175000 km si prima problema mai serioasa care mi-a indisponibilizat masina mai bine de 1 luna...
Simptome: masina pornea foarte greu...invartea electromotorul cam 20-30 secunde pana pornea
Diagnostic: senzorul de pozitie al arborelui cotit care dadea eroare P0339 si simeringul de palier al arborelui cotit pe care citeste senzorul respectiv, problema cauzata de pilitura de la volanta care era mult prea obosita.
S-au schimbat / verificat urmatoarele:
- senzor de pozitie arbore cotit OEM (am incercat intai cu unul EPS si tot nu se rezolvase problema...inca nu schimbasem simeringul)
- simering arbore cotit OEM (initial am montat unul Elring si surpriza...pica ulei pe sub simering)
- volanta LUK
- kit ambreiaj LUK
- ulei cv Liqui Moly 75W80 GL3+
- suport motor fata Yamato + suport motor antibalans Yamato
- curatat EGR
- curatat electromotor (avea in el pilitura de la volanta)
- verificat instalatia electrica din compartimentul motor
Pe la 170000 am schimbat si radiatorul cu unul NRF pentru ca se fisurase lateralul stanga care este din plastic precum si flansa sistemului de racire de la chiuloasa + un furtun (dintr-acela subtire) de pe traseul de aerisire al instalatiei de racier a motorului care s-a rupt
Urmeaza sa schimb ambele bratele de suspensie pe fata pentru ca s-au dus pivotii. Pe partea stanga am mai schimbat bratul cu unul TRW al carui pivot a tinut aproximativ 18000 km. Pe partea dreapta bratul este cel cu care a venit masina si care a rezistat pana acum.
Sper ca episodul cu probleme sa se fi terminat.
2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
Re: 2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
Ultima oară modificat Mar Apr 02, 2019 1:25 pm de către moro, modificat de 3 ori în total.
Re: 2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
Gata si cu restantele. Am mai schimbat urmatoarele:
- bratele de suspensie pe fata HB Jakoparts (stanga + dreapta)
- capetele de bara de directie Lemforder (stanga+ dreapta)
- facut geomertria fata + spate
Pivotul bratului de suspensie TRW montat acum ceva vreme era ok, insa din cauza montajului defectuos (nu a fost bagat axul pixotului in fuzeta asa cum trebuie) a fost avariat axul si exista joc intre ax si surubul care strange fuzeta...nota 10 cu felicitari mecanicului de 2 bani care a efectuat montajul....
Capitolul reparatii de primavara s-a incheiat.
- bratele de suspensie pe fata HB Jakoparts (stanga + dreapta)
- capetele de bara de directie Lemforder (stanga+ dreapta)
- facut geomertria fata + spate
Pivotul bratului de suspensie TRW montat acum ceva vreme era ok, insa din cauza montajului defectuos (nu a fost bagat axul pixotului in fuzeta asa cum trebuie) a fost avariat axul si exista joc intre ax si surubul care strange fuzeta...nota 10 cu felicitari mecanicului de 2 bani care a efectuat montajul....
Capitolul reparatii de primavara s-a incheiat.
Re: 2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
180700 km si a venit vremea celui de-al doilea schimb de distributie.
Pompa de apa dadea semne de oboseala si pierdea lichid de racire pe la ax.
De ceva vreme sesizasem si un consum de ulei putin mai ridicat. Vinovat simeringul arborelui cotit de pe partea cu distributia pe unde era o mica pierdere de ulei. Practic lichidul de racire pierdut se amesteca cu uleiul pierdut si jos ajungea amestecul dintre cele 2.
Schimbat:
- kitul de distrubutie cu unul Hepu (in cutie era doar pompa de apa de la Hepu, cureaua de distributie era Contintech iar role INA)
- curea accesorii Contintech, rola intindere curea accesorii si rola ghidare curea accesorii INA
- lichid de racire Hepu
- simering arbore cotit Elring
- ulei Ravenol VPD 5w40 cu norma vw505.01
- filtru ulei, filtru are si filtru motorina MANN, filtru polen HB
Inainte de distributie am mai schimbat, in regim propriu:
-discuri frana fata Textar
-placute frana fata Textar
Pompa de apa dadea semne de oboseala si pierdea lichid de racire pe la ax.
De ceva vreme sesizasem si un consum de ulei putin mai ridicat. Vinovat simeringul arborelui cotit de pe partea cu distributia pe unde era o mica pierdere de ulei. Practic lichidul de racire pierdut se amesteca cu uleiul pierdut si jos ajungea amestecul dintre cele 2.
Schimbat:
- kitul de distrubutie cu unul Hepu (in cutie era doar pompa de apa de la Hepu, cureaua de distributie era Contintech iar role INA)
- curea accesorii Contintech, rola intindere curea accesorii si rola ghidare curea accesorii INA
- lichid de racire Hepu
- simering arbore cotit Elring
- ulei Ravenol VPD 5w40 cu norma vw505.01
- filtru ulei, filtru are si filtru motorina MANN, filtru polen HB
Inainte de distributie am mai schimbat, in regim propriu:
-discuri frana fata Textar
-placute frana fata Textar
- ursul_bipolar
- EVO V
- Mesaje: 414
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 12:57 pm
Re: 2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
Eu am observat o scadere in calitatea placutelor textar. Fac ceva zgomot dupa franari repetate in trafic aglomerat ceea ce nu s-a intamplat cu setul precent.
Cred ca data viitoare iau altceva.
Cred ca data viitoare iau altceva.
Re: 2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
Pentru ca...China.La fel si ATE.Mergi pe Delphi,sunt moi,nu uzeaza discurile,nu fac zgomote si sunt la jumate de pret.Dezavantaje....se duc relativ repede,la mine nu tin mai mult de 20000-25000 de km dar am si 2,5 tone si murdaresc mult jantele,unii au repulsie de acest lucru.
- ursul_bipolar
- EVO V
- Mesaje: 414
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 12:57 pm
Re: 2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
Bine de stiut! Multumesc. Nu ma deranjeaza ca murdaresc jantele pt ca le curat cu solutii dedicate. Important e sa franeze bine si sa nu faca zgomot.
Re: 2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
Asa este cu Textarul. La franari usoare scartie destul de tare. De franat franeaza bine. De murdarit jantele le cam murdareste, dar asta nu e o problema.
Unde pui ca am vrut sa iau placute Delphi...dar am mers pe Textar....
Unde pui ca am vrut sa iau placute Delphi...dar am mers pe Textar....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator