) + 82 CP (electric față) + 95 CP (electric spate) – Cuplu maxim 211 Nm/4500 rpm (benzină) + 137 Nm (electric față) + 195 Nm (electric spate) – Transmisie Integrală/cutie automată – Baterie Li-Ion 13,8 kWh – L/l/h 4695/1800/1710 mm – Masă la gol 1.880 kg – Portbagaj 453-1.584 l – 0–100 km/h 10,5 s – Viteză maximă 170 km/h – Consum 14,8 kWh/100 km, 2,0 l/100 km – Emisii CO2 46 g/km – Preț 42.352 de euro

Verdict
Outlander PHEV este confortabil, silențios și dispune de rezerve dinamice foarte bune, chiar și atunci când rulează exclusiv electric. Autonomia este, în acest mod, de aproximativ 30 km în condiții de iarnă, suficientă pentru majoritatea cazurilor.



https://www.auto-bild.ro/teste/drive-te ... 73552.html
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Auto / Moto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori